بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال + درگذشت الهام شیخی کرونا

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال + درگذشت الهام شيخي کرونا

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال + درگذشت الهام شیخی با بیماری کرونا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال

یکی از شهرندان اهل قم چند روز پیش به ویروس کرونا مبتلا شد و بعد از گذشت چند روز در نهایت به دلیل عفونت شدید ریه ناشی از بیماری کرونا درگذشت.

تشابه اسمی او با بازیکن فوتسال کشورمان این اشتباه را به وجود اورد که برخی از رسانه ها اعلام کنند که بازیکن فوتسال کشورمان بوده است که در نهایت توسط ایشان با انتشار یک ویدئو تکذیب شد.

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال + درگذشت الهام شيخي کرونا

فرد فوت شده 23 سال سن داشته است و در شهر قم زندگی میکرد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا در قم او مبتلا شد و در نهایت جانش را از دست داد.

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال + درگذشت الهام شیخی کرونا

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (پنج‌شنبه) در فضای مجازی اعلام شد که الهام شیخی فوتسالیست کشورمان که در تیم نامی نو اصفهان بازی می کند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده است.

دانلود فیلم

الهام شیخی ملی پوش اصفهانی پیشین فوتسال زنان ایران فوتش بر اثر کرونا را تکذیب کرد و گفت این تنهت یک تشابه اسمی بوده است. البته دختر ۲۳ ساله‌ای به همین نام در قم فوت شده که به نوشته ورزش سه اگرچه در سطح باشگاهی و ملی بازی نکرده اما در آموزشگاه‌های قم سابقه بازی داشته اما بسیاری از رسانه ها او را با این فوتسالیست اصفهانی اشتباه گرفته بودند.

بیوگرافی الهام شیخی بازیکن فوتسال اصفهان + تکذیب درگذشت الهام شيخي کرونا

در همین حال الهام شیخی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که تشابه اسمی با شخصی که جان خود را از دست داده باعث شده رسانه ها به اشتباه در گذشت او را اعلام کنند.

حالا این خبر ترس زیادی را بر دل مردم خواهد انداخت.

لازم به ذکر است که صبح امروز، استاد سید هادی خسروشاهی به دلیل ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. او از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم بود و فعالیت‌های علمی و سیاسی مهمی از دوران پیش از انقلاب تا سال‌های اخیر در کارنامه خود داشت.

در روز های گذشته خبر مرگ و میر بر اثر کرونا رسانه ها و اذهان عمومی را درگیر خود کرده است و بسیاری از مردم ایران و جهان را از این موضوع مضطرب نموده است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد که ۱۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته ثبت شده است که از این موارد ۴ نفر در تهران، ۲ مورد در گیلان، یک مورد در تنکابن و ۷ نفر از شهر قم بوده اند. وی افزود که سه نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده اند

آمار اعلام شده، نشان از افزایش ۶۰ درصدی تعداد قربانیان و ۵۴ درصدی تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این مرحومه عضو تیم ملی فوتسال نبوده و فقط هم در مسابقات استانی قم شرکت می کرده اما در هر حال این ضایعه رو تسلیت میگم این موارد رو لطفا اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *