بیوگرافی آلیا دختر روسی و رابطه با سردار آزمون +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آلیا دوست دختر روسی سردار آزمون و بچه دار شدن +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آلیا دختر روسی و رابطه با سردار آزمون +عکس و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آلیا دختر روسی و رابطه با سردار آزمون +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آلیا دختر روسی

دختر جوان روسی به نام آلیا چند ماهی پیگیری شکایت از سردار آزمون بوده و مدتی است که با این فوتبالیست ایرانی رابطه داشته است و رابطه آنها به بچه دار شدن ختم شده است.

این دختر در دادگاه از سردار آزمون شکایت کرده و مدعی است که باید این فوتبالیست ایرانی به او هفتصد هزار دلار نفقه بدهد

آلیا همچنین مدعی شده که فرزندش دختر بوده و شباهت زیادی با سردار آزمون دارد و حتی حاضر است که از آنها تست دی ان ای بگیرند سردار آزمون در دادگاه قبول کرده که این آزمایش را بدهد اما در نهایت از آزمایش دادن امتناع کرده است

درباره اینکه آیا این ماجرا واقعیت دارد یا خیر سردار آزمون هنوز واکنشی نشان نداده است و صرفاً در رسانه‌های روسی و ایرانی این موضوع را منتشر کرده‌اند باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد گفتنیست که سردار آزمون سال گذشته با آناهیتا کریمی ازدواج کرد.

بیوگرافی آلیا دختر روسی و رابطه با سردار آزمون +عکس و اینستاگرام

سال ۹۸ بود که آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواج است و مایل است هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون توضیح بیشتری درباره ی ازدواج خود نداد اما در پاسخ به سؤال مهران مدیری درباره ی نحوه ی آشنایی اش با همسر آینده ی خود گفت آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

وکیل آلیا در مصاحبه با اکسپورت اکسپرس روسیه، گفت:

«قاضی نسبت به احراز حق پدر و مادری و گرفتن نفقه قانع شده و رای صادر شده است.»

این وکیل پیش از این هم گفته بود:

«آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده و وکیل او در دادگاه حاضر می‌شود. آن‌ها می‌گویند سردار نمی‌تواند به دلیل حضور در مسابقات به روسیه بیاید.»

وی در ادامه افزود:

«بعد از صدور رای، یک فرصت ۳۰ روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل بررسی است.

 

عدم حضور سردار در دادگاه

وی گفت:

«آنها استدلال می‌کنند که آزمون نمی‌تواند به دلیل مشکلات سفر هوایی و حضور در مسابقات به روسیه بیاید.»

این وکیل همچنین درباره احتمال ممنوع الورود بودن مهاجم ایران به روسیه به خاطر جلسات دادگاه هم تصریح کرد:

«فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد اما اگر رای صادر و بدهی نفقه مشخص بشود، ممکن است فرد بدهکار از روسیه ممنوع الخروج بشود. یعنی ورود به روسیه بدون مشکل است اما برای خروج این‌طور نخواهد بود.»

به نقل از یکی از رسانه‌های روسی از وکیل روسی، سردار آزمون حاضر به پرداخت نفقه برای دختر تازه متولد شده اش نیست. به همین دیل، الیا با شکایت از سردار آزمون به دادگاه، درخواست رقم ۷۰۰ هزاردلاری برای نفقه دارد. رسانه‌های روسی از آن موضوع به عنوان بیشترین نفقه‌ای که قرار است در تاریخ برگزار شود یاد کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *