برنامه یازده با حضور کریم باقری را ببینید +دانلود

برنامه یازده با حضور کریم باقری را ببینید +دانلود

انتشار 14 آذر 1400 – Study time 6 minutes

برنامه یازده با حضور کریم باقری را ببینید

برنامه یازده با حضور کریم باقری را ببینید +دانلود

برنامه ورزشی و فوتبالی جدیدی به نام یازده به صورت اینترنتی پخش می شود که این برنامه توسط خداداد عزیزی اجرا میشود و گردانندگان این برنامه فوتبالیست های سابق تیم ملی ایران هستند .

اولین قسمت برنامه یازده با حضور اشپیتیم آرفی و علی کریمی و خداداد عزیزی و مجتبی جباری پخش شد که به مسائل روز فوتبال کشور پرداختند از جمله ماجرای اسکوچیچ و مهدی طارمی و همچنین نام علی دایی که بر روی ماهی قرار داده بودند.

در قسمت دوم مهمان برنامه کریم باقری مربی تیم پرسپولیس تهران بوده که در مورد دربی و مشکلات باشگاه و همچنین تیم ملی کشورمان به بحث و گفتگو پرداختند.

کریم باقری درباره تیم ملی گفت که باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و همچنین اسکوچیچ باید مدیریت و رفاقت خود را در تیم بیشتر کند و با بازیکنان تیم ملی اهانت و لجبازی نکند این برنامه توسط علی باذل تهیه‌کنندگی شده است.

باقری پیش‌ از این گفته بود که چند باری با طارمی تماس گرفته است تا درباره تویئتش علیه سرمربی تیم ملی صحبت کند اما طارمی پاسخ وی را نداده است. البته طارمی بعداً در برنامه فوتبال برتر مدعی شده بود که ظاهراً تلفن کریم باقری را نمی‌شناخته که البته خود باقری در جای دیگری هم گفته بود به مهدی طارمی پیامک هم زده بوده.

در ادامه باقری درباره اینکه گویا مسئله حل‌شده است گفت: بالاخره این مسئله حل می‌شود، ولی فوتبالیست‌های ما باید مراعات یک‌چیزهایی را بکنند و بزرگی و کوچکی را حفظ کنند. آن‌ها باید کمی یاد بگیرند تا حوصله به خرج بدهند تا این اتفاقات نیفتد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. کریم در سال 1997 به عنوان دومین گلزن تیم های ملی فوتبال جهان دست یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *