سخن عجیب آیت الله شبستری + بیوگرافی آیت الله مجتهد شبستری

سخن عجیب آیت الله شبستری + بیوگرافی آیت الله مجتهد شبستری

سخن عجیب آیت الله مجتهد شبستری درباره تخت بیمارستان + بیوگرافی و سوابق که جنجال زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

سخن عجیب آیت الله مجتهد شبستری

عکس نوشتی از آیت الله شبستری (با لوگوی خبرگزاری تسنیم) در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که ایشان گفته است مردم میخواهند که برای ماندگاری اسلام و تشیع اگر تختی در بیمارستان خالی بود یک روحانی بر آن تخت بستری شود تا یک فرد عادی!

سخن عجیب آیت الله شبستری

این سخن باعث شد که بسیاری از رسانه های بیگانه به او حمله کرده و تبلیغات زیادی را انجام بدهند .

جو بسیار گسترده ای علیه ایشان در فضای مجازی به وجود امد.

تکذیب شد

دفتر حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری نوشت: این دفتر به اطلاع می رساند مطالب منتشر شده در فضای مجازی به عنوان عکس نوشت مربوط به مصاحبه ای از معظم‌له با خبرگزاری تسنیم کذب محض است.

گفتنی است طی ساعات گذشته عکس نوشته ای در فضای مجازی از سوی دشمنان اسلام و روحانیت، جعل و منتشر شده است که بدین وسیله به طور کامل تکذیب می شود و معظم له به هیچ عنوان در این رابطه مصاحبه ای نداشتند.

بیوگرافی آیت الله مجتهد شبستری

محسن مجتهد شبستری (زاده ۱۳۱۶ در شبستر) روحانی و سیاست‌مدار ایرانی اهل آذربایجان و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او امام جمعهٔ سابق تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بود. وی نمایندهٔ مردم استان آذربایجان شرقی و سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری در دورهٔ چهارم است.

آیت الله شبستری + بیوگرافی آیت الله مجتهد شبستری

او در دوره‌های اول، دوم و سوم نیز نمایندهٔ مجلس خبرگان رهبری بوده و چهار دوره، نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی از تهران نیز بوده‌است. او عضو شورای مرکزی جامعهٔ روحانیت مبارز تهران نیز می‌باشد؛ که بارها توسط نیروهای امنیتی ساواک دستگیر و بازداشت شده بودند.

محسن مجتهد شبستری فرزند میرزا کاظم و نوهٔ ملا علی‌اشرف است که هردو از عالمان و فقهیان آذربایجان به‌شمار می‌روند. از تألیفات او می‌توان به تفسیر آیات عبادالرحمان و نگرشی بر فرهنگ عمومی اشاره کرد.

سخن عجیب آیت الله شبستری + بیوگرافی آیت الله مجتهد شبستری

مجتهد شبستری در مهر ۱۳۳۲ خورشیدی پس از اتمام تحصیلات مقدماتی، در حوزهٔ علمیهٔ قم به فراگیری دوره‌های متوسط و عالی فقه پرداخت؛ همچنین در حوزهٔ دروس خارج فقه در نزد سید محمدکاظم شریعتمداری (که بعد از درگذشت پدر تحت تکفل وى بود)، حسین فاطمی قمی، سید حسین بروجردی، سید محمد محقق داماد، سید محمدحسین طباطبایی، سید محمدرضا گلپایگانی، شیخ عباس تهرانی و میرزا هاشم آملی به یادگیری علوم پرداخت. پس از آن نیز به تدریس علوم گوناگون حوزوی در تبریز، تهران و قم مشغول شد

بیوگرافی آیت الله محسن مجتهد شبستری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. ایشالا که شایعه باشد
    اما اگر حقیقت دارد بداند که حاظریم …

  2. با سلام و خسته نباشید
    خدمتتون عارضم که این مطلب توسط سایت اطلاع رسانی معظم له تکذیب شده است

    • دیدن خراب کردن بلافاصله تکذیب کردن
      اگه تسنیم همچین اشتباهی کرده بود دمار از روزگارش درمی آوردند
      من عاشق انقلاب هستم ولی حرف این بزرگوار معظم له حرفی ضد اسلام و ضد انقلاب است

  3. اشکال نداره راست میگه فقط دمر بخوابن که …

  4. خداوند ایشان را برای امت اسلام حفظ بفرماید انشا الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *