بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است. حامد سلطانی مجری سرشناسی که برنامه های زیادی از جمله اعجوبه ها و حسینیه معلی و میدون را اجرا کرده است این مجری همسر و فرزند پسر 2 ساله اش را در سال 1401 در یک تصادف از دست داد.

حامد سلطانی روزهای بسیاری سختی را پشت سر گذاشته است مرگ فرزند داغی نیست که به ایران راحتی ها فراموش شود کما اینکه فرزندت در مقابل چشمانت در یک حادثه دلخراش فوت کند اتفاقی دردناک که برای حامد سلطانی مجری جوان رخ داد و زندگی او را کاملا تغییر داد.

حامد سلطانی مجری و نقاش و گرافیست مطرح ایرانی بوده که در چند سال اخیر برنامه های میدون و اعجوبه ها را به عنوان مجری بر عهده داشته بود. او در خرداد 1401 در یک سانحه رانندگی همسر و فرزند 2 ساله خود را از دست داد و خودش نیز به شدت مصدوم شد.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

حامد سلطانی از طراحان مطرح گرافیک شهرداری مشهد می باشد  او در پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا نیز به عنوان طراح فعالیت می‌کند.

همچنین مدیرعامل گروه هنری و تلویزیونی صدا و سیمای مشهد،

 

مجری تبلیغات در نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرای بسیاری از برنامه ها و مراسمات مختلف از دیگر فعالیتهای سلطانی محسوب می شود

بیوگرافی حامد سلطانی

وی متولد 13 آذر 1367 در مشهد میباشد و در در اینستاگرامش نوشته مقداری رسانه، گاهی نگارش و اندکی اجرا!

او همچنین خود را طراح ، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده و مجری معرفی کرده است

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرام

مهمترین تجربه مجریگری او برنامه میدون بوده است برنامه ای مسابقه ای که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در آن به معرفی کسب خود میپردازند.

پیج اینستاگرام hamedsoltaniiiii

حامد سلطانی در اینستاگرام خود نوشته به نظر من بچه حزب اللهی ها شاد ترین انسانهای روی زمین هستند، البته از آن دست شادی هایی که خوش داریم نه آن قِسم که باید تحمل کنیم.
حالا گاهی معاندین کُخ دارند و میخواهند قضیه را برعکس جلوه دهند و بعضی از همین رفقا کمک میکنند بهشان که البته زیاد هم نیستند…

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرام

به هر حال تا آنجا که میدانم شادی و نشاط یکی از مهمترین جاذبه های بچه های انقلاب و حزب اللهی ها بوده و هست؛ چیزی که خیلی ها با آن غریبه اند!

همچنین ببینید بیوگرافی حمیدرضا موثقی نیا داور مسابقه میدون و همسرش

چه بسیار رفقایی که مدتی پس از آشنایی از گذشته‌شان میگفتند و از اینکه گمان نمیکردند در فضای بین مذهبی‌ها شوخی هم جایی داشته باشد. چه بسیار خود من که روزگاری تصور نمیکردم ارتباط گرفتن با آنهایی که ریش میگذارند و انگشتر به دست دارند و موهایشان را افقی آب و شانه میکنند و به جای سلام، سلام علیکم میگویند و به جای خداحافظ یاعلی، اینقدر شیرین و اعتیادآور باشد. بعد از آن تولدی که پیش تر گفتم، به این جماعت معتاد شدم…
آنقدر که حتی با دوستان قدیمی ترم غریبه شدم که البته به نظرم همین هم خوب نیست. یک جورهایی از آن ور بوم افتادن است…

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرامبیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه میدون +اینستاگرام

بر و بچه های باصفای حسینیه هنر که مدتی است طرحی نو در فضای هیئات و اجتماعات انقلابی مشهد در انداخته اند یکی از مصادیق همین بچه حزب اللهی ها هستند که علاوه بر “بُشرُهُ فی وَجهِه” هرازگاهی با نطنز ها و سمزقندها لبخند را بر لب دیگران هم مینشانند و این بس قیمتی تر است…
به لطف حضرت عشق در یک شب شیرین شاهد شکر شکنیِشان شدیم

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرام

مجری برنامه اعجوبه ها

حامد سلطانی در جدیدترین فعالیت خود برنامه اعجوبه ها را اجرا میکند.

هدف این برنامه نشان دادن استعدادهای کودکان است، اعجوبه ها که با با اجرای مهران غفوریان برگزار میشد یک شو تلویزیونی می باشد که کودکان ستاره های آن هستند. این برنامه از این جهت شو محسوب می شود که قرار نیست داوری در آن باشد که استعدادهای کودکان در آن وزن شوند، این برنامه فقط نشان دهنده ویژگی های کودکان با استعداد است.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرام

سروش گل محمدی تهیه کننده برنامه می گوید: در این سبک اجرا، مهران غفوریان از هرکس دیگری بهتر است. او درمورد روانشناسی کودکان مطالعاتی داشته و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. مهران غفوریان می تواند درجا جواب های طنز با لحن محبت آمیز (نه تمسخر آمیز) به کودکان بدهد و از جهت شهرت هم آن معروفیت کافی را دارد که مخاطب را به دیدن برنامه ترغیب کند.

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

فوت همسر و فرزندان

عباس عابدی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون جزئیات وقوع حادثه تصادف حامد سلطانی مجری برنامه‌ اعجوبه‌های صداوسیما در استان اصفهان، اظهار داشت: این اتفاق به دنبال واژگونی خودروی وی در کیلومتر 70 محور خور و بیابانک به طبس به وقوع پیوسته که متأسفانه پس از وقوع سانحه تصادف، فرزند ایشان در دم و همسر ایشان در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از رخداد این سانحه ناگوار آقای سلطانی و همسرشان در ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خوروبیابانک منتقل می‌شوند که متأسفانه همسر ایشان در این بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و بعد از آن به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل می‌شوند.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

همچنین جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

معاون اجتماعى پلیس راهور گفت: سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد، بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند.

وی افزود: کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده، بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

وی با بیان اینکه همسر حامد سلطانی در مسیر حین انتقال توسط اورژانس به بیمارستان فوت می‌کند و بچه ۱.۵ ساله در صحنه حادثه فوت می‌کند، افزود: ۲ مصدوم این حادثه که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

عابدی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، گفت: دختر ۸ ساله شکستگی ساعد و کتف داشته است و خود حامد سلطانی هم اکنون در سلامتی کامل است و با مشکل خاصی به لحاظ جسمی مواجه نیست.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

از همسر حامد سلطانی تصویری منتشر نشده و تنها مورد موجود مرتبط به ازدواج در صفحه شخصی مجری اعجوبه ها، نمایی از کیکی است که عکس آن را به مناسبت سالگرد ازدواجش منتشر کرده است.

پسر حامد سلطانی تنها یک و نیم سال داشت و همسرش نیز زن ۳۳ ساله ای بود که در پی این تصادف دلخراش جانشان را از دست دادند

این جاده که شرایط مساعدی برای رانندگی ندارد کدام شهرستان خونه تا یکم جاده دو بانده وجود ندارد و همه جاده های آن دو طرفه است و همین علت بسیاری از تصادفات شدید در این شهرستان شده است.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

به طوری کلی حامد سلطانی غیر از اجرا در دیگر زمینه های کارگردانی، طراحی، نویسندگی، تهیه کنندگی و تدوین گری نیز فعالیت دارد. وی از طراح های گرافیک شهرداری مشهد و از طراح های پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیر عامل گروه هنری تلویزیون و صدا و سیمای مشهد است.

آقای سلطانی علاوه بر این ها مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در برنامه و دیگر مراسم ها می باشد. در زمینه ی فعالیت های کارگردانی او می توان به کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت اشاره داشت. حامد سلطانی در پایگاه اطالاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا طراح است.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری و فرزندان +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

30 نظر

  1. نمیشه حالا اون چیزی رو که میریزین روسر پدر بچه هاروحذف کنین.ما کشور کم ابی هستیم بعد اینکار باید دوش بگیرن واین یعنی اصراف چون میشد چیزی روسرشون ریخته نشه که لازم به دوش نشن.سفی کنید همه جا فرهنگ استفاده درست ازاب رو جا بندارین.با این کار شما اب رو بی اهمیت جلوه میدین یعنی طوری نیست کثیف شد بایات دوش میگیره این یعنی مغز بچه روهم خراب میکنین که طوری نیست دوش میگیره .درصورتی باید یاد بدین که کاری کنیم که کمتر به اب احتیاج داشته باشیم

    • فاطمه خدابخشی

      ببخشید برنامه اعجوبه ها به این خوبی حیف که این قسمت گچ ریختن روی سر و کله لباس شرکت کننده هاواقعا آزاردهنده است .خیلی کاربرد وناراحت کننده ای استفاطمه د

      • کوروش کبیر

        احتمالا دم این آقا یا به جایی وصله یابه واسطه ی ریاکاری دینی همه جا هست و بهش موقعیت کاری میدن.وگرنه ایشون نه چهره ی فتوژنیک داره،نه اندام مناسب،نه استعداد خواص و به طور کل هیچ جذابیتی نداره.بچه هایی با تمام پهن های بالا هستن که تا دم در صدا و سیما راهشون نمیدن.ایران سرزمین خودفروخته های بادنجان دور قاب چین.

        • فقط از کوروشی ها این طور صحبت کردن بر میاد

          • دقیقا درسته. اینقدر کوروش کوروش میکنن خود کورش هم راضی ب این سخنان ناخوشایند نیست

        • یعنی چه! چقدر زشته که ادم رو بخاطر اندام و فیزیک راه بدن. استعداد انسان مهمترین چیزه. توهینه که ب یک نفر بخاطر اندام راه بدند. جناب حامد سلطانی عزیز هستند و افتخار میکنم یکی از مجریهای محجوب و محبوب کشورم هستند

        • دمت گرم خوشم اومد حرف دل منو زدی

        • لبیک یا زهرا

          اتفاقا بهترین اجرا رو انجام میدن وشماها که فقط دنبال چشم ابی و …. هستین برید همون ماهوارتون رو نگاه کنید
          ودراخر امثال شماها تن کوروش رو هم توگور میلرزونید با این غرب گرا بودنتون

        • دورود بر شما
          صدا وسیما جدیدا شده جای افراد خودفروش و مردم ستیز.
          کاری به بازیگران و هنرمندان عزیز ندارم ولی این جدید ها دارن نون ریش و جای مهر پیشونی میخورن.

        • با تمام پهن ها!!!!! :))
          کوروش را از خودت ناامید کردی بی سواد

        • بیشعور ببین متن خودت چند تا غلط املایی و انشایی داره
          بیسواد ها نظر ندن برا خودشون و اون کوروش شون بهتره

  2. به نظر من که مجری توانمندی فقط هنوز معروف نشده

    و گرنه اخلاق ،چهره ،تناسب اندام داره

    • تلوزیون کم میبینم . ولی هر بار از هوش و هیجان و سخنوری ایشون لذت میبردم. با اینکه بچه دارم ولی برنامه رو فقط به شوق دیدن این مرد میدیدم که چقدر مسلط و با صلابت بودن. خیلی ناراحت شدم از این اتفاق . براش دعا کنید روحیه پیدا کنه و دوباره برگرده

    • مهدوی طاهرخانی

      شماهم دوتا از این خصوصیاتی و ک گفتی بزار ببم جان شماها فقط ادایید باو اسم و کوروشم بد کردی همه مثل شما ظاهربین نیستن اتفاقا تنها چیزی ک داره استعداه من خودم تیپم لاتی و سوسولی ولی ربطی نداره استعداد ک باش برخودت بامردم جامعه خوب باش باهمه همرنگ باشی ب همه جا میرسی
      امثال شما خودبینن وکم بین
      سلطلنس جز بهترینای طراح گرافیست ایران چ ربطی ب وصلی داره وصل بود ک مجری نمیشد وزیر میشد نادان جان

  3. باورم نمیشه حامد سلطانی خیلی خوش خنده بود ولی دیگه فک نمیکنم اونجوری بخنده …

  4. مگه همه چیز تیپ و قیافه هست. ایشون هم ظاهر مرتب و جذاب داره هم سخنور خوبی هست و هم انسان فوق العاده با فرهنگ و با شخصیت برنامه‌ی هم که اجرا میکنه کلی طرفدار داره. شما بهتره بیشتر روی شخصیت خودت کار کنی و عفت کلام داشته باشی و اینجوری بی شعوری خودت رو در معرض عموم نذاری. آدم عقده ای

  5. زهرا عارف

    دم شما گرم

  6. از دید شما هرکی دنبال ثواب و کار خوب باشه ریاکاره؟؟؟؟؟حتما اگر نباشه هم خرابه.اره بابا فقط شما خوبین.

  7. عزت الله رستمی

    باسلام انشاالله خداوند رحمت کنه همسر وفرزند گرامی آقای سلطلنی راوخداوند صبربه ایشان عتاکند من خیلی ناراحت شدم ازاین حادثه وانشاالله بزودی به زندگی عادی واجراتلوزیون برگرده وخداوند به بعضی هامعرفت‌ عتاکند که به هرچیز منفی فکر نکنند وهر قضاوت ناشایست نکنند چون روزی باید جواب رفتار وکردار خودرا دریافت کنند.به امید روزی که همه به یکدیگر احترام گذاریم وخیر همدیگر را ازخداوند متعال بخواهیم.انشاالله.

  8. سکینه قاسمعلیزاده

    والله من تعجب می کنم به بعضیس ها چرادرباره دیگران اینهمه اظهارنظرمی کنند مگرچه چیزش هستش برادرم بشه ازبس ایمان دارد من درچهره اش یه نورمی بینم اگرهم که زن و بچه اش رو ازدست داده این باعث خواهد شد خودش را بیشتربا امامان وفق بدهد من خودم که بچه بودم پدرومادرم رو یه جا ازدست دادم ولی من بیشترحسینی شدم هرچندازمهرومحبت پدرومادرم بی نصیب شدم حتی بزرگ شده ام ولی بازوقتی اسم مامان و بابا میاد دلم ازجاش درمیاد ولی باشه درعوض حسینی هستم انقلابی هستم الله اکبرجانم فدای رهبر

  9. سحر سمنانی

    سلام به همگی خوبان واقعا هم هرچه که از آقای حامد سلطانی مثبت تعریف شده حقیقت داره ایشون راستی هم انسان شریف هستند خدا حفظش کنه عزیزانش رو هم رحمت کنه انشالله هر کسی هم که ناجور حرف بزنه حسادت خودشو نشون میده.

  10. علی احمدی

    این ادبیات جز از کوروشی ها بر نمیاد
    چون نه اطلاعی از تاریخ کوروش دارند جز انچه از فضای مجازی دیده اند
    و نه اطلاعی منش و روش او

  11. آقای حامد سلطانی عزیز بسیار مجری تواناو محبوبی هستند ولی افسوس،که کوروش پرست های نادان چشم دیدن امثال ایشان را ندارند البته به اسم کوروش به کام شیطان های بزرگ غرب دم از ایرانی بودن میزنن وگرنه ایرانی واقعی اینهمه خودفروخته نیست که افکار غرب را در زندگی خود دیکته کند و دم از ایرانی بودن بزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *