بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال)+ همسرش و ویکی پدیا

بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال)+ همسرش

بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال)+ همسرش و اینستاگرام و ویکی پدیا به همراه تصاویر و سوابق او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده

ایشان اهل گیلان بوده و سوابق اجرای و مدیریت زیادی را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

وی در گیلان هتل داری نیز میکند و که البته آنجا را خودش نمیچرخاند و فقط سرمایه گذاری کرده است

بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال)+ همسرش و ویکی پدیا

مدتی توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورش وقت به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استتقلال منسوب شد و به عنوان یک عضو اقتصادی فعالیت فوتبالی خود را از سر گرفت و خیلی زود به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند.

اولین خبر اقتصادی خلیل زاده فروش الهیار صیادمنش به فنرباغچه بود. او به صراحت اعلام کرد که کل 850 هزار دلار او را از باشگاه ترکیه‌ای گرفته‌ایم اما هادی مباشری، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد که باشگاه به دنبال دریافت پول کامل انتقال صیادمنش است!

درگذشت همسرش

همسر وی که سال گذشته دچار سکته مغزی شده بود در نهایت در 6 فروردین 1398 جانش را از دست میدهد.

بیوگرافی اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال)+ همسرش و ویکی پدیا

ابتلای اسماعیل خلیل زاده به کرونا

وی مدتی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود که در همین حین خبر درگذشت همسرش را هم به او دادند.

حواشی با استراماچونی

بعد از گذشت چند سال رسانه‌ها خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی می‌کنند اما خلیل زاده در گفتگو با خبرگزاری فارس در واکنش به این خبر می‌گوید: این خبر صحت ندارد.

در این بحبوحه اسماعیل خلیل زاده در مصاحبه‌ای می‌گوید که استراماچونی از تیم‌های خارج از کشور پیشنهاد داشته و خواستار کاهش مدت قراردادش از دو سال به یک سال بوده است. مربی ایتالیایی استقلال سریعاً واکنش نشان داد، خلیل زاده را فردی دروغگو خطاب کرد و گفت:

یکی از مشکلات استقلال که در این چند ماه به طور ملموس حس کردم، اینطور رفتارها است. آقای خلیل زاده نباید پشت سر من این حرف را می زد چون واقعیت ندارد و این به من و هواداران استقلال بی احترامی است. من ایشان را نمی شناسم. ایشان حتی در یک تمرین استقلال حاضر نشد و تنها یک بار ایشان را دیده ام و حالا این آقا می آید و چنین مصاحبه ای می کند و چنین دروغ هایی می گوید. من از دروغ بیزارم و تنها چیزی که در ذهن من است، سرنوشت استقلال است. استقلال مثل خانوده من است. لازم نیست که شرایطی که شفاف است را گل آلود و غیر شفاف کنیم.

منبع: استقلال نیوز

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *