بیوگرافی اردشیر تفتی بازیگر نقش عبدالله پلنگ (پدر کامران تفتی)

بیوگرافی اردشیر تفتی و همسرش (پدر کامران تفتی) + سوابق و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی اردشیر تفتی

ایشان از هنرمندان شناخته شده سینما و تلویزیون ایران بوده که سابقه زیادی در زمینه بازیگری دارد.

فرزندان وی کامران تفتی و عمار تفتی بوده که هر دو از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون میباشند.

بیوگرافی اردشیر تفتی و همسرش (پدر کامران تفتی) + سوابق

سوابق هنری

این هنرمند برای بازی در سریال خواب و بیدار (در نقش عبدالله پلنگ) و سریال حس سوم (برادر سیما) به شهرت رسید و هرچند که همچون فرزندانش سابقه زیادی در بازیگری ندارد .

بیشتر سابقه بازیگری او در سریالهای مهدی فخیم زاده بوده است و رابطه بسیار خوبی با این کارگردان سرشناس دارد .

زندگی حرفه‌ای و بازیگری اردشیر تفتی را باید مدیون اعتماد مهدی فخیم‌ زاده باشیم. چرا که اگر مهدی فخیم‌زاده به عنوان کارگردان به آقای تفتی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید اردشیر تفتی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

در سال 1385 در سریال بی صدا فریاد کن بازی کرده است سریالی آقای فخیم زاده کارگردانی کرده بود داستان این سریال درباره مرگ با قرص ‎های تقلبی «اکس» و «برنج» که هم بی‌فریاد است و هم بی‎صدا. فردی پس از انتقال به یک بیمارستان نظامی بر اثر مصرف قرص ‎های اکس می ‎میرد. سرهنگ باقری علت مرگ بیمار را جویا می‎شود و دکتر لیلا افخمی، افسر نیروی انتظامی در آن بیمارستان، گزارش خود را نسبت به تولید نادرست و بی ‎رویه ‎‏ی قرص‌های اکس و برنج در کشور ارائه می ‎کند و خود از سوی سرهنگ باقری مامور رسیدگی به این پرونده می ‎شود و …

بیوگرافی اردشیر تفتی و همسرش (پدر کامران تفتی) + سوابق

در سال 1389 در سریال ساختمان 85 باززی کرد سریالی که در ان بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، مهدی فخیم زاده ،رؤیا نونهالی، انوشیروان فاطمی، لیلا برخورداری و عمار تفتی بازی میکردند.

آخرین کار اردشیر تفتی بازی در سریال فوق سری بود سریال فوق سری یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و ساخته سال ۱۳۹۳ است. این سریال در ۱۴ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با داستان پلیسی و طنز در نوروز سال ۱۳۹۴ از شبکه ۱ سیما پخش شد.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا