بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حسین بیرانوند

حسین بیرانوند متولد سال ۱۳۸۲ در یکی از روستا‌های بروجرد میبشد، از ۱۰ سالگی فوتبال را دنبال کرده و در ابتدا به عنوان بازیکن خط حمله بازی می‌کرده اما بعدا دروازه‌بان  شده است. یکی دو سال حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم بعد وارد آکادمی علیرضا بیرانوند شدم، اما چندان موفقیت آمیز نبود. بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم سینمایی بیرو (علیرضا بیرانوند) + عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در تابستان 99 برای بازی د فیلم بیرو انتخاب شد.

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

زندگی اش شبیه علیرضا بیرانوند بود

او میگوید زندگی شخصی من خیلی به زندگی علیرضا نزدیک بود. حرفه من گچ کاری بود. نام خانوادگی من شبیه علیرضا بیرانوند بود و حتی از نظر علاقه به فوتبال هم به او شباهت داشتم. همه این عوامل باعث شد من گزینه ای برای ایفای این نقش باشم. البته باید بگویم که علیرضا بیرانوند در آن زمان الگوی من بود و دوست داشتم از هر نظر شبیه او باشم.

در آن زمان گروه کارگردانی برای یافتن بازیگر نقش علیرضا به خرم آباد آمدند و آقای زرین جو نیز من را به گروه کارگردانی معرفی کردند و با من تماس گرفتند و دستیاران کارگردان از من تست گرفتند و بعد از دو روز دوباره من. تماس گرفته شد تا برای تست دیگری برود، این بار آقای عباس میرزایی کارگردان از من تست گرفت و من در آزمون قبول شدم و به من گفتند که بعد از مدتی به من اطلاع می دهند که بعد از تقریباً دو به تهران بروم که آخرین بار به تهران آمدم. هفته و بعد از خواندن فیلمنامه به شدت به فیلم علاقه مند شدم و دوست داشتم تا حد امکان در آن نقش آفرینی کنم اما برایم خیلی سخت بود زیرا محیط زندگی ام بسیار متفاوت بود و در روستا زندگی می کردم و الان مجبور شدم نقش یک فیلم را بازی کنم. و حتی یک بار در ابتدای کار به من گفتند که از عهده نقش برنمی آیی و باید به بروجرد برگردی و از بازی من راضی نبودند و قرار بود فرد دیگری را برای این نقش انتخاب کنند اما در در پایان با تاکید آقای عباس میرزایی نقش بیرو را برعهده گرفتم و ایشان برای پشت سر گذاشتن این نقش با من خیلی صحبت کردند.

مجتبی زرین‌جو عکس او را با لباس دروازه بانی در لرستان دیده بود و بعد از آن به تیم کارگردانی معرفی اش کرد و برای ایفای نقش بیرانوند برگزیده شد. وی در این باره گفت: الگوی من در ورزش علیرضا بیرانوند است.

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

حسین بیرانوند از بازیگران نوظهور سینما بوده که با اولین تجربه ای خود نقش نوجوانی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان را بازی میکند فیلم سینمایی بیرو که به زندگینامه علیرضا بیرانوند میپردازد حضور حسین بیرانوند با شباهت بسیار زیاد به این فوتبالیست باعث حیرت بسیاری از علاقمندان به فوتبال شده است البته ناگفته نماید که این بازیگر نسبت قوم خویشی با علیرضا بیرانوند نیز دارد و این شباهت بی دلیل نیست. حسین بعد از اکران فیلم سینمایی بیرو بیدون شک به شهرت زیادی خواهد رسید و البته پیشنهادات بازیگری زیادی نیز دریافت خواهد کرد و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

آقای بیرانوند متولد دهه هشتاد و از بازیگران با استعداد بوده که سوابق هنری چندانی ندارد اما با حضور درخشان در یک فیلم سینمایی به نام بیرو و آن هم در نقش علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان توانسته گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد و بدون شک در اینده از این هنرمند بیشتر خواهیم شنید.

حسین بیرانوند در تئاتر چند نمایش را بازی کرده اما در مقابل دوربین به صورت حرفه ای فعالیت نکرده است و با حضورش در فیلم سینما بیرو نشان داده که آینده بسیار روشنی در انتظارش خواهد بود.

نقش نوجوانی علیرضا بیرانوند

حسین بیرانوند در فیلم سینمایی بیرو کاراکتر دروازه بان تیم ملی ایران را بازی میکند این فیلم درباره زندگینامه علیرضا بیرانوند بوده که از کودکی سختی های بسیاری کشیده و برای تحصیل ناچار میشود از روستا به شهر بیاید و به خانه عمویش برود عموی او دارای دو دختر بوده که علیرضا بیرانوند عاشق یکی از انها میشود اما به دلیل اینکه وضعیت مالی خوبی ندارد عمویش به ازدواج دخترش با او امتناع میکند.

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

حسین بیرانوند خیلی خوب موفق شده این فیلم را بازی کند و نشان بدهد که چقد استعداد بالایی در بازیگری دارد.

فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان مشهور تیم ملی ایران را روایت می‌کند

این فیلم در مراحل پس از تولید به سر می برد و در چهل و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده اکران است

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

پیج اینستاگرام

متاسفانه درباره حسین بیرانوند اطلاعاتی در رسانه وجود ندارد و پیج معتبری هم در اینستاگرام متعلق با او یافت نشد.

اگر از این هنرمند اطلاعاتی دارید و یا از پیج اینستاگرام او آگاهید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی حسین بیرانوند کمک کرده باشید.

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

بیرو را مرتضی علی عباس میرزایی بر اساس زندگی علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی فوتبال نوشته و کارگردانی کرده که قبلا هم انزوا و خون خدا را ساخته بود. تهیه‌کنندگی راهم مجید برزگر داشته که سابقه و جوایز متعددی در سینما و تاتر دارد. بیرو میتوانست یک ملودرام از سختی های زندگی یک قهرمان باشد اما الان با یک بیوگرافی عجول طرفیم.

روند بیرو از آغاز تا نیمه خیلی سطحی و کودکانه است و بیشتر به سینمای کودک و نوجوان نزدیک است تا مخاطب بزرگسال. جلوه های ویژه و افکت های صوتی خیلی ابتدایی و ناشیانه ساخته شده و تماشاگر را یاد سریال فوتبالیست ها می اندازد. اینها در کنار فضای طنز فیلم‌، از همان اول به تماشاگر میگوید با اثری جدی طرف نیست. اما فیلم هرچه پیش میرود با کمرنگ شدن رگه های طنزش آن وجه ی سیاه و تاریکش راهم نمایان میکند.

 

بیرو اگرچه به سختیهای زندگی بیرانوند پرداخته اما نقبی هم زده به چهره ی زشت، خشن و حتی کثیف فوتبال و مافیاهای دخیل در آن. از حسادت های مربیان گرفته تا دستکاری در مدارک بازیکنان تا تلاش برای خُرد کردن شخصیت بازیکان تیم تا نگاه های تحقیر آمیز به شهرستانی های حتی با استعداد. بیرو حکایت شهر سیاه و فسرده ی تهران است که دست برقضا نبض اصلی رشد و پیشرفت هم هست. شهری که هر آرزومند مستعدی را بیشتر رفتگر و ظرف شور و کارتن خواب میخواهد تا بازیکن و لژیونر تعالی یافته.

شیطنتهای سناریست در بیرو کم نیستند. بازی با شیوه ی اداهای کلمه ی “بله” ، رقص ها، کتک کاری ها، شوخی های کودکانه و حتی زدو خُردهای بیرو به نگه داشتن هیجان فیلم در سطح مطلوب کمک کرده و احتمالا سعی شده با کمک این شاخص ها فیلم به زاویه ی دید نوجوان فیلم نزدیکتر شود. اینکه علیرغم تمام این مشکلات، بیرو ، این نوجوان روستایی بی سوادِ کلاس موفقیت نرفته تا آخر دوام می آورد و هربار که شرایط سخت میشود اون سخت تر، میتواند الگوی خوب و ملموسی باشد برای همه کسانی که درجایی مثل نوجوانی بیرانوند گیر افتاده اند. اوج فیلم در حس آن لحظه ای ست که بیرانوند با گرفتن پنالتی رونالدو در پایان فیلم با تماشاگر شریک میشود. شوق موفقیت بعد از محرومیت .

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام
بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو و نحوه بازیگر شدن +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. واقعا آفرین و ماشاءالله به این بازیگر خوب وخوش چهره و جذاب دمش گرم خدا برا خانواده اش نگهش داره واقعا لذت بردم ممنون خیلی عالی بود و فیلم هم عالی بود اما میشد از این بهتر هم باشه ولی در کل عالی بود

  2. جمشید حق خواه

    عالی بود ت

  3. این بازیگر اهل روستای جهان اباد بروجرد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *