برکناری احمد شقاقی به دلیل ماساژ دادن نماینده کاراته بانوان +فیلم

برکناری احمد شقاقی به دلیل ماساژ دادن نماینده کاراته بانوان +فیلم

علت برکناری احمد شقاقی به دلیل ماساژ دادن زن کاراته کا +فیلم و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برکناری احمد شقاقی به دلیل ماساژ دادن نماینده کاراته بانوان +فیلم

در مسابقات جهانی یکی از سبک‌های غیر کنترل در رشته کاراته یکی از خانم های کاراته کا در حال اماده شدن برای رفتن به میدان بود که آقای احمد شقاقی رئیس سازمان سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته اقدام به ماساژ خانم ورزشکار کرد تا او را برای تشتک اماده مبارزه کند.

برکناری احمد شقاقی به دلیل ماساژ دادن نماینده کاراته بانوان

فیلمی که از ماساژ ایشان منتشر شد باعث گردید که حکم سنگینی از طرف فدراسیون کاراته کشورمان برای او صادر شود و او از مسابقات محروم شده و همچنین این سبک از مبارزه به حالت تعلیق دراید.

این ویدئو که به گفته مسئولان فدراسیون کاراته رفتار خارج از عرف بوده و باعث شده که شئونات اسلامی زیر پا گذاشته شود از دلایل محرومیت و برکناری اقای احمد شقاقی اعلام شده است.

 

در حال حاضر واکنش های زیادی به این اتفاقات نشان داده شده است که بسیاری از کاربران موافق و برخی دیگر مخالف این محرومیت شده اند.

همچنین ببینید: فاطمه داوند کیست؟ 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات بین‌المللی یکی از سبک‌های غیرکنترلی کاراته روز جمعه به میزبانی کشور ژاپن و در شهر توکیو برگزار شد که احمد شقاقی رئیس سازمان سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته به همراه چند ورزشکار از جمله یک بانوی کاراته‌کا راهی این دوره از مسابقات شد.

احمد شقاقی رییس سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته ماساژ زن کاراته کا

متاسفانه در چارچوب این رقابت‌ها، لحظه ورود تنها نماینده کاراته بانوان کشورمان به روی تاتامی، شقاقی رفتاری خارج از چارچوب شرع و عرف انجام داد که منتشر شدن صحنه این کلیپ طی دو روز گذشته با واکنش های زیادی روبرو شده است.

به همین دلیل طبق آخرین شنید‌ه‌ها، مسئولان فدراسیون کاراته برخورد قاطعی با شقاقی داشته‌اند. اکنون وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته به عنوان مسئول سبک‌های آزاد انتخاب شده و از این پس احمد شقاقی هیچ مسئولیتی در سبک‌های آزاد نخواهد داشت. سبک “کن شین کان” که به وی تعلق داشت نیز گویا تا زمان نامشخصی اجازه فعالیت در مسابقات بین المللی را ندارد.

منبع فارس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *