بهترین لپ تاپ های لنوو تا 35 میلیون

بهترین لپ تاپ های لنوو تا 35 میلیون

قیمت لپ تاپ‌ها در بازار کشور تا حد زیادی افزایش یافته است و اگر لپ تاپی بخواهید که بتوانید با آن کارهای نیمه‌حرفه‌ای انجام دهید باید بین 30 تا 35 میلیون هزینه کنید. برند لنوو یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان است و محصولات خود را با قیمت مناسب و ارزش خرید بالا روانه بازار می‌کند و به همین جهت هم در ادامه این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین لپ تاپ لنوو تا 35 میلیون برویم.

بهترین لپ تاپ های لنوو تا 35 میلیون

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3

لپ تاپ های لنوو گیمینگ ۳ از جمله ارزان‌ترین گیمینگ‌های این شرکت چینی به حساب می‌آیند، هرچند که این محصولات کانفیگ‌های مختلفی دارند و مدل‌های قوی‌تر با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. نسخه پایه‌ای از این سری در محدوده قیمتی 35 میلیون قرار می‌گیرد و به نوعی یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگی است که در این بازه قیمتی می‌توانید خریداری کنید.

این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD است و از نرخ نوسازی 60 هرتز هم پشتیبانی می‌کند. این پنل کیفیت مناسبی دارد ولی در این نسخه خبری از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیست و باید به همین 60 هرتز موجود قانع باشید. وزن این لپ تاپ 2.25 کیلوگرم است و از پردازنده مرکزی اینتل Core i5-11300H با فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

این cpu با معماری 10 نانومتری ساخته شده و 4 هسته و 8 رشته را شامل می‌شود و از 8 مگابایت حافظه کش استفاده می‌کند. توان پردازشی این CPU را نمی‌توانیم عالی بدانیم اما این پردازنده از پس بازی‌ها با گرافیک متوسط با فریم‌ریت مناسب برمی‌آید و می‌توانید عناوین مختلف را با آن اجرا کرد. در کنار این cpu کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650 قرار گرفته به نسبت قیمت به خوبی از پس این کار می‌آید.

بهترین لپ تاپ های لنوو تا 35 میلیون

در کل این بازه قیمتی بسیاری از لپ تاپ‌ها بدون حافظه گرافیکی مجزا به بازار عرضه می‌شوند و برخی از مدل‌ها هم کارت گرافیک بسیار ضعیفی دارند اما این محصول می‌تواند بازی‌ها را با گرافیک متوسط برای شما اجرا کند. در این نسخه 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجموعه سخت افزاری را تکمیل می‌کند.

اگر می‌خواهید 35 میلیون هزینه کنید و همچنین گیمر هم هستید این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما به عنوان لپ تاپ لنوو تا 35 میلیون باشد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3

اگر برای کاری که می‌خواهید انجام دهید به لپ تاپی با پردازنده مرکزی قوی نیاز دارید IdeaPad 3 در نسخه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد. اگر برنامه‌نویس هستید یا می‌خواهید ادیت عکس و فیلم انجام دهید مهم‌ترین بخش پردازنده مرکزی است و این مدل می‌تواند به خوبی نیاز شما را برآورده کند. پردازنده در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ اینتل Core i7 1255U با فرکانس پردازشی 3.5 تا 4.7 گیگاهرتز است.

این cpu دارای 10 هسته و 12 رشته است و در مقایسه با 11300 لپ تاپ قبلی بین 40 تا 50 درصد قوی‌تر است و می‌تواند به خوبی از پس کارهای مختلف بربیاید. در واقع قدرت این cpu با توجه به قیمت این لپ تاپ واقعا عالی ارزیابی می‌شود. در این محصول خبری از کارت گرافیک مجزا نیست و 1 ترابایت SSD و 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 این بخش را کامل می‌کند.

بهترین لپ تاپ های لنوو تا 35 میلیون

این لپ تاپ هم پنلی 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD دارد و از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به حافظه کش 12 مگابایتی، وزن حدود 1.6 کیلوگرمی و باتری 3 سلولی 45 وات ساعت اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو ThinkBook 15

اگر برای شما وجود کارت گرافیک مجزا اهمیت دارد به سراغ این مدل بروید، محصولی که از کارت گرافیک نویدیا MX450 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایتی استفاده می‌کند. لنوو برای پردازنده مرکزی به سراغ اینتل مدل Core i5 1135G7 با فرکانس پردازشی 2.4 تا 4.2 گیگاهرتز رفته است.

این CPU از 4 هسته و 8 رشته استفاده می‌کند و توان پردازشی آن حدود 60 درصد کمتر از لپ تاپ قبلی است. البته که این CPU هنوز هم قدرت خوبی دارد و می‌توانید برای انجام کارهای مختلف از آن استفاده کنید. در زمینه حافظه داخلی لنوو ترجیح داده از ترکیب SSD و HDD استفاده کند و به روی این لپ تاپ شاهد 1 ترابایت HDD به همراه 256 گیگابایت SSD هستیم. حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 نیز این بخش را کامل می‌کند.

نمایشگر این لپ تاپ هم دقیقا مانند دو مدل قبلی است و به همین جهت از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

جمع بندی

اگر 35 میلیون بودجه برای خرید لپ تاپ دارید سه گزینه خوب از لنوو پیش رویتان قرار می‌گیرد. محصول ابتدای لیست گیمینگ است و بالانس خوبی بین CPU و GPU برقرار کرده است. لپ تاپ دوم CPU بسیار خوبی دارد ولی از GPU مجزا استفاده نمی‌کند و گزینه آخر هم محصولی بین دو لپ تاپ اول و دوم است. اگر کارت گرافیک برای شما اهمیت زیادی ندارد حتما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ لپ تاپ دوم لیست بروید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *