بیماری شهربانو منصوریان چیست؟ علت جراحی شهربانو منصوریان در کما

وضعیت وخیم شهربانو منصوریان در بیمارستان

وضعیت وخیم شهربانو منصوریان در بیمارستان را به همراه جزئیات در این صفحه ببینید

وضعیت وخیم شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان که برای مسابقات به تایلند رفته بود ناگهان با درد بسیار شدیدی از ناحیه شکم مواجه شد و به دکتر مراجعه کرد اما پزشکان تایلندی نتوانسته بودند بیماری این ورزشکار کشورمان را تشخیص دهند و او در حالی که وضعیت بسیار بدی را سپری میکند تصمیم دارد که به ایران بیاید و در ایران مورد درمان قرار بگیرد.

بیماری شهربانو منصوریان چیست؟ علت جراحی شهربانو منصوریان در کما

معلوم نیست که درد شدید شکم شهربانو منصوریان چیست که او را به الت کما برده است و در هوشیاری بسیاری کمی قرار دارد

الهه، خواهر کوچکتر شهربانو روی اینستاگرام خودش نوشته است: «شهربانو برای مسابقات حرفه ای در تایلند حضور داشت، اما وزن زیادی کم کرد و شرایط سخت تمرین در بانکوک باعث شد امروز روی تخت بیمارستان باشد.»

او که از خواهر بزرگتر خود گلایه کرده که چرا فکر سلامتی اش نبوده، اعلام کرده امیدوار شهربانو منصوریان با سلامتی از اتاق عمل بیرون بیاید.

خواهران افسانه ای منصوریان، ورزشکاران رشته ووشو هستند

قهرمانان پرافتخاری که پشتکار آنها را از برداشت جو و کار سخت در زمین کشاورزی و از زندگی که فقر مطلق بر آن حاکم بود، به طی کردن مجموعا 300 کیلومتر مسیر روزانه رفت و برگشت از سمیرم به اصفهان کشانده است و در نهایت آنها را آوازه پرافتخار آسیا و جهان کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *