بغض سروش جمشیدی در برنامه فرمول یک +فیلم

بغض سروش جمشیدی در برنامه فرمول یک +فیلم

بغض سروش جمشیدی در برنامه فرمول یک به دلیل فحاشی کاربران اینستاگرام +فیلم را در ادامه این بخش مشاهده نمایید.

بغض سروش جمشیدی در برنامه فرمول یک

بازیگر نقش قیمت در برنامه فرمول یک حضور یافت و گلایه بسیار زیادی را از کاربران شبکه های اجتماعی داشت که چرا در اینستاگرامش به او فحاشی میکنند.

بعد از اینکه چت های او با سالومه مجری شبکه من و تو لو رفت بسیاری از کاربران شبکه های به اینستاگرام وی رفته به او فحاشی کردند.

او در حالی که درد و دل زیادی داشت با بغض رو به دوربین تلویزیون کرده و به مردم گفت چرا به ما در اینستاگرام فحاشی میکنید؟ اگر هم فحش میدهید به خودم بدهید نه به فرزندم و نه به مادرم و نه به همسر و خانواده ام

او که حسابی دل پری از کاربران شبکه های اجتماعی داشت گفت چندین بار تصمیم گرفتم که از شبکه های اجتماعی خارج شوم و صفحه اینستاگرامم را ببندم ولی به خاطر عده ای هوادارانم که خودم را دوست دارند و به من انرژی میدهند منصرف شدم ولی حالا تصمیم دارم که این صفحه را ببندم تا دیگر فحش نخورم فحشی که نمدانم برای چیست!

 

بغض سروش جمشیدی در برنامه فرمول یک +فیلم

بسیار جالب است که که این بازیگر اینقدر به کاربران شبکه های اجتماعی توجه میکند و حرفهای آنها برایش مهم است!

در اینستاگرام به دلیل اینکه کاربران با سلبریتی ها چشم در چشم نیستند هر حرف و توهینی که دوست دارند بدون هیچ شرمی میکنند که افراد نارک دلی مثل سروش جمشیدی به شدت آزرده خاطر شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *