دانلود کامل برنامه مهمونی علی شادمان و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت علی شادمان و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی علی شادمان و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی علی شادمان و بچه و پشه و دانلود برنامه مهمونی با حضور علی شادمان و برنامه مهمانی ایرج طهماسب با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

علی شادمان بازیگر محبوب این روزهای کشورمان در برنامه مهمونی حضور پیدا کرده است که به شما پیشنهاد میکنیم حتما این قسمت را دانلود و تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

دانلود کامل برنامه مهمونی علی شادمان

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان : علی شادمان
  • قسمت : بیست و سوم – 23
  • دانلود با لینک مستقیم

محمد علی شادمان در تاریخ 4 آذر سال 1375 در ایلام متولد شده است . سن علی شادمان 25 سال است . علی شادمان و خواهرش آرینا ، در یک خانواده 4 نفره زندگی می کنند که پدرشان استاد دانشگاه و مادر آنها معلم است . تحصیلات علی شادمان تا مقطع لیسانس است و مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی دارد .

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است. او در سال 92 در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 90 در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است.

برنامه مهمونی به عنوان جدیدترین ساخته ایرج طهماسب در عین حال که همان برنامه‌ای است که هواداران کلاه قرمزی به آن نیاز داشتند، نمی‌تواند در سطح و اندازه محبوب‌ترین برنامه عروسکی سال‌های اخیر تلویزیون ظاهر شود. با این حال متفاوت‌ترین برنامه اختصاصی نماوا که با همکاری روبیکا ساخته شده احتمالا برگ برنده این سرویس استریم در سال ۱۴۰۱ باشد.

ایرج طهماسب بعد از غیبتی پنج ساله وارد قاب دوربین شد و برنامه جدیدش را شروع کرد. مجموعه مهمونی دومین برنامه عروسکی ایرج طهماسب پس از کلاه قرمزی به شمار میرود. این مجموعه مهمان شبکه نمایش خانگی شد تا ایرج طهماسب با دستی باز تر به سراغ عملی کردن ایده هایش برود.

در دهه ۸۰ ساخت تاک‌شوهایی با قالب «هارد تاک» در تلویزیون کشورمان رونق گرفت که موفقیت خود را مدیون شجاعت مدیران وقت و البته برنامه سازانشان بود، اما به مرور این گفت وگوهای به اصطلاح سخت و چالشی جای خود را به گفت وگوهایی نرم از جنس برنامه های معمول این روزها داد که صرفا به معرفی یک سلبریتی یا چهره موفق اجتماعی با سوالات سطحی محدود می‌شود و تعدد ساخت نمونه‌های مشابه هم مدتی است که حتی انتقادبرانگیز شده است.

حضور عروسک در مجموعه های گفت وگو محور نکته دیگری است که قابل بحث است. این عروسک ها چنانچه ملموس و قابل اعتماد خلق شوند، بیش از هر مجری کارآمدی تاثیرگذاری و مخاطب دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *