بیوگرافی الهام فرهمند فوتبالیست کیست و همسرش حسین پاپی +عکس جدید

بیوگرافی الهام فرهمند فوتبالیست الان کجاست +همسرش و فرزند و عکس

الهام فرهمند کیست و اهل کجاست

الهام فرهمند متولد ۲۱ شهریور ۱۳۷۲ در فلاورجان، اصفهان است دارای لیسانس تربیت بدنی بوده و در حال حاضر عضو تیم سپاهان اصفهان میباشد ایشان در سال ۱۳۹۷ با حسین پاپی ملی پوش کشورمان ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر میباشد او در دوران بارداری مدتی از تیم ملی فوتبال دور بود اما مجدد به تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان پیوسته است.

فیلم مصاحبه الهام فرهمند را در ادامه میبینید:

بیوگرافی الهام فرهمند

  • نام اصلی : الهام فرهمند
  • متولد : 21 شهریور 1373
  • محل تولد: فلاورجان
  • حرفه : فوتبال
  • پست : هافبک
  • تحصیلات : لیسانس تربیت بدنی
  • محل زندگی : اصفهان
  • قد : 168 سانتیمتر
  • همسر : حسین پاپی
  • فرزند: یک دختر
  • باشگاه کنونی: سپاهان
  • پیج اینستاگرام: elhamfarahmand5

الهام فرهمند فوتبالیست اصفهانی متولد 21 شهریور 1372 در اصفهان است الهام فرهمند 30 سال سن دارد وی بازیکن سپاهان اصفهان بوده و کاپیتان است.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

تحصیلات

ایشان در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است و در همین رشته تحصیلات خود را به پایان رسانیده است.

ایشان از سابقه حاضر شدن در باشگاه های بانوان آینده سازان فوتبال بانوان اصفهان و فوتبال بانوان و جوانان کردستان را نیز دارد.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

ازدواج الهام فرهمند با حسین پاپی

ایشان در سال ۱۳۹۷ با حسین پاپی فوتبالیست الیگودرزی ازدواج نموده است و پس از آن به دلیل زندگی شخصی و متولد شدن دخترش چندی از ورزش دور ماند و جدیدآ با دختر خود در میدان ورزش به چشم می‌خورد.

بیوگرافی الهام فرهمند فوتبالیست کیست و همسرش حسین پاپی +عکس جدید دختر الهام فرهمند و حسین پاپی

بیوگرافی حسین پاپی

حسین پاپی زاده 8 اسفند 1363 در الیگودرز بازیکن فوتبال اهل ایران و عضو تیم فوتبال سپاهان اصفهان است. پاپی فوتبال خود را از اصفهان شروع کرد و از جمله بازیکنان «تک باشگاهی» فوتبال ایران می باشد.

او از سال 1379 که در 16 سالگی به جوانان سپاهان پیوست و تا امروز ، در عرصه باشگاهی پیراهنی جز رنگ زرد نپوشیده و تنها فصل (85-1384) را برای کسب تجربه بیشتر و امکان بازی کردن در سپاهان نوین گذراند.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

شروع فعالیت الهام فرهمند

ایشان در اول فعالیت خودش را با فوتسال شروع نمود و به ایشان لقب دیوید بکام و مهندس لیگ برتر بانوان داده بودند، که ایشان پا به تیم آینده‌سازان به لیگ برتر فوتبال بانوان نهاد و پس از آن برای تیم سپاهان توپ زد.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

افتخارات

ایشان در طی سالیان سال حاضر شدن در تیم سپاهان اصفهان به عنوان کاپیتان این تیم همیشه از کاندیدهای برترین بازیکن های لیگ برتر بوده است.

ضربه ایستگاهی ایشان یکی از بهترین گل های فصل فوتبال به شمار می رود.

ایشان می‌توان گفت موفق شده لقب برترین گلساز لیگ برتر را با دادن ١٢ پاس گل به نام خود ثبت کند.

خانم فرهمند در تیم سپاهان به عنوان کاپیتان حاضر بوده است و به خاطر مشکل هایی که ایجاد شده به تیم چان کردستان رفته است.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی elhamfarahmand5 این فوتبالیست را دنبال کنید

در یكی از برنامه‌هاي 90, گلی كه شما به تیم سیرجان زده بودید, به‌عنوان یكی از بهترین گل‌هاي‌ ماه گزینه شد. انعکاس این رخداد چگونه بود؟

برای خودم هم دیدنی بود. احتمالا اگر گل‌هاي استقلال و پرسپولیس در این نظرسنجی نبود, می‌توانست رأی اول را به‌دست آورد. به هر حال, رخداد خوبی بود. این فیلم را در سیرجان گرفته بودند. انعکاس خوبی داشت. سبب شد كه نگاه‌ها به سمت فوتبال زنان بچرخد. با این كار مشخص شد كه چه صحنه‌هاي زیبایی در بازی‌هاي ما رخداد می‌افتد كه از نظرها مخفی هست.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) و پدرش +عکس لو رفته و اینستاگرام

با دقت به اینكه با حجاب بازی می‌كنید, تماشاگر مرد هم دارید؟

نه! مردان اجازه ندارند به مشاهده بازی‌هاي ما بیایند.

پدرتان هم بازی شما را ندیده هست؟

پدرم یكی, دو بار به ورزشگاه آمد و بازی مرا دید. این برای دو, سه سال پیش بود‌ ولی نماینده فدراسیون فوتبال اجازه نمیدهد كه مردان به ورزشگاه بیایند.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

حضور خانواده‌ها در ورزشگاه تا چه اندازه روی كار شما تأثیرگذار هست؟

زمانی كه خانواده‌هاي ما در ورزشگاه باشند, اکثر انگیزه میگیریم و تلاش بیشتری می‌كنیم. دوست دارم پدرم بازی‌هاي مرا ببیند. بودن خانواده‌ها در ورزشگاه انگیزه فوتبالیست‌هاي زن را اکثر می‌كند. این را هم بگویم كه اگر مردان وارد تصمیم‌گیری در حوزه فوتبال زنان شوند میتوانند به این رشته كمك زیادی بكنند؛

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

چون تجربه و پیشینه انها در این اساس اکثر هست. اگر مردان فوتبال ما را آنالیز كنند, متوجه می شوند كه چه اندازه استعدادهای ناب در فوتبال زنان وجود دارد.

تفاوت زیادی بین فوتبال زنان و مردان از لحاظ امكانات سخت افزاری و مالی وجود دارد.

كاملا درست میگویید. اصلا فوتبال زنان با فوتبال مردان و شرایط آن ها قابل سنجش نیست. یكی از مشكلاتی كه ما داریم مساله دستمزدهاست. پولی كه در فوتبال به ما میدهند حتی با بازیكن مردی كه روی نیمكت می نشیند یا حتی در فهرست 18 نفره هم نیست, قابل قیاس نیست.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

با پول‌ بازیكنی كه روی سكو می نشیند و در فهرست مربی‌اش نیست, می شود یك تیم فوتبال بانوان را در یك فصل به‌طور كامل پشتیبانی كرد. بنابراین با شرایط ایده‌آل خیلی فاصله داریم. دریافتی پارسال من پنج میلیون تومان بود كه این مبلغ را از كل قراردادم گرفتم؛ یعنی حدود 18 درصد.

بیوگرافی الهام فرهمند (فوتبالیست) همسر حسین پاپی +عکس لو رفته و اینستاگرام

عشق به سپاهان

الهام فرهمند میگوید عشق من سپاهان است تیم سپاهان خوشبختانه در لیگ برتر خوب شروع میکند

لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است. امسال در پست هافبک دفاعی تیم سپاهان بازی می‌کنم. به همین دلیل محدوده حرکتی من برای زدن گل کمتر شده است. در این شرایط نمی‌توان به خانم گلی درفصل جاری فکر کرد.

بیوگرافی الهام فرهمند فوتبالیست کیست و همسرش حسین پاپی +عکس جدید

وی تصریح کرد: در هفته سوم برابر راه یاب ملل سنندج بازی داریم. به طورحتم بازی آسانی نیست. تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی در این است که سه امتیاز این دیدار را در خانه به دست بیاوریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای یک بازی خوب در خانه منتظریم.

کاپیتانی از نگاه الهام فرهمند

الهام فرهمند میگوید بازوبندی که آدم به بازویش می‌بندد از نظر وزنی وزن خاصی ندارد، یک پارچه سبک است اما وزن مسؤولیتش واقعاً سنگین است، چون یک کاپیتان باید رابط بین بچه‌ها، کادر فنی و باشگاه باشد، در زمین بچه‌ها را مدیریت کند حتی با داور که قاضی زمین است صحبت کند، هم باید روی بازی خودش تمرکز داشته باشد و هم بازیکنان و سایر اتفاقات داخل زمین، این‌که کجا باید داد بزند کجا باید تیم را آرام کند؛ من خودم فکر نمی‌کردم انقدر کار سخت و سنگینی باشد اما با کمک همه بچه‌ها و کادر فنی تا آنجایی که در توان داشتم سعی کردم به نحو احسن انجامش دهم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *