بدرفتاری پلیس مشهد و ضرب و شتم مهرداد سپهری +فیلم

بدرفتاری پلیس مشهد و ضرب و شتم مهرداد سپهری +فیلم

بدرفتاری پلیس مشهد و ضرب و شتم مهرداد سپهری جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حادثه چند روز پلیش مشهد باعث شده که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه بیافتد.

بدرفتاری پلیس مشهد و ضرب و شتم مهرداد سپهری

یک مامور سهل انگار نیروی انتظامی در مشهد با ضرب و شتم یک مرد جوان و استفاده از اسپری فلفلی و شوکر برقی او را به کام مرگ میکشاند و همین باعث میشود انتقادات زیادی به وجود اید که چرا برای مرگ جورج فلوید به دست پلیس آمریکا اینقدر تبلیغات کردید اما برای مرگ یک جوان ایرانی به دست مامور نیروی انتظامی همه سکوت کرده اند!

بدرفتاری پلیس مشهد و ضرب و شتم مهرداد سپهری +فیلم

یکی از اعضای خانواده این فرد به خانواده او به بی‌بی‌سی گفته‌ که مهرداد سپهری “بر اثر خفگی با گاز فلفل در خودروی نیروی انتظامی جان باخته است.”

براساس گفته‌های خانواده، “پزشکی قانونی به طور شفاهی دلیل مرگ را تایید کرده است”. خانواده او می‌گویند که “مهرداد سپهری وقتی بیهوش بوده به خودروی پلیس منتقل شده است.”

محمد رضا دانشور نیا بامداد یکشنبه افزود: این نزاع خانوادگی و درگیری بین مرد جوان و پدر زن وی روی داده بود و پس از آن خانواده از پلیس تقاضا کرده بود که برای خاتمه دادن به این درگیری مداخله کند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، مرد جوان که معتاد به مواد مخدر بوده است حین انتقال از محل با پلیس نیز درگیر می‌شود که در ادامه منجر به مرگ وی می شود.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد گفت: هم اکنون پرونده مرگ این جوان در پزشکی قانونی در حال رسیدگی است تا علت، مشخص شود.

 

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *