بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران و همسرش + عکس

تاریخ انتشار 28 شهریور 1400 – زمان مطالعه 4 دقیقه

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام او را در این بخش از مجله شبنه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران و همسرش + عکس

بیوگرافی بهروز عطایی

بهروز عطایی با اسم کامل بهروز عطایی نوری در تاریخ روز ۱۴ مرداد ماه، سال ۱۳۴۹ در شهر آمل چشم به جهان گشوده است.

وی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مباشد.

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران + عکس

ایشان در روز ۱۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ جایگزین ولادیمیر درالکنو در تیم‌ملی والیبال ایران شد و اکنون سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل می‌باشد .

سابقه‌ی بهروز عطایی

ایشان مدرک بین المللی مربیگری را از سال ۱۳۸۴ دریافت کرده است و از سال ۸۶ با سرمربیگری تیم دانشگاه آزاد مازندران واردعرصه مربیگری شد و در سال ۸۷ با تیم کاله قهرمان لیگ دسته یک ایران شد و این تیم را به سوپر لیگ آورد.

بهروز عطایی پس از خداحافظی از والیبال وارد حرفه ی سرمربیگری شد

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران و همسر و فرزندانش + عکس

وضعیت تاهل

بهروز عطایی سالیان سال ازدواج نموده و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر است.

وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاهی فجر، پرسپولیس، فولاد اهواز، پیکان، فرمانداری مهاباد، بنیاد جانبازان و فجر آمل را در کارنامه خود به عنوان بازیکن دارد. عطایی از سال ۱۳۸۶ پا به دنیای مربیگری گذاشت و در سال ۱۳۸۷ با تیم کاله قهرمان لیگ دسته یک کشور شد و این تیم را به سوپر لیگ آورد. عطایی در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ با این تیم مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد. در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در دوران اوج خود کاله را به قهرمانی لیگ برتر رسانید و مدال طلا بر گردن شاگردانش آویخته شد.

ایشان به عنوان بازیکن در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ با تیم پیکان تهران، قهرمان لیگ برتر شد و در رده ملی از سال ۸۹ تا سه سال در تیم ملی دستیار حسین معدنی بود.

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران + عکس

بهروز عطایی سابقه‌ی سرمربیگری تیم ملی والیبال نوجوانان ها و تیم ملی والیبال جوان ها کشور را در لیست کارنامه خود دارد و همچنین دارنده مقام نایب قهرمانی، قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا می باشد.
او در سال ۲۰۱۹ با هدایت خود توانست تیم ملی جوان‌های والیبال ایران را به جام قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی دنیا برساند.

سوابق بهروز عطایی

ایشان فعالیت ورزشی خود را به صورت جدی از نوجوانی شروع کرده است و در دوران بازی اش در پست مدافع میانی در تیم‌های شناخته شده ای از جمله: جانبازان مازندران، فجر آمل، لوله سازی اهواز، فرمانداری مهاباد، پیکان‌تهران، پاس تهران، پرسپولیس تهران، تیم ملی ایران بازی نموده است.

بهروز عطایی فعالیتش را از نوجوانی با هندبال شروع نمود و پس از آن وارد والیبال شد.

ایشان والیبال را از سال ۶۴ شروع کرد و در سال ۶۶ جزء تیم ملی نوجوانان کشور شد و دو سال پس از آن به مدت ۸ سال در تیم‌های ملی رده‌های گوناگون نوجوان ها، جوان ها و بزرگسال ها حضور داشته است.

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران + عکس

ایشان در سال ۱۳۹۹ بعد از احداث باشگاه لبنیات هراز آمل به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد ودر نخستین فصل حضورش در هراز آمل در رقابت‌های لیگ برتر این تیم را به مقام سوم می رساند.

این چهره بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشور در روز ۱۸ مردادماه، ۱۴۰۰ به جای ولادیمیر الکنو به تیم ملی والیبال کشور آمد و در نخستین مسابقه های همراهی تیم ملی والیبال کشورمان در قامت سرمربی در مسابقه های والیبال

قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ ژاپن حضور پیدا نمود و نخستین بازی را با برد شیرین در مقابل هنگ کنگ به پایان رسانید.
او در مورد حضورش در والیبال مردان آسیا ۲۰۲۱ افزود:

«بازیکنانم با انگیزه بسیار به دنبال نشان دادن نمایشی از والیبال می‌باشند، که هم خودشان رضایت داشته باشند و هم دل مردم ایران را شاد کنند.»

تیم ملی والیبال ایران در گروه b رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند وهنگ کنگ هم گروه می باشد.

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران

افتخارهای فردی بهروز عطایی

بهترین مربی سوپر لیگ ایران: ۱۳۹۰، ۱۳۹۱
مربی برتر والیبال ایران: ۱۳۹۲ را اشاره کرد.

اینستاگرام بهروز عطایی

صفحه رسمی وی در اینستاگرام با آیدی behrouzataei1970 فعال می باشد .

بیوگرافی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران و فرزندانش + عکس

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. که چی ؟داشتم داشتم نگو دارم دارم بگو .اینم به زندگینامش اضافه کنید که تیم لی ایران رو ۱۴ لیگ ملتها از بین ۱۶ تیم کرده .باعث فراری شدن و نارضایتی بازیکنان سرشناس شده .واینم بگید تنها سرمربی یک تیم ملی هست که بازیکنش رو وسط زمین کتک زده اینا هم جزئی از افتخارات عطاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا