بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین کجاست

اشکان پارسا کیست و الان کجاست

اشکان پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۷ در تهران است که از بازیگران خردسال و نوجوانی است که وارد عرصه بازیگری شده و حالا در سن جوانی قرار دارد.

آقای پارسا از ۷ سالگی وارد بازیگری شده و یکی از بازیگران کودک و نوجوان است که بعد از ایفای نقش در چند اثر ، دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده و خبری از او در زمینه بازیگری نشد
از جمله سریال هایی که بازی کرده میتوان به دردسر والدین و مجتمع مسکونی فرخ و فرج و سریال مریم مقدس در اشاره کرد.

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین را به مناسبت پخش سریال دردسر والدین در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی اشکان پارسا

اشکان پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که فعالیت پررنگی در این عرصه ندارد

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

او متولد ۱۳۶۷ در شهر تهران است که با درخشش در سریال دردسر والدین و مریم مقدس به شهرت فراوانی در دهه ۸۰ رسید

زمانی که وارد دنیای بازیگری شد خیلی خوب و موفق شد خود را در این عرصه درخشان نشان دهد.

سریال دردسر والدین از مهم‌ترین فعالیت هنری او بوده که در سال ۱۳۸۰ از شبکه سوم سیما پخش شد و این کار توسط مسعود نوابی کارگردانی شده بود و آقای اشکان پارسا در کنار چهره‌های شناخته شده همچون مهران مدیری و فاطمه گودرزی و حمیده خیرآبادی و علی صادقی بازی کرد

از دیگر کارهای هنری او می‌توان به مجتمع مسکونی فرخ و فلج اشاره کرد که در سال ۱۳۷۷ تولید شد این کار توسط اصغر فرهادی کارگردانی شده و از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

در این مجموعه بازیگران شناخته شده همچون ژاله صامتی ، سعید آقاخانی و اسماعیل داورفر فریده سپاه منصور بازی می‌کردند

اما چند سالی است که اشکان پارسا در عرصه بازیگری دیده نمی‌شود و هیچ گونه خبری از او در رسانه‌های کشورمان منتشر

سوابق هنری اشکان پارسا

وی وقتی فقط 7 سال داشت وارد حرفه بازیگری شده است  و به عنوان بازیگر کودک و نوجوان توانست در چندین سریال بازی کند که از جمله سریالهای که وی بازی کرده است میتوان به دردسر الدین و مجتمع مسکونی فرخ و فرج و سریال مریم مقدس را نام برد. 

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

در سریال مجتمع مسکونی فرخ و فرج در سال 1377ساخته اصغر فرهادی توانست در کنار هنرمنئانی همچون زنئه یاد اسماعیل داورفر ، علی اوسیوند ، ژاله صامتی ، زنده یاد ابراهیم آبادی و سعید آقاخانی  به بازی به بپردازد و بعد ازآن در سریال تاریخی مریم مقدس ساخته شهریار بحرانی  در کنار محمد کاسبی ، شبنم قلی خانی در نقش مریم مقدس ، حسین یاری و محمدرضا طاهری ، مرجان شیر محمدی ، رویا تیموریان ، زهرا سعیدی و زهیر یاری نیز همبازی شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مریم بلالی مقدم بازیگر نقش مینا در سریال دردسر والدین +اینستاگرامبیوگرافی مریم بلالی مقدم

اشکان پارسا بعد از بازی در سریال دردسروالدین و سریال مجتمع مسکونی فرخ وفرج دیگر در هیچ آثار تلوزیونی و سنمایی حضور نداشته است و هیچ خبری از ایشان در دسترس نیست شاید بدون شک ایشان را از جمله بازیگرانی دانست که خیای زود وارد حرفه باریگری شده و خیلی زود هم فراموش شد.

بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

ایشان در سال 1380 در سریال دردسرهای والدین ساخته آقای مسعود نوابی به هنرنمایی پرداخته است که درنقش سهراب پسر دوم فاطمه گودرزی در نقش ایران یزدان پناه به بازی پرداخته است ، و تئانست در نار بازیگران مشهوری همچون مهران مدیری ، علی صادقی ،سهیل تاکی ، زنده یاد حمیده خیر آبادی ، زهره حیدی و لیلا شوقی تجربه خوبی را در بازیگری برای خود رقم بیاورد.

ناگفته نماند که این سریال دوباره از شبکه پرمخاطب آی فیلم در حال پخش می باشد.

مجموعه آثار هنری

از مجموعه فعالیت های ایشان در قاب تلوزیون ایران می توان  به سریالهای دردسر والدین ف مجتمع مسکونی فرخ و فرج و سریال مریم مقدس را نام برد.

بازیگر نقش سهراب در دردسر والدین:

در سال ۱۳۸۰ در سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی بازی کرد.

در سریال دردسر والدین در نقش سهراب به ایفای نقش پرداخت که پسر دوم ایران یزدان پناه است و یک خواهر و برادر دارد.

از بازیگران سریال دردسر والدین می توانیم به مهران مدیری، فاطمه گودرزی، مریم بلالی مقدم، روژان آریامنش، علی صادقی، سهیل تاکی، حمیده خیرآبادی، حسین ایل بیگی، زهره حمیدی و … اشاره کنیم.

بازی در مجتمع مسکونی فرخ و فرج:

در سال ۱۳۷۷ در سریال مجتمع مسکونی فرخ و فرج به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کرد.

در سریال مجتمع مسکونی فرخ و فرج در کنار اسماعیل داورفر، علی اوسیوند، ژاله صامتی، ابراهیم آبادی، فریده سپاه منصور، سعید آقاخانی، هایده حائری، علی اصغر گرمسیری و … به ایفای نقش پرداخت.

بازی در سریال مریم مقدس:

در سال ۱۳۷۹ در سریال و فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی به ایفای نقش پرداخت.

از بازیگران سریال مریم مقدس می توانیم به محمد کاسبی، شبنم قلی خانی، محمدرضا طاهری، پرویز پورحسینی، مریم رضوی، حسین یاری، مرجان شیرمحمدی، رویا تیموریان، زهیر یاری، زهرا سعیدی و … اشاره کنیم.

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *