بیوگرافی بازیگران سریال روبه آسمان

بیوگرافی بازیگران سریال رو به آسمان

بیوگرافی بازیگران سریال رو به آسمان به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش و دانلود همه قسمت های سریال را در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال رو به آسمان

سریال رو به آسمان ساخته آقایان بیژن میر باقری و سعید شاهسواری که در سال 1384 تهیه شد و در همان سال از شبکه سه سیما به صورت رسمی به روی آنتن رفت .

بیوگرافی بازیگران سریال  روبه آسمان

خلاصه داستان

درخلاصه داستان امده است مردی به نام حامد که در نقش مدیر یک شزکت حمل و نقل می باشد دچار مشلات فروانی در این زمینه میشود که در همین حین بر اثر حادثه ای حافظه خود را نیز از دست میدهد و ادامه ماجرا رقم میخورد.

جاالب است که قبل از حادثه رانندگی قرار بود ار همسر خود که مهتاب نام دارد جدا شود اما به دلیل این حادثه این امر را فراموش میکند و اطرافیان او هم سعی میکنند ماجرا را عادی جلوه دهند.

زمان پخش سریال

سریال رو به آسمان از روز دوشنبه مصادف با 22 اردیبهشت ماه هر روز راس ساعت 17 از شبکه ای فیلم به روی آنتن میرود و باز پخش این سریال  در ساعت 1:00 و 9 صبح روز بعد پخش میشود

اسامی بازیگران

بیوگذافی بازیگران رو به آسمان

از بازیگران این سریال میتوان به :مسعود کرامتی ،عاطفه رضوی ،بهرام ابراهیمی ،تبسم هاشمی، رامسین کبریتی، نسرین نصرتی، سیروس اسنقیف، بهروز خوش فطرت ،سودابه احمدپنا را نام برد

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال جیران + زمان پخش

عوامل سریال

برخی عوامل سریال عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی تهرانی، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، دستیار کارگردان: امیر سلیمانی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، عکاس: نیکتا ناصر، طراح گریم: الهام صالحی، طراح صحنه و لباس: فرهاد علیزاده آهی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: سعید شاهسواری، موسیقی: حمیدرضا صدری، خواننده: امیرحسین مدرس، نویسندگان فیلمنامه: بیژن میرباقری و سعید شاهسواری، مدیر تصویربرداری: امین جعفری، مدیر تولید: احمد کشوری، مجری طرح و تهیه کننده: سعید شاهسواری، کارگردان: بیژن میرباقری.

بازیگران سریال رو به آسمان

بازیگران سریال رو به آسمان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *