بیوگرافی حامد بهداد بازیگر و همسرش کیست پدر و مادر +عکس

بیوگرافی و عکس حامد بهداد و همسر واقعیش و منزل حامد بهداد کجاست و بیوگرافی نسرین قدمگاهی مادر حامد بهداد به همراه خبرهایی در مورد اینکه آیا حامد بهداد ازدواج کرده است؟ عکس بچه های حامد بهداد و فیلمهای حامد بهداد در جدول و آخرین سریال حامد بهداد وفیلم عاشقانه حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد و پدر و مادرش کیست

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد است او بازی تئاتر و سینما و تلویزیون بوده و سالهاست در این عرصه فعالیت میکند قد حامد بهداد 176 و وزن او 80 کیلوگرم است.

  • نام اصلی : حامد تفنگ ساز صابری بهداد
  • نام هنری : حامد بهداد
  • متولد : 26 آبان 1356 مشهد
  • قد : 176 سانتیمتر
  • وزن : 80 کیلیوگرم
  • حرفه : بازیگر ، کارگردان و خواننده
  • مدرک تحصیلی : لیسانس بازیگری
  • سالهای فعالیت : 1379 تاکنون
  • پدر و مادر: محمود صابری بهداد

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر عکس دوران کودکی و بچگی

حامل بهداد اهل کجاست

حامد بهداد با نام کامل حامد صابری بهداد بازیگر و خواننده ایرانی در ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد به
دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی می باشد.

سوابق و نحوه ورود به بازیگری

حامد دوران کودکی و نوجوانی‌اش را با مهاجرت به همراه خانواده در شهرهای مختلف از جمله مشهد، تهران و نیشابور گذرانده و بعد از کوچ به تهران در کلاس های بازیگری استاد سمندریان برای تکمیل دوره های تخصصی سینما و هنر شرکت کرد.

پیشنهاد ما: بیوگرافی میلاد کی مرام و یوسف تیموری و باران کوثری

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر و و پدر و مادر +عکس

حامد بهداد کیست

وی با معرفی و توسط رامبد جوان به سینما و فعالیت هنری راه پیدا کرده و اولین فیلمی که ایفا کرد ، آخر بازی ساخته همایون اسعدیان بود که به دلیل بازی خوب و خلق شاهکار هنری جایزه جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر

نحوه آشنایی حامد بهداد با رامبد جوان

بهداد قبل از ورود به سینما در زمان دانشجویی و قبل از آن یکی از کارمندان دفتر تبلیغاتی
رامبد جوان بود و به عنوان آچار فرانسه در این دفتر کار می کرد و آشنایی این دو هنرمند سینما از اینجا شروع شد .

از فیلم های دیگر او شاخص ترین ها هستند می توان نقش آفرینی در روز سوم در نقش یک افسر عراقی و فیلم کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره که به جشنواره فیلم کن راه پیدا کرد و همچنین فیلم های جرم ، سد معبر، خانه دختر، سعادت آباد، مجنون لیلی، پرتقال خونی، تسویه حساب و….حضور داشته است.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر

فعالیت خوانندگی و دوبله

بهداد در عرصه خوانندگی هم دستی دارد و فعالیت می کند.
وی تاکنون چندین آهنگ را منتشر کرده و به عنوان خواننده میهمان با گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری همکاری می‌کند و در چند آلبوم و کنسرت این گروه حضور داشته‌ است.
حامد علاوه بر بازیگری و خوانندگی در عرصه دوبله نیز فعالیت دارد و مستند «در برابر علی» که دربارهٔ زندگی و مبارزات محمدعلی کلی بوکسور مسلمان بود به همراه عباس مطمئن زاده دوبله کرده است.
همچنین نورالدین پسر ایران که نیمه انیمیشن می باشد؛ به عنوان راوی کتاب سخن گفته است.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر

همسر حامد بهداد

حامد بهداد ازدواج نکرده و مجرد است .

آدرس اینستاگرام حامد بهداد

اینستاگرام حامد بهداد : /Hamed_Behdad

بیوگرافی حامد بهداد و همسرش

نحوه بازیگر شدن حامد بهداد از زبان خودش

من از 9 سالگی تئاتر بازی می‌کردم.

معلم‌های تئاتر آن زمانم در نیشابور ‌ابوالقاسم اثنی‌عشری، حمید کریمی و علی سیدانی بودند.
با مهران احمدی، رضاکاهانی، امیرحسین صدیق و… هم دوره بودم.

در دوران دبیرستان رضا صابری، داوود کیانیان، منصورهمایونی، رضاسید حسینی و زنده‌یاد رضا سعیدی استادانم بودند.

در دوران دانشگاه بیشتر در کلاس های استاد حمید سمندریان بودم.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر

جدیدترین نقش در وی در فیلم زندگی وحید مرادی شرور تهران است که قرار است حامد نقش وی را ایفا کند.

جوایز و فیلم های حامد بهداد

چرک‌ نویس
زندگی جای دیگری است
چه خوبه که برگشتی
فرزند چهارم
سیاوش
پله آخر
نارنجی پوش
انتهای خیابان هشتم
جرم دریافت جایزه جشنواره فجر
سعادت‌آباد
قبرستان غیر انتفاعی
هفت دقیقه تا پاییز
آدم‌کش
کیمیا و خاک عباس رافعی حاج محسن کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره جایزه مروارید سیاه بهترین بازیگر مرد جشنواره دبی۲۰۱۰
دل خون دیپلم افتخار
روز سوم نامزد سیمرغ بلورین بیست و پنجمین جشنواره فجر و جشن سینما و برنده تنیس حافظ و……

 

در طول فعالیتم با مهری هایی در سینما مواجه شدم

در طول سال‌هایی که در سینما فعالیت کردم با بی‌مهرهای زیادی مواجه شدم . من در کارنامه هنری ام کارهای خیلی خوبی دارم که متاسفانه هیچ یک از آنها در جشنواره ها دیده نشدند اما از سوی جامعه و مردم، با اقبال مواجه شدند.

هیاهوی حامد بهداد

خیلی از بازیگرهای نسل جدید و هم نسل خودم از من تاثیر می‌گیرند. این هیاهو و جسارتی که امروز در بازیگری هست را من ایجاد کردم. من به روش غلط یا درست، پیکره یک منطقه نامرئی را از سکون بیرون آوردم و به آن حرکت دادم.

دیگر شور و شوق سال های قبل را ندارم!

من آدم ۱۵ سال پیش نیستم و دیگر آن شور و شوق سال‌های قبل را ندارم و به پختگی و بلوغ رسیده‌ام. احساس می کنم سوختم را دو برابر مصرف می‌کردم. من به کنترل اعتقادی ندارم، کنترل مال قدرت و اهریمن است. احساس، کنترل نمی فهمد.

در بازیگری کسانی هستند که اگزجره بازی می‌کنند، خودشیفتگی دارند و یا بر احساس خودشان مدیریتی ندارند؛ آن ها هم یک شیوه‌ای در بازیگری دارند. در بازیگری غلط و درست نداریم، شیوه ها شبیه یک چرخش دربازیگری است.

از همان ابتدا می خواستم در سینما جاودانه بمانم

من از همان ابتدا نیامده بودم که بروم، می‌خواستم که در سینما جاودانه بمانم. «بوتیک» و «آخربازی» نقطه شروع بازیگری من است. «این زن حرف نمی زند» سند شیوه بازیگری ام است.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر و همسرش کیست فرزندان و پدر و مادر +عکس

همکاری با فیلم‌سازهای صاحب سبک مثل دانشگاه می‌ماند

همکاری با فیلم‌سازهای صاحب سبک مثل دانشگاه می‌ماند. در فیلم آقای کیارستمی بدون تمرین باید در جهانی ورود می کردم که آن را اصلا نمی شناختم. باید نقشی را بازی می‌کردم که هویت آن برایم ناشناخته بود. در فیلم «چای تلخ» آقای تقوایی، تمرین‌های به شدت سختی باید انجام می‌دادم که بی‌شباهت به تمرین‌ها و تنبیه‌های بدنی در پادگان سربازی نبود؛ بازیگر باید مو به مو مشخصات نقش را اجرا می‌کرد و تبدیل می‌شد به آن چیزی که آقای تقوایی می‌خواست.

نسل من آخرین نسلی است که قبل ظهور اینستاگرام سوپراستار شد!

نسل من آخرین نسلی است که قبل از ظهور اینستاگرام، سوپراستار و استار شده است. ما روی صفحات و جلد مجله‌ها و روی پرده‌های سینما درست به سان همه سال‌های تاریخ سینما تبدیل به بازیگر شدیم.

به نظرم هر بازیگر و هنرمندی باید یک پژوهشگر و منتقد در کنارش حضور داشته باشد که با آن‌ها به گفتگو بنشیند و رابطه‌ای بین عقل و احساس تولید کنند. هر منتقد مثل یک وکیل و پزشک خانواده باید با یک هنرمند تبانی کند و با هم لابی معنوی و فرهنگی تشکیل دهند تا هر یک، به فردیت خودشان دسترسی پیدا کنند. من در تفسیر عقل احساس ضعف می‌کردم بنابراین معاشرت و گفتگو با منتقدها را لازم دارم.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر عکس دوران کودکی و بچگی

نماز خواندن حامد بهداد

پدر حامد ورشکسته می‌شود و خانواده بهداد مجبور می‌شوند به مشهد مراجعت کنند. بهداد در مصاحبه‌ای با همشهری بیست‌وچهار در این مورد گفته است: چه خوب که مجبور شدیم برویم نیشابور و مشهد. خدارا شکر که فرصت شد چوب دست بگیرم و دیگ حلیم را هم بزنم. یاد گرفتم که برای نذر و ایام مذهبی قرآن و دعا را درست بخوانم. چه خوشبختم که پدر من به من نماز خواندن یاد داد و امروز بلدم وضو بگیرم ونماز بخوانم. …به خصوص که این برای همه واجب است و برای آرتیست واجب موکد.

نکند پدرم آخرین لحظه منتظر من است تا برایم دست تکان بدهد
بهداد همچنین در گفت‌وگویی با «دنیای تصویر» با ذکر خاطره‌ای از نحوه خداحافظی با پدرش در این شهر و ورود به دنیای بازیگری توضیح داده است: سوم دبیرستان که بودم در دانشگاه قبول شدم. دستگاه ویدیوی خانگی‌مان را فروختیم تا شهریه‌ی رزرو دانشگاه را بپردازیم.

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر عکس دوران کودکی و بچگی

سال چهارم دبیرستان با پدرم قهر بودم. مردی که امروز می‌فهمم منبع لایزال عشق به خانواده‌اش بود. آن روزها همه چیز بین من و پدرم خاموش شده بود؛ نه صحبتی بود و نه روی خوشی. بیشتر وقتم را با برادر کوچکم حسام و رفقایم می‌گذراندم.

چشم و گوشمان هم یواش یواش داشت باز می‌شد. وسایلم را در چمدان جمع کرده بودم و کتاب‌هایم را هم در یک کارتن گذاشته بودم تا با خودم ببرم تهران. روز رفتن رسیده بود. به آژانس زنگ زده بودم تا با ماشین بروم ایستگاه قطار. آن روز وانت پدرم پر از اجناسی بود که باید تحویل می‌داد و دیرش شده بود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا