بیوگرافی امیرعباس فخرآور کیست از زندان تا فرار + همسر و تصاویر

بیوگرافی امیرعباس فخرآور کیست از زندان تا فرار + همسر و تصاویر

امیرعباس فخرآور کیست

امیرعباس فخرآور یا سیاوش فخرآور متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۴ در تهران میباشد که به دلیل فعالیت علیه نظام در سال 2003 دستگیر شد و در سال ۱۳۸۵ از یک مرخصی کوتاه دوران زندان برای شرکت در امتحانات دانشگاهی‌اش استفاده کرد و در حالی که ۴ سال از دوران زندانش باقی‌مانده بود دیگر به زندان بازنگشت و از کشور خارج شد، ابتدا به دوبی و از آنجا به آمریکا رفت.

بیوگرافی امیرعباس فخرآور کیست از زندان تا فرار + همسر و تصاویر

او در خارج از کشور به تبلیغ علیه نظام میپردازد و گروه های ضدانقلابی تشکیل داده است هرچند که هیچکاری پیش نبرده است .

تلاش برای تحریم ایران

امیرعباس فخرآور طی دوران حضور خود در آمریکا به فعالیت جهت لابی با مقامات آمریکایی و دیگر کشورها، با هدف تغییر رژیم در ایران و ایجاد کمپین تحریم نفت پرداخت. او در ۲۰ ژوئیه ۲۰۰۶ در صحن سنای آمریکا سخنرانی کرد و علیه سران جمهوری اسلامی شهادت داد.

او تحریم‌های سنگین نفت و گاز را مهم‌ترین راه تضمین برای جلوگیری از تبدیل ایران به یک قدرت هسته‌ای می‌داند.

بیوگرافی امیرعباس فخرآور کیست از زندان تا فرار + همسر و تصاویر

فخرآور که خود به عنوان یک مسلمان وارد آمریکا شده، در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بابت راه دادن تعداد بیش از حد از مسلمانان به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.

فخرآور به خاطر سیاست کاهش تحریم نفت و پرداخت ۱۵۰ میلیارد دلاری به حکومت جمهوری اسلامی منتقد دولت اوباما است.

رابطه با اسرائیل

«امیرعباس فخرآور» که در سالهای گذشته از حامیان تحریم ملت ایران بود، حتی سابقه حمایت از حمله نظامی به ایران را هم دارد و خود را عاشق آمریکا می‌داند. او حتی صراحتاً اذعان نمونه که منافع ملی آمریکا برایش مهمتر از هر چیزی است و در هر سخنرانی و برنامه خود، پرچم آمریکا را پشت‌سرش قرار می‌دهد.

بیوگرافی امیرعباس فخرآور کیست از زندان تا فرار + همسر و تصاویر

وی در راه خدمت به اربابانش یعنی آمریکایی‌ها، حتی کتابی سراسر دروغ درباره نقش شوروی در وقوع انقلاب اسلامی نوشته و بدون ارائه هیچ سند روشن و استدلال منطقی، مقامات ارشد ایران را به جاسوسی برای سرویس‌های جاسوسی شوروی متهم نموده و گفته دستگاه امنیتی شوروی انقلاب سال ۵۷ را به‌وجود آورده و مردم ایران طرفدار رژیم پهلوی بودند!

فخرآور که پس از انتخاب «دونالد ترامپ» به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا رفت و آمدش به کاخ سفید بیشتر شده و با انتشار عکس‌های سلفی با مقامات آمریکایی سعی دارد خود را مهمترین فعال اپوزیسیون حکومت ایران معرفی کند، هفته پیش در پی سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا درباره سیاست جدید امنیتی ایالات‌متحده، مانند همیشه به حمایت از سخنان ضدایرانی ترامپ پرداخت و از قصد آمریکا برای تحریم بیشتر جمهوری اسلامی ایران و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌عنوان مهمترین نیروی مقابله‌کننده با تروریست‌های داعشی، حمایت کرد.

شلدون ادلسون میلیاردر آمریکایی حامی حزب جمهوریخواه در مورد فخرآور که گفته بود دوست دارد از او حمایت کند گفته «من فخرآور را دوست دارم زیرا او گفته اگر ما حمله کنیم مردم ایران به وجد خواهند آمد.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *