بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش + خانواده و ازدواج

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش +عکس پدر و مادر و خانواده

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + بهترین آهنگ هایش وزندگینامه و مصاحبه و سوابق آرون افشار و خانواده و پدر و مادر و برادر و خواهر آرون افشار و داستان زندگی آرون افشار و سن و قد و وزن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش +فیلم و عکس پدر و مادر و خانواده

  • نام اصلی : وحید افشار
  • متولد : 1 تیر 1377 مشهد
  • زمینه فعالیت : موسیقی پاپ
  • پیشه : خواننده
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1394 تاکنون
  • قد : 176 سانتیمتر
  • والدین : حبیب افشار

آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی، متولد ۱۳۷۷ در شاندیز مشهد است. کودکی او با نوازندگی درآمیخت و کمی بعد، به آهنگسازی و خوانندگی نیز روی آورد.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و خانواده اش و پدر و مادرش +عکس

گیتار را به‌عنوان ساز تخصصی خود می‌نوازد هرچند با نواختن پیانو نیز بیگانه نیست.

صدای گرم آرون را بسیاری می‌پسندند و روز به روز هم به تعداد طرفدارانش اضافه می‌شود. از آنجا که دستی در آهنگسازی هم دارد، موزیک اکثر ترانه‌هایش را خود نوشته است.

از آرون ترانه‌های زیادی به بازار آمده که در قالب فول البوم و نیز به‌صورت تک‌آهنگ، در دسترس عموم است.

در ادامه مطلب، به شرح کامل بیوگرافی و آثار این خواننده جوان کشورمان می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ

وی یکی از خواننده های محبوب و پرطرفدار پاپ کشورمان بوده که در شهر شاندیز از توابع مشهد به دنیا آمده است نام اصلی وی وحید افشار بوده که با نام هنری آرون شناخته می‌شود

آرون افشار مجرد میباشد.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش + خانواده و ازدواج

او با آهنگ جانم باش توانست به شهرت فراوانی در بین علاقه مندان به موزیک برسد

شروع خوانندگی

آرون افشار خوانندگی را در دوران نوجوانی آغاز کرد اما به صورت حرفه ای کار خود را در اواخر دهه هشتاد ادامه داد تا این که موفق شد با آهنگ جانم باش در بین مردم به شهرت برسد.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش برنامه دورهمی + خانواده و ازدواج

بخشی از متن آهنگ حانم باش او “جانم باش!●♪♫ نوش دارو؛ بعدِ مرگ، فایـــده نداره…●♪♫ جانـــم باش!●♪♫ رُخ، نمایان کن وُ این ماهِ شبِ تابانم، باش…●♪♫ جانــم باش!●♪♫ داد از دل…!●♪♫ بی قرارت شدم؛ ای فریاد از دل!●♪♫ صبــرِ من؛ رفته دگر بر باد، از دل…●♪♫”

او توانسته در بین خواننده های پاپ کشورمان خیلی زود مسیر خود را جدا کند و به عنوان یک خواننده محبوب تبدیل شود.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ + ازدواج آرون افشار

برگزاری کنسرت های متعدد در شهرهای مختلف کشورمان و حضور گسترده مردم در کنسرت های او نشان دهنده علاقمندان زیاد به سبک و حرفه ای او میباشد.

آرون افشار در نوروز 98 در برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان حضور پیدا کرد و گپ وو گفت جالبی را با رامبد جوان انجام داد.

آثار پرطرفدار

آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تا کنون موفق به انتشار آهنگ های زیر شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است :

جانم باش
طبیب ماهر
خط و نشان
ترکم کردی
چال گونه
دلشوره

ازدواج و همسر آرون افشار

در شبکه های اجتماعی بارها تصاویری از او با دخترانی که هوادارانش است منتشر شده که شایعه شده ههمسر او میباشد اما صحت نداشته و این خواننده مجرد میباشد و هنوز ازدواج نکرده است.

عکس های لو رفته آرون افشار خواننده پاپ + ازدواج آرون افشار

حواشی آهنگ جانم باش آرون افشار

این خواننده جوان در پیج اینستاگرام خود با انتشار یک ویدیو از آهنگ جانم باش اینگونه نوشت که :

سلام به همه دوستان عزیزم، به کمک خدا آهنگ “جانم باش”با کلی عشق و کلی تلاش پخش شد. او گفت که حمایت شما هوادارانم من را برای برداشتن قدم های دیگر و برای برداشتن قدم های بزرگتر امیدوارتر کرد.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش + خانواده و ازدواج

بنا به این که این روزها که دابسمش در فضای اینستاگرام مد شده است، آرون افشار هم از طرفداران خود خواست تا دابسمش این آهنگ را برای او ارسال کنند.

همچنین ببینید دانلود برنامه شب آهنگی با حضور آرون افشار

در نهایت هم افشار از معین راهبر به عنوان مدیر هنری خود تشکر کرد. او همچنین در این پست اینستاگرامی از سایر عوامل ساخت این آهنگ از جمله شاعر، نوازنده و… تشکر کرد.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش + خانواده و آهنگ هایش

با سبک ترانه‌های آرون افشار بیشتر آشنا شویم

موسیقی پاپ جذابیت بالایی دارد. این روزها کمتر جوانی هست که به موسیقی پاپ، علاقمند نباشد. این علاقه، در مواردی که با پشتکار و تلاش مداوم همراه شود، به خوانندگی نیز منتهی می‌شود. در مورد آرون نیز، ماجرا از همین قرار است.

زمان ورود جدی آرون به عرصه موسیقی را می‌توان سال ۹۶ دانست. زمانی که با ارائه نخستین ترانه‌ها به دوستداران و طرفدارانش، رسما کار حرفه‌‌ای را در موسیقی و خواندگی آغاز کرد.

صدای گرم و دلنشین این خواننده خراسانی کشورمان، با سبک‌های مختلف موسیقی ایرانی و فرنگی همخوانی دارد. اما سبک کاری و مورد علاقه آرون، پاپ است.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش +فیلم و عکس

چرا پاپ…؟

هیچ چیز مانند تن و حالت صدای یک خواننده با سبک خوانندگی او ارتباط ندارد. خوانندگی پاپ با صدای آرون، بی‌شک تا سال‌ها در ضمیر نسلی‌ که امروز با آن خاطره می‌سازند، باقی خواهد ماند.

متن ترانه‌های آرون افشار نیز، از اشعاری قوی و بسیار عمیق انتخاب شده تا بتواند احساسات شنوندگان را نشانه گرفته و به قلب آنها نفوذ کند. این همه باعث شده تا جوانان زیادی، دل به این ترانه‌ها بسپارند و آنها را در خلوت خود زمزمه کنند.

سلفی آرون افشار خواننده پاپ
آرون از مدیر برنامه‌هایش می‌گوید…

آرون در بیوی اینستای خود به نام معین راهبر به‌عنوان مدیر هنری خود اشاره کرده و او را در موفقیت‌هایش تاثیرگذار و سهیم دانسته است.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ +فیلم و عکس

راهبر هم‌چنین، با خوانندگان نام‌آشنا و معروف زیادی همکاری داشته، مدیریت برنامه‌های هنری آنها را برعهده دارد.

ترانه‌های آرون…

برای کسانی که با موسیقی روز زندگی می‌کنند نام ترانه‌های آرون افشار بسیار آشناست. ترانه‌های آرون، از خط و نشان، ترکم کردی، مادر، یار قدیمی و شب رویایی تا چال گونه، پناه عاشقان و عاشق کش، همه در میان جوانان امروزی دوستدار موسیقی طرفداران زیادی دارند.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش +فیلم و عکس پدر و مادر و خانواده

آرون افشار ریمیکس‌های جذابی نیز به دنیای آواز و ترانه تقدیم کرده است. ضمنا این روزها فول آلبوم و تک ترانه‌های این هنرمند بین نوجوانان دست به دست شده و روز به‌روز بر دوستداران ترانه‌های آرون اضافه می‌شود.

فیلم آرون افشار در برنامه دورهمی

ازدواج آرون افشار در دورهمی

مهران مدیری بعد از گپ و گفتی کوتاه به سراغ ازدواج آرون افشار رفت و از او پرسید که ازدواج نکردی که گفت:الان خیلی زود است که به ازدواج فکر کنم و به نظرم بهترین سن ازدواج 30 تا 35 سال است و من تابحال به غیر از عشق پدر و مادر و خدا تابحال عاشق نشده ام.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و پدرش +عکس

مجری دورهمی درباره شغل مورد علاقه آرون افشار غیر از خوانندگی گفت:من به فوتبال خیلی علاقه دارم و به شوخی گفت که به وزن من نگاه نکنید به خدا فوتبالم خوب است و مهران مدیری به استقلالی دو آتیشه بودن او اشاره کرد و تکذیب کرد و گفت من طرفدار هر دو تیم هستم و در ادامه آقای مدیری درباره فوتبال بازی کردن آرون افشار گفت.

علاقه به بازیگری

آرون افشار در ادامه صحبت هایش به علاقه ای که بازیگری دارد اشاره کرد و گفت:یک دوست عزیزی داستان زندگی من را می نویسد و داستان مهیجی است و قرار است در یک فیلم بازی کنم و مهران مدیری از او یک تست بازیگری گرفت و مهران مدیری با خنده گفت به نظرم اصلا استعداد بازیگری نداری.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و برادرش +عکس

در بخش از این برنامه آرون افشار درخواست اجرای یک قطعه به صورت زنده کرد و ترانه ای را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد.

در ادامه این برنامه پرسش و پاسخ های کوتاهی بین مهران مدیری و آرون افشار رد و بدل شد و بعد از آن مهران مدیری به شلخته بودن آرون اشاره کرد و از تنبل و کثیف بودن، دیر از خواب بیدارشدن و ندیدن آفتاب، شکمو بودن و عشق کباب بودن، با دست غذا خوردن ،ترسو و بد قول بودن و ولخرج بودن او گفت و آرون به دفاع از خودش پرداخت.

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ +عکس بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و محسن ابراهیم زاده +عکس بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *