بیوگرافی احسان کرمی و همسرش از صداوسیما تا شبکه من و تو +عکس

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش از صداوسیما تا شبکه من و تو +عکس

احسان کرمی متولد 20 تیر 1359 در تهران در محله قیطریه تهران مجری ، بازیگر ، صداپیشه و خواننده ایرانی است. مدرک کاردانی رشته هتلداری و تشریفات می باشد دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است و از تور لیدری شروع کرده است. وی در سال 1380 ازدواج کرده و متاهل می باشد.این زوج دارای یک فرزند به نام نیک مهر متولد 1393 می باشند. وی در سال 1380 ازدواج کرده و متاهل می باشد.این زوج دارای یک فرزند به نام نیک مهر متولد 1393 می باشند.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش از صداوسیما تا شبکه من و تو +عکس

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + عکس اینستاگرام و علت ممنوع الکاری و سن و محل زندگی و عکس در جشنواره فجر و اینستاگرام و نحوه ازدواج و آشنایی با همسرش و لیدری و خوانندگی و مجریگری و تصاویر مادر و خانواده را در مجله شبونه مشاهده کنید.

 

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش

مجری و گوینده و صداپیشه و خواننده در ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته هتلداری میباشد.
وی خواهر زاده بیژن ترقی موزیسین ایرانی می باشد و صدا و موسیقی در خانواده آنها ارثی است.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش از صداوسیما تا شبکه من و تو +عکس

از لیدری تور تا خوانندگی و مجری گری و بازیگری

از اوایل جوانی و از نوزده سالگی لیدر تور بوده و به علت رشته تحصیلی در تورهای ایرانگردی به عنوان لیدر تور کار می کرد و دائم السفر بود.
قبل از ورود به صدا و سیما و فعالیت گویندگی و اجرا ابتدا وارد موسیقی و خوانندگی شده اولین کار هنری خود را در این رشته شروع کرد.
بدون کلاس و استاد و با کمک آموزش های خودکار و کمک برادرش که آهنگساز است، توانست در این عرصه فعالیت خود را شروع و ادامه داده و موفق نیز شده است.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

احسان کرمی و عکس همسر و بچه ش + زندگینامه

اولین کنسرتش را در سال ۹۵ برگزار کرد و بسیار عالی تا اینجا در عرصه خوانندگی و موسیقی پیش رفته.
با ورود به رادیو و برنامه جمعه ایرانی در سال ۱۳۸۵ رسما کارش را با رادیو ایران آغاز کرد.
صدای او را عنوز در رادیو پیام و آشنا و ایران می شنوید و با این سازمان همکاری دارد.
کم کم وارد بازیگری تئاتر شده و به عنوان بازیگر نیز هنر خود را در عرصه تئاتر به نمایش گذاشت.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

عکس های شخصی احسان کرمی مجری

با ورود به تلویزیون مجری چند برنامه تلویزیونی و سرگرمی بوده و همچنین در کنسرت ها و کنفرانس ها و جشنواره و مراسم های رسمی و ملی نیز کار اجرا را بر عهده داشته است.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

صدا پیشگی و دوبله

در بیوگرافی احسان کرمی آمده که وی علاوه بر اجرا و خوانندگی و بازیگری به عنوان دوبلور نیز فعالیت می کند و صداپیشگی شخصیت عزیزم ببخشید را در مجموعه کلاه قرمزی انجام میدهد.
به گفته خودش همه مرا به عنوان مجری میشناسند، اما من خوانندگی و بازیگری را نیز دنبال می کنم.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام
ازدواج و نحوه آشنایی با همسرش

این مجری و گوینده تلویزیون و رادیو متاهل است و چند سالیست که ازدواج کرده است.
حاصل این ازدواج یک پسر به نام نیکمهر است.بیوگرافی احسان کرمی

عکس اینستاگرامی احسان کرمی و پسرش

نحوه آشنایی با همسرش اینست که در یکی از سفرهای لیدری تور در اصفهان با همسرش آشنا شده و در سن کم با هم ازدواج کردند و به گفته خودش با هم بزرگ شدیم.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

احسان کرمی کیست

بیوگرافی احسان کرمی ،خواننده و بازیگری و مجری و دوبلور
عاشق فوتبال و مخصوصا پرسپولیسی دو آتشه
عاشق موسیقی سنتی و شجریان
عاشق غذاها و ته چین
مدل تبلیغاتی لامبورگینی
عاشق سفر
بازیگوش و یک جا بند نمیشود

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

برنامه ها و آثار و سوابق اجرا

بیوگرافی احسان کرمی ،وی تاکنون در این برنامه ها مجری و گوینده بوده است.

برنامه نقره
برنامه وقت خواب
برنامه طلوع
برنامه زنده‌رود
برنامه خوشا شیراز
برنامه رادیو هفت
چارگوش
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و شبکه تهران اچ دی
مجری خندوانه و خنداننده شوبیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

آثار بازیگری

بازیگر دربست
۳۶۰ درجه
عالیجناب
اژدهای سرخ ۱
هیئت مدیر

ممنوع الکاری در تلویزیون

وی در بهمن ماه ۹۷ اعلام کرد که از سوی تلویزیون ممنوع التصویر شده و اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارد.
اما این ممنوع الکاری شامل دیکر فعالیتهایش نیست و او در سینما و تاتر و موسیقی آزاد است تا کار کند.
فعلا تا اطلاع ثانوی اجرا در تلویزیون ندارد و علت این ممنوع الکاری مشخص نیست.

احسان کرمی در تئاتر

تئاتر هم برای من مثل رادیو بود. ابتدا تئاتر را از تئاتر شهر یاد گرفتم و می‌توانم بگویم تا آن زمان تقریبا تئاتری نبود که نرفته و ندیده باشم. نه به قصد ورود به عرصه بازیگری، فقط به این دلیل که از دیدن تئاتر لذت می بردم. شما یک جهان موازی با خودتان را دیدن میکنید بدون آن که در آن دخل و تصرفی داشته باشید،

بنابراین تئاتر قضاوت را از شما دور می‌کند و این اتفاق جالبی هست. کسی بعنوان نویسنده و کارگردان آن را قضاوت میکند و شما بعنوان بیننده مجبور به پذیرش آن هستید.

در تئاتر افتخارم این هست که شاگردی میکاییل شهرستانی را کردم و افتخار دیگرم کارکردن با محمد رحمانیان هست.

اتفاقی که در تئاتر بعنوان بازیگر برای من افتاد، این بود که مخاطبین و اهالی تئاتر تقریبا با کار آیس لند من را بعنوان بازیگر پذیرفتند. گرچه زمانی که شما با محمد رحمانیان و همین طور میکاییل شهرستانی کار می‌کنید یعنی اینکه شما تئاتر هستید.

اما آیس لند به لحاظ متن و نقش دقیقا آن چیزی بود که من به آن نیاز داشتم. استقبال خیلی خوبی از اینکار شد، هیچ نقد منفی اي نگرفتم و این برای من بی نظیر هست و خیلی امیدوار هستم که بتوانیم اینکار را در سالن هاي خوبی به روی صحنه ببریم، متاسفانه گروه اینکار اصلا خاطره خوبی از کار با تئاتر باران ندارند.

و من به شخصه از طرف خودم، از طرف آزاده صمدی و آیدا کیخاهی و محمد یعقوبی می‌گویم که امکان ندارد که این گروه دوباره با تئاتر باران کار کند.

ولی نمایش آیس لند برای من اتفاق بزرگی بود و در حال حاضر هم که در حال آماده شدن برای روی صحنه رفتن در کانادا هستیم، می‌دانم که از آن استقبال خوبی خواهدشد.

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

دوبله انیمیشن کار کرده بودم، حدود یک سال و نیم برای کار دوبله تست دادم و بالاخره قبول شدم. ولی در واحد دوبلاژ هیچ وقت کار نکردم چون وقت گیر بود و من دائما درگیر اجرا بودم. اما خارج از سازمان دوبله کردم. مثل کارتون فروزن و در مورد حضورم در مجموعه کلاه قرمزی هم باید بگویم که با اینکه خانم فنی زاده شناخت زیادی از من نداشتند اما از ایشان خواهش کردم و ایشان من را به آقای طهماسب معرفی کردند.

دیوانه شجریانم

باید بگویم که دیوانه آقای شجریان هستم و به نظرم ایشان انسان باعظمتی میباشند و یکی از افتخاراتم این هست که هموطن محمدرضا شجریان هستم و در زمانه و هوایی نفس میکشم که ایشان نفس کشیده اند. موسیقی سنتی به شدت برایم اهمیت دارد ولی آنقدر ژرفا دارد و دشوار هست

بیوگرافی احسان کرمی و همسرش + علت ممنوع الکاری و عکس اینستاگرام

من وقتی که موسیقی مفید گوش میکنم به شدت از لحاظ حسی دچار مشکل می‌شوم. آهنگ کجا باید برم از روزبه بمانی واقعا آنقدر از لحاظ عصبی من را بهم ریخت که کارم به بیمارستان کشید «خنده».

این داستان را برای خود آقای تهمورث پورناظری هم تعریف کردم، کنسرت همایون شجریان بود و پیروز نشدم که بروم. در آن کنسرت یک قطعه قدیمی را همایون شجریان بازخوانی کرده بودند: «هر دست که دادم همون دست گرفتم» «شروع به زمزمه میکنند» این شعر برای آقای فروغی بسطامی هست.

دوستانم این بازخوانی را برای من ضبط کرده بودند. من تا صبح از روی گوشی این موسیقی را گوش می دادم و راه می رفتم و احساس می‌کردم چند لحظه دیگر پرواز می‌کنم.

ساعت 6 صبح شد و من همچنان ادامه داده بودم. تا اینکه به خودم آمدم و متوجه شدم که ساعت 8:30 باید سر مرین تئاتر باشم. به کارگردان پیام دادم که حال خوبی ندارم و نمی‌توانم بیایم و نرفتم «با خنده».

متاسفانه موسیقی همچین تاثیری روی من دارد، واقعا متاسفانه… چون اذیتم میکند و بعد از روزی که به بیمارستان رفتم هرگز آهنگ روزبه بمانی را گوش ندادم. من گاهی با موسیقی هاي غمگین ورزش هم می‌کنم. «خنده»

پیوستن به شبکه من و تو

احسان کرمی مجری و تهیه کننده سابق صدا و سیما به شبکه منوتو پیوست. این شبکه در لایو اینستاگرامی خود از برنامه زنده این مجری در منوتوپلاس خبر داد.

او در دو سال اخیر به یکی از هنرمندان منتقد وضع موجود کشور تبدیل شده بود و درباره مسائل مختلف اظهار نظر می‌کرد.

او اجرای برنامه های پربیننده ای همچون «نقره»، «زنده رود»، «خوشا شیراز»، «امضا»، «ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو»، «افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴»، «افتتاحیه شبکه تهران اچ دی» و «خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو» را برعهده داشته است.

کرمی در تئاتر و سینما هم حضور داشته و در شبهای مافیا، شبکه مخفی زنان، سریال هم گناه و… بازی کرده است. او که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. علی حیدری

    سرند انقلاب برای جدا کردن نخاله است ، اشکالی ندارد اشغالهای دور ریخته شده از دامن دشمنان سر در آورند.

  2. شازده آیت‌الهی

    ایشون که بازیگر هستند رو الان کی برای شازده بازی فرستاده توی شبکه شازده خانوم که آقاشون رو برای عظما با وکالت عقد کنن؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *