دانلود کامل برنامه سریال مهمونی بهرام شاه محمدلو و بچه و پشه قسمت 29

دانلود کامل برنامه سریال مهمونی قسمت 29 بهرام شاه محمدلو و بچه و پشه

دانلود کامل قسمت ۲۹ برنامه سریال مهمونی بهرام شاه محمدلو و بچه و پشه قسمت 29 (بیست و نهم) همراه لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه سریال مهمونی بهرام شاه محمدلو و بچه و پشه قسمت 29

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت 29

برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب به قسمت بیست و نهم خود رسیده و مهمان این برنامه بهرام شاه محمدلو میباشد.

بهرام شاه محمدلو که با مجموعه آقای حکایتی شهرت داشت امروز در برنامه مهمونی حضور پیدا کرده است و با عروسک های این برنامه گپ و گفت طنز داشت.

بهرام شاه محمدلو متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۹ در تهران بوده و سال‌هاست در گروه کودک و نوجوان فعالیت هنری دارد به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت بیست و نهم برنامه مهمونی با حضور بهرام شاه محمدلو از این صفحه دانلود و تماشا کنید.

برنامه مهمونی در یک سال اخیر موفق شده طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد حضور عروسک های مختلف نشان داده که ایرج طهماسب در معرفی عروسک ها تخصص بسیار بالایی دارد ابتدا گفته می شود که عروسک های کلاه قرمزی نیز در این برنامه حضور دارند اما به دلیل اینکه حق مالکیت عروسک کلاه قرمزی ذر اختیار صدا و سیما بود ایرج طهماسب حق نداشت که از آن در برنامه خود استفاده کند.

اما به سراغ عروسک های جدیدی همچون پشه و بچه رفت که حالا در بین مخاطبان شبکه نمایش خانگی محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده‌اند.

لازم به ذکر است که بهرام شاه محمدلو یکی از چهره های نوستالژیک برای دهه شصتی ها و دهه ۵۰ ها به شمار می‌آید مجموعه آقای حکایتی از مهمترین کارهای او به شمار می‌آید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *