بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

تاریخ انتشار 16 مهر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و سوابق زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی آریا دلفانی

وی هنرپیشه کارگردان سینماو تلویزیون اهل ایرانی می باشد.

آریا دلفانی در تاریخ روز ۱۷ فروردین‌ماه، سال ۱۳۷۱ در شمال کشور چشم به جهان گشوده است.

ایشان هنرپیشگی را از تئاتر آغاز نموده و با مجموعه افرا در نقش مهران به مخاطبین معرفی شد.

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

او به غیر از هنرپیشگی برای طراح دکور در بیشتر پژوهش های سینمایی و تلویزیونی فعال می باشد و همچنین به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

سوابق آریا دلفانی

وی هنرپیشگی را از تئاتر شروع نمود و تا به حال چند نمایش را روی صحنه اجرا نموده است، که می توان به «آن هنگام که پای، به خانه نهاد» و «خاطر یک مشت پزشک نازنین» در سال ۹٢ و نمایش «ازدواج‌های مرده» و «کالیگولا»را نام برد.

بیوگرافی آریا دلفانی

نخستین تجربه ایشان مقابل دوربین در سال ۹۷ در فیلم «بایرن مونیخ» باساخته ی نگین امین زاده می باشد و پس از درخشش خود در این فیلم برای بازی در فیلم کوتاه «دراپ» دعوت شد.

فیلم ها و سریالها

فیلم «من زهره» نخستین تجارب فیلم بلند آریا دلفانی با ساخته ی سیامک ابراهیمی درسال ۹۸ می باشد، که در کنار هنرمندانی از جمله: ملیسا ذاکری، شیرین آقارضا کاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، فرانک مرادی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علیخانی و….. بازی نموده است.

بیوگرافی آریا دلفانی

ایشان در عرصه‌ی کارگردانی هم تجارب به دست آورده است و در سال ۸۸ فیلم تلویزیونی «گور به گور» را خود کارگردانی نموده و سال ۹۰ مجموعه «مسیر انحرافی» را ساخته است.

متاسفانه هیچگونه اطلاعی از ازدواج و خانواده وی در دست ماوجود ندارد.

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام

آریا دلفانی در مجموعه «افرا»

تازه ترین آثار هنری ایشان در عرصه بازیگری در مجموعه «افرا» در نقش مهران، دوست پیمان می باشد، که در شهریور ماه ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

مجموعه «افرا» درباره محیط زیست با کارگردانی بهرنگ توفیقی می باشد.

بیوگرافی و عکس های آریا دلفانی

در مجموعه «افرا»

مینا وحید در نقش مهتاب و همسر مسعود، فریبا متخصص در نقش اعظم مادر وحید و پیمان، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی در نقش وکیل، علیرضا آرا در نقش پزشک، محمد صادقی در نقش پیمان برادر وحید، هامون سیدی در نقش عقیل، سارا باقری در نقش مائده فروزش و خواهر مسعود، نسرین بابایی در نقش پروین مادر مسعود، فهیمه مومنی در نقش صبا همسر وحید، بهمن صادق حسنی، مهرداد بخشی در این مجموعه حضور دارند.
آریا دلفانی بیان می کند:

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

«من در روز ۱۷ فروردین ماه، سال ۷۱ به دنیا آمده‌ام و بسیار زود فهمیدم که راه‌های سخت و کارهای به نظر نشدنی برایم جالب و انگیزه بخش هستند و به میان آن همه راه یکی را انتخاب نمودم، که مثل خودم باشد، برای من باشد،
مانند یک قوچ.
این راه زندگی من است که ۲۹ سال دارم و در آن قدم میزنم.

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *