ترور و شهادت حاجی زاده فرمانده سپاه +بیوگرافی امیرعلی حاجی زاده

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

ترور و شهادت حاجی زاده فرمانده سپاه +بیوگرافی سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده

ایشان از سرداران سپاه پاسداران بوده که به عنوان فرمانده هوافضای سپاه فعالیت دارد

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

وی در 9 اسفند 1340 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است

 سالهای فعالیت

سردار امیرعلی حاجی زاده سالهاست که در سپاه پاسداران فعالیت دارد و قبل از آن در جبهه و جنگ تحمیلی در مقابل رژیم بعث عرق حضوری فعال داشته است و از سال 1359 به عنوان فرمانده سپاه پاسداران مشغول به کار بوده و خدمات زیادی را به سپاه پاسداران ارائه داده است.

سوابق و قعالیت ها

وی در سال 1359 به صورت رسمی به عضویت سپاه درامده است و در جبهه به عنوان تک تیرانداز فعالیت داست و توانسته بود نیروهای زیادی از رژیم بعث عراق را به هلاکت برساند.

او در بسیاری از عملیات های مهم ایران در جبهه حضور داشته است و نیروها و رزمنده های ایران را اموزش و فرماندهی میکرده است عملیات های مهمی که سردار امیرعلی حاجی زاده در ان حضور داشته است میتوان به عملیات‌ کربلای ۴ و کربلای ۵، والفجر مقدماتی و والفجر ۸  اشاره کرد.

پس از شکل‌گیری نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مهرماه ۱۳۸۸ حاجی‌زاده بعنوان نخستین فرمانده این نیرو منصوب شد و کماکان نیز مسئولیت فرماندهی این نیرو را برعهده دارد.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

ایشان بعد از غلامرضا یزدانی به مقام فرماندهی پدافند هوایی سپاه منصوب شد و تا به حال در این زمینه خدمات زیادی ارائه داده است

او هم اکنون فرمانده هوافضای سپاه محسوب میشود.
که  از سال ۱۳۸۸ با تشکیل نیروی هوافضای سپاه فرماندهی این نیرو را برعهده دارد.

گفتگوی سردار حاجی زاده درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اپراتور پدافند درخواست می‌کند پروازها متوقف شود؛ چندین بار هم تقاضا کردیم فضای کشور از پروازها متوقف و اصطلاحا فضا «CLEAR» شود.

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

آرزوی مرگ می‌کردم

حادثه دلخراش سرنگونی هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین را وقتی در غرب کشور بودم، بعد از اجرای عملیات ضربتی موشکی علیه پایگاه‌های آمریکا شنیدم و موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعاً برای خودم آرزوی مرگ می‌کردم؛ ای کاش می‌مُردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم.

یک عمر خودمان را پیش مرگ مردم کردیم

ما یک عمر خودمان را پیش مرگ مردم کردیم و امروز هم آبرویمان را با خداوند متعال معامله می‌کنیم و در این شرایط سخت در مقابل دوربین‌ها ظاهر شدیم تا توضیح دهیم.

بررسی و ارزیابی سقوط هواپیما از سوی قوه قضائیه

این حادثه توسط ستادهای بالاتر و مجموعه قوه قضائیه انشاالله بررسی و ارزیابی خواهد شد و اطلاعات کامل می‌شود؛ همین ابتدای صحبت عرض می‌کنم گردن ما از مو باریک‌تر است و همه مسئولیت این کار را می‌پذیریم و هرگونه تصمیمی مسئولان بگیرند ما مطیع اجرای آن هستیم.

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

تقاضا کردیم فضای کشور از پروازها متوقف شود

اپراتور اظهار می‌کند پروازها متوقف شود؛ چندین بار تقاضا کردیم فضای کشور از پروازها متوقف شود که اصطلاحاً می‌گویند فضا باید «CLEAR» شود.

در آن لحظاتی که این اتفاق می‌افتد این سامانه در فاصله ۱۹ کیلومتر مواجه می‌شود با یک هدف که کروز تشخیص داده می‌شود.

خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که حاکی از شایعه ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران را دارد خبری که صحت نداشته و کذب میباشد.

 

شایعه ترور و شهادت حاجی زاده فرمانده سپاه

در شبکه های اجتماعی شایعه شد که سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ترور شده است که این خبر بعد از پیگیری های خبرنگاران تکذیب شد و خوشبختانه ایشان در سلامت کامل به سر میبرد.

امروز صبح چند رسانه معاند عربی خبر شهادت فرمانده سپاه را منتشر کردند که این خبر کاملا کذب بوده و صرفا برای تضعیف روحیه نظامیان و مدافعان امنیت کشورمان شایعه میشود

در ساعت‌های اخیر برخی رسانه های عربی مدعی شده بودند که سردار حاجی زاده در سوریه به شهادت رسیده است.

این رسانه ها مدعی شده بودند فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی شب گذشته اسرائیل به سوریه به شهادت رسیده است.

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

به دنبال این شایعه، باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشت که پس از پیگیری‌ها مشخص شد که خبر به شهادت رسیدن سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحت ندارد و وی در سلامتی کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا ساعاتی پیش اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد دوشنبه، چند فروند موشک اسرائیل را که از اسرائیل به دمشق شلیک شده بود، دفع کرده است.

سانا به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد، اما شبکه تلویزیونی “المیادین” لبنان از پرواز جنگنده‌های اسرائیل در ارتفاع کم در آسمان شهر صیدا واقع در جنوب لبنان خبر داد. خبرگزاری سوریه همچنین از سرنگونی یکی از موشک‌ها در منطقه “عقربا” در حومه دمشق خبر داد. سانا به نوع جنگنده‌ها و شمار موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های اسرائیلی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

بیوگرافی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه

بیوگافی امیرعلی حاجی زاده

امیرعلی حاجی‌زاده (زاده ۹ اسفند ۱۳۴۰ تهران) نظامی ایرانی است، که هم‌اکنون بعنوان فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

وی فعالیت در سپاه پاسداران را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق، از نیروهای تک‌تیرانداز سپاه بود و در اغلب عملیات‌های گسترده، همچون عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵، والفجر مقدماتی و والفجر ۸ حضور داشت.

پس از شکل‌گیری نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مهرماه ۱۳۸۸ حاجی‌زاده بعنوان نخستین فرمانده این نیرو منصوب شد و کماکان نیز مسئولیت فرماندهی این نیرو را برعهده دارد.

شهادت حاجی زاده سپاه ترور امیرعلی حاجی زاده

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به‌اختصار: نهسا) شاخه‌ای از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که در سال ۱۳۸۸ با انحلال نیروی هوایی سپاه پاسداران و افزودن بخش فضایی (موشکی و فضایی) به آن، تشکیل شد.

این سازمان علاوه بر وظایف نیروی هوایی، مأموریت‌های موشکی و فضایی سپاه پاسداران را نیز برعهده دارد.

فرماندهی این نیرو از زمان تأسیس تاکنون، برعهده امیرعلی حاجی‌زاده می‌باشد.

شایعه شهادت حاجی زاده سپاه

باشگاه خبرنگاران جوان: یک منبع آگاه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر منتشر شده درباره شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده این نیرو اظهار کرد: خبر کذب است و هیچ اتفاقی برای سردار حاجی زاده رخ نداده است.

گفتنی است که از بامداد امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبری در فضای مجازی مبنی بر شهادت سردار حاجی زاده در استان حمص سوریه توسط برخی رسانه‌های خارجی به خصوص رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران و ویکی پدیا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. آرزوی دیدن سردار حاجی زاده رو دارم خدا عالمه
    ولی من میدونم که میبینم ایشون رو شاید دور باشم ولی مطمئنم چون خدا ضامن هستن سلامتی شون صلوات

  2. سيد محمود معاشري

    خدا قوت سردار. فرزند ملت!
    وقتي تو تلويزيون صحبت ميكني غرور سرتاپاي وجودم رو ميگيره!
    باعث افتخار ايران و ملتيد
    انشاالله هميشه سلامت و پرتوان باشي برادر

  3. خداوند همه جوره حافظتون باشه,خداوند حضرت آقا و همه سرداراشو از جمیع بلایا حفظ کنه,یک دنیا بعد از خدا چشم امیدشون به شماست,
    سردار حاجی زاده را خیلی دوست داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *