بسیجی شهید محمد محمدی کیست + اینستاگرام

بسیجی شهید محمد محمدی کیست + اینستاگرام

بسیجی شهید محمد محمدی کیست + اینستاگرام و عکس های شخصی وی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بسیجی شهید محمد محمدی کیست

ایشان یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران میباشد که در مسیر بازگشت به خانه با اراذل و اباشی که به یک خانم جوان حمله کرده بودند درگیر میشود و در این درگیری به شهادت میرسد.

بسیجی شهید محمد محمدی کیست + اینستاگرام

ماجرا از این قرار بوده که چند اراذل و اوباش برای یک خانم جوان مزاحمت ایجاد میکنند و زمانی که این خانم به آنها اعتراض میکنند این اراذل شروع به فحاشی به خانم جوان میکنند. در این بین بسیجی شهید محمد محمدی سر میرسد و به اراذل اوباش میگوید که فحاشی نکنند و در نهایت ارذل باو او درگیر شده و یکی از انها چاقویی را به این بسیجی میزند که منجر به شهادت وی میشود.

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری عاملان شهادت بسیجی آمر به معروف در تهرانپارس اظهار داشت: پیرو خبر درگیری منجر به فوت یکی از شهروندان در خیابان استخر بر اثر اصابت چاقو از ناحیه پهلو و متواری شدن ضاربین و با توجه به اینکه فرد مضروب به جهت امر به معروف و نهی از منکر توسط اراذل و اوباش، جان باخته بود، دستگیری عوامل به‌طور ویژه در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.

بسیجی شهید محمد محمدی کیست + اینستاگرام

سردار هداوند تصریح کرد: در راستای اجرای تدابیر و با تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، عاملان قتل بسیجی «محمد محمدی» ۳۹ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در حوزه کلانتری ۱۴۶ حکیمیه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۴ نفر از عوامل به هویت آرمان ۱۸ ساله، مهدی ۲۶ساله، هادی ۲۴ساله و افشار ۳۵ساله در منطقه خاک سفید دستگیر شدند که در تحقیقات پلیسی به مشارکت در نزاع منجر به قتل با انگیزه نزاع و درگیری اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نمی دهد عده‌ای اراذل و اوباش، آرامش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند.

گفتنی است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دو روز پیش ساعت ۱۹ ضمن درگیری با اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

پیجی در اینستاگرام با نام این شهید یافت نشد اگر از پیج این شهید بزرگوار اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما اعلام کنید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *