بازی پرسپولیس و الهلال ساعت چنده (بازی امروز پرسپولیس)

بازی پرسپولیس و الهلال ساعت چنده (بازی امروز پرسپولیس)

تاریخ انتشار 24 مهر 1400 – Study time 2 minutes

بازی پرسپولیس و الهلال ساعت چنده (بازی امروز پرسپولیس) جزئیات را در این صفحه از از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازی پرسپولیس و الهلال ساعت چنده (بازی امروز پرسپولیس)

بازی پرسپولیس و الهلال ساعت چنده

پرسپولیس امشب 24 مهر 1400 ساعت ۲۱.۳۰ به وقت تهران به مصاف الهلال در عربستان می‌رود تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند و تکلیف تیم برنده مشخص گردد.

سرمربی تیم پرسپولیس را که همه میشناسند یحیی گل محمدی یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده که در دوران مربیگری کوتاهش بسیار موفق عمل کرده است و امشب با در تقابل با لئوناردو ژاردیم سرمربی مطرح الهلال عربستان اندیشه های خود محک بزند.

به گزارش مجله شبونه این دو سرمربی در شرایطی مقابل هم قرار گرفته اند که به احتمال زیاد کار دشواری برای شناسایی ترکیب یکدیگر نداشته باشند چرا که تقریبا ترکیب هردو تیم مشخص است اما یحیی گل محمدی در هر بازی از روش متفاوت برای حمله کردن استفاده میکند.

این موضوعی است که یحیی گل محمدی بعد از بازی با استقلال تاجیکستان تا به حال آن را مخفی نگه داشته، ولی حالا می‌تواند مثل یک شطرنج باز حرفه ای، مهره هایش را برای مقابله با رقیب قدرتمند عربستانی در پیشانی خط حمله بچیند. با توجه به اینکه حضور امید عالیشاه در بازی امشب تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و وحید امیری هم مهره … قابل تعویض یحیی گل محمدی است، این ۲ بازیکن نقش اصلی را در مهره چینی یحیی ایفا می‌کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *