بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام و بیماری و ماجرای فوت و درگذشت این کارگردان فقید تبریزی را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد

او از کارگردانان سرشناس سینما بود که امروز بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت.

او متولد ۱۳۴۸ در تبریز بود و آثار مهمی را در کارنامه داشت.

آقای اصغر یوسفی نژاد در رشته کارگردانی تحصیلات کرده و مدرک خود از دانشکده صدا و سیما اخذ نمود.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان درگذشت +عکس و اینستاگرام

شروع فعالیت

آقای یوسفی نژاد در سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان کارگردان آغاز کرد در سال ۱۳۸۲ اولین فیلم سینمایی بلند خود را به نام “باران رویا ها را نمی شوید” را تولید کرد فیلمی که در آن بازیگران شناخته شده هرچند یکتا ناصر و محمد ناجی حضور داشتند .

آخرین کار وی فیلم سینمایی عروسک بود.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +درگذشت و عکس و اینستاگرام

درباره فیلم سینمایی عروسک می گوید زمان خیلی زیادی را برای پیش تولید این فیلم صرف کردیم و من حساسیت زیادی برای تولید فیلم دارم فیلم برداری بستگی مراحل تولید آن دارد و باید مدتی با بازیگران تمرین کرد.

همچنین ببینید

بیوگرافی محمدحسین فرحبخش تهیه کننده
بیوگرافی احسان عبدی پور کارگردان
بیوگرافی امیرحسین قهرایی کارگردان

اصغر یوسفی نژاد در سال ۱۳۹۵ فیلم خانه را کارگردانی کرد فیلمی که هنرپیشه هایی همچون محدثه حیرت و رامین ریاضی و صدیقه دریانی در آن حضور داشتند که به زبان ترکی آذربایجانی تولید شد.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان +عکس و اینستاگرام

ایشان از بازیگران شهرستانی حمایت میکرد با توجه به اینکه امکانات کمی در اختیار بازیگران شهرستانی وجود دارد ایشان همیشه تاکید داشت که باید به هنرمندان شهرستانی توجه داشت..

فیلم خانه موفق شد در جشنواره فجر سی و پنج سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش هنر و تجربه را کسب کند و مورد تحسین منتقدان سینما قرار بگیرد.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و رامبد جوان +عکس و اینستاگرام

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه لجام گسیختگی مسائل اقتصاد خیلی از امور را غیرقابل پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: قرار بود این فیلم را سال گذشته جلوی دوربین ببریم. در آن زمان به نسبت حالا شرایط مالی بهتر بود. البته زیاد ناراحت نیستم که «عروسک» سال گذشته ساخته نشد چون فیلم‌های تولیدی سال گذشته با وجود اینکه ارزشمند بودند هر کدام به لحاظ مالی به دلیل شرایط فعلی اکران صدمه خوردند. درباره کار خودم هم باید بگویم معمولاً شرایط اقتصادی فیلم‌های من نسبت به آثار دیگر کمی متفاوت است و امیدوارم این تفاوت به دادمان برسد.

درگذشت

اصغر یوسفی نژاد در سن 53 سالگی بر اثر خون ریزی مغزی فوت کرد.

بیوگرافی اصغر یوسفی نژاد کارگردان و همسرش کیست +عکس و اینستاگرام

اصغر یوسفی‌نژاد کارگران سینما چند روز قبل فوت بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده بود و با وجود آن که تحت عمل جراحی قرار گرفت و عمل جراحی هم موفقیت آمیز عنوان شده بود، اما یک ساعت قبل در روز سه شنبه بیست و دوم شهریور ماه در بیمارستان تبریز از دنیا رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *