بازیگران فیلم جوجه تیغی

بیوگرافی بازیگران فیلم جوجه تیغی +پشت صحنه و تصاویر

بیوگرافی بازیگران فیلم جوجه تیغی را به همراه اسامی بازیگران فیلم +خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم جوجه تیغی

فیلم جوجه تیغی ساخته خانم مستانه مهاجر در ژانر کمدی و اجتماعی و سیاسی در سال ۱۳۹۹ تهیه شد و با خبر شدیم که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است ،  بدون شک این فیلم را می‌توان به عنوان نخستین اثر خانم مستانه مهاجر  در زمینه فیلم سینمایی بلند دانست وی به عنوان یکی از تدوینگرهای  سرشناس کشورمان  لقب دارد  و پیش بینی می شود با توجه به بازگشایی مجدد سینماها این فیلم برای اولین بار به صورت عمومی از پرده سینما به اکران  گذاشته شود ، به همین مناسبت ما در این بخش به معرفی کامل این فیلم اسامی‌بازیگران خلاصه داستان  خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم جوجه تیغی

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است ماجرای این فیلم از زندگی ناخواسته یک جوانه متعصب را به تصویر می‌کشد و اتفاقاتی که عجیبی که برای این شخص می‌افتد و گذشته و آینده او را کاملاً دگرگون می‌کند.

معرفی بازیگران فیلم جوجه تیغی

از بازیگران این فیلم می‌توان به حامد کمیلی ،پانته آ پناهی ها ،هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی ،پژمان بازغی، نازنین بیاتی هومن برق‌نورد و مهتاب ثروتی هادی عطایی فر، صحرا اسداللهی ،آرزو نبوت ، نگار فروزنده ،امید روحانی ،مهراب قاسم خانی و نوشین تبریزی را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال ترکی تردید

بازیگران فیلم جوجه تیغیعوامل فیلم

کارگردان : محمود کلاری ، مدیر گروه کارگردانی : رضا بختیاری نیک ، مشاور تهیه کننده : کیوان کثیریان ، مدیر تولید : بهزاد هاشمی ، طراح صحنه : امیرحسین حداد ، مدیر صدابرداری : مهدی ابراهیم زاده ، طراح چهره پردازی : مرتضی کهزادی ، فیلمبردار : محمد عزت خواه ، برنامه ریز : نگار جنیدی ، موسیقی  آریا عظیمی نژاد ، طراح لباس : آرام موسوی ، تدوینگر : پانته آ فارسیجانی ، جانشین تولید : حسین فرضی زاده ، مدیر تدارکات : مهدی عباسی پور ، منشی صحنه : فرشته حجازی ، عکاس : کوروش جوان ، مدیر روابط عمومی : علی پاکزاد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *