بریدن گوش پیرمرد ارمنی توسط نظامیان آذربایجانی (18+)

بریدن گوش پیرمرد ارمنی توسط نظامیان آذربایجانی (18+)

بریدن گوش پیرمرد ارمنی توسط نظامیان آذربایجانی فیلم دختراش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

نظامیان آذربایجانی بعد از اینکه یکی از اهالی روستایی در ارمنستان حاضر نشد خانه و زندگی خود را ترک کند مورد شکنجه قرار دادند.

این نظامیان بی رحم گوش پیرمردی که حاضر نبود خانه خود را ترک کند بریدند و از این اقدام خود فیلم گرفتند .

این فیلم باعث شده که خشم ارمنی ها افزایش یابد و بدون شک آتش جنگ خاموش نخواهد شد.

شکنجه پیرمردی که دستانش بسته است و گوش او را به صورت بی رحمانه میبرند از کارهای بسیار غیرانسانی است که در جنگ ارمنستان و آذربایجان شاهد هستیم.

کاربران شبکه های اجتماعی ارمنستان با ترند کردن هشتگ نه به صلح خواستار ادامه جنگ با آذربایجان هستند .

لازم به ذکر است نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان که بر سر مالکیت منطقه مورد مناقشه قره‌باغ دچار اختلاف هستند، بامداد یکشنبه ششم مهرماه در مرزهای مشترک به روی یکدیگر آتش گشودند و هریک دیگری را آغاز کننده این حملات معرفی کرده اند و در همین حال جمهوری اسلامی ایران با دعوت دو طرف منازعه به خویشتنداری و پرهیز از جنگ، آمادگی خود را برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور برقراری آتش بس، آغاز گفت‌وگو و استقرار صلح و آرامش به باکو و ایروان اعلام کرده است.

بریدن گوش پیرمرد ارمنی توسط نظامیان آذربایجانی (18+)

وزارت دفاع روسیه درحالی در بیانیه ای از اعزام ۱۸ فروند دیگر هواپیمای ترابری نظامی ایلیوشین به ایروان خبر میدهد که «کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز ۲۴ آبان گفته بود: انتقال صلح بانان روسی به قره باغ با هواپیماهای ترابری نظامی ادامه دارد و تاکنون ۹۵ پرواز برای انتقال صلحبانان به این منطقه انجام داده اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *