بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایرج عزیزپور قهرمان کیک بوکسینگ و بوکس و قهرمان موتای ایران هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس و فیلم مبارزه های او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ایرج عزیزپور از رزمی کاران حرفه ای بوده که در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارد و در سالهای اخیر موفق شده افتخارات زیادی را کسب کند ویدیوهای مبارزه های او در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایرج عزیزپور

ایرج عزیزپور کیک بوکسور سنگین وزن ایرانی است او متولد 27 مهر 1367 در تهران میباشد و قهرمانی های زیادی در کارنامه دارا میباشد.

سوابق

او سابقه قهرمانی جهان در کیک بوکسینگ سنگین وزن را در کارنامه دارد و در سال 2018 توسط Liver Kick در بین 10 کیک بوکسور برتر جهان قرار گرفت او همچنین در مارس 2018 توسط Combat Press در ده نفر برتر قرار گرفت

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

در سال 2017 در مسابقات قهرمانی آماتور فدراسیون بین المللی انجمن های مویتای شرکت کرد. او برنده مدال نقره شد و به عنوان بهترین مرد در موی تای انتخاب گردید.

ایرج عزیزپور در سال 2017 در مسابقات سنگین وزن Kunlun Fight  شرکت کرد و در دور یک چهارم نهایی با اکسانگ روبرو شده و در این مبارزه پیروز شد.[ او میگوید من در نیمه نهایی با آسیهاتی روبرو شده ام و در دور دوم از طریق کوی پیروز مبارزه شده ام. او برای رسیدن به فینال با رومن کریکلیا برای عنوان قهرمانی مسابقات سنگین وزن Kunlun Fight 2017 مبارزه کرد و باز هم قهرمان شد.

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

قهرمانی در سال 2021

در 15 اکتبر 2021، اعلام شد که عزیزپور قرار است با رومن کریکلیا در یک مبارزه سه گانه برای افتتاحیه مسابقات جهانی کیک بوکسینگ سنگین وزن مسابقه بدهد پس از اینکه کریکلیا به دلیل مشکل پزشکی از مبارزه کنار رفت، عزیزپور در یک مبارزه بدون عنوان به مصاف اندرسون سیلوا رفت. او با تصمیم اتفاق آرا در این مبارزه پیروز شد.

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

عزیزپور برای رویارویی با اسماعیل لونت، نایب قهرمان جایزه بزرگ K-1 2012 در 11 مارس 2022 رزرو شد عزیزپور پس از پشت سر گذاشتن یک طوفان اولیه در طوفان اول، با ناک اوت راند دوم پیروز شد.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی irajazizpourarallou این ورزشکار را دنبال کنید

حریف قدرتمند هلندی

هر مشتی که ایرج عزیزپور به اسماعیل لُندت میزد احتمال ناک اوت شدن را بالا میبرد. نهایتاً یک هوک چپ در راند دوم باعث شد حریف هلندی از پای دراید. این دو رزمی کار سنگین وزن در استادیوم سرپوشیده سنگاپور مقابل هم به میدان رفتند و از همان زنگ اول مشخص بود که مبارزه تا پایان وقت قانونی اش به طول نخواهد انجامید.

اما وقتی در ابتدای مبارزه، لُنت چندین بار با زانو به سمت صورت عزیزپور پرید و یکی دو ضربه روانه ی صورتش کرد به نظر می رسید که لُنت خیلی زود مبارزه را به نفع خود به اتمام خواهد رساند.

سپس لُنت که لقب «آقای درد» را با خود یدک می کشد با هوک های چپ و راست عزیزپور را وادار به عقب نشستن کرد تا مبارز ایرانی از مشت های مردی که بازوهایش به تنه ی درخت شباهت داشت، دوری کرده باشد.

عزیزپور سپس به خودش آمد و با یک ضربه دست چپ، گارد لُنت را باز کرد و همین کار از سرعت و چالاکی او را کاست. بعد هم به صدا در آمدن زنگ، پایانِ بخش اول مبارزه را ندا می داد.

در یکی از مبارزه مهم این رویداد که نبرد بر سر عنوان قهرمانی موقت دسته سنگین وزن است، ایرج عزیزپور مبارز سنگین وزن ایرانی و قهرمان سابق سنگین وزن کونلون فایت به مصاف پاوِل زوراولِف اوکراینی دارنده کمربند قهرمانی موقت دسته نیمه سنگین وزن گلوری در سال ۲۰۱۷ خواهد رفت و در صورت پیروزی بر این فایتر در یکی از رویدادهای آتی به مصاف رومن کریکلیا دیگر مبارز اوکراینی و قهرمان اصلی سنگین وزن FEA خواهد رفت. عزیزپور و کریکلیا پیش از این دو بار با یکدیگر مبارزه کرده اند که سهم هر کدام یک پیروزی و یک شکست بوده و نبرد سوم بین آنها می تواند بسیار پرهیجان باشد.

ایرج عزیزپور در رویداد ONE ۱۶۱ سازمان وان چمپیونشیپ در سنگاپور به مصاف “برونو چاوز” برزیلی رفت و توانست پس از یک نبردِ سه رانده، حریف خود را شکست دهد. عزیزپور با این برد باید در فینال قهرمانی جایزه بزرگ سنگین وزن کیک بوکسینگ سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف “کریکلیا” اوکرایی برود.

عزیزپور راند اول را با قدرت شروع کرد و چاوز را با ضربات بالا مورد هدف قرار داد. پس از راند اول، مبارز ایرانی در دور دوم کنترل مسابقه را به دست گرفت و چاوز را کنترل کرد. کیک بوکسر ایرانی در راند سوم تهاجمی ظاهر و در نهایت با اتفاق آرا، برنده مسابقه شد تا ضمن کسب سومین برد پیاپی خود در مسابقات وان چمپیونشیپ، همچنان بدون شکست باقی بماند.

در آن سوی جدول مرحله نیمه نهایی قهرمانی جایزه بزرگ سنگین وزن کیک بوکسینگ، “کریکلیا” اوکراینی، “گوتو اینوسنته” برزیلی را تنها در ۵۲ ثانیه شکست داد و حریف ایرج عزیزپور در دیدار نهایی شد.
عزیزپور و کریکلیا پیش از این، در دو مبارزه به مصاف هم رفته‎اند که سهم هر کدام یک برد بوده است.

عزیزپور پیش از مبارزه با “چاوز” گفته بود که قطعا مقابل حریف برزیلی خود به برتری دست پیدا می‎کند و دوست دارد در دیدار نهایی به مصاف “کریکلیا” برود و باخت قبلی خود به او را بار”تصحیح اشتباه” جبران کند.

همچنین علی فولادی یکی دیگر از مبارزان ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ نیز در راند اول “متئوس فیلپه” برزیلی را ناک اوت کرد و پیروز شد.

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایرج عزیزپور هالک واقعی ایران و همسرش +اینستاگرام و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *