بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش با عکس و اینستاگرام و راز شعبده بازی و خواندن ذهن توسط او را در این صفحه ببینید .

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز

  • تاریخ تولد: 1365
  • حرفه: شعبده باز ، ذهن خوانی
  • وضعیت تاهل: نامشخص
  • شهرت: برنامه خندوانه
  • پیج اینستاگرام: danykazemi

دانیال کاظمی ، شعبده باز جوان اهل ایرانی بوده که در خندوانه به شهرت رسید خواندن ذهن افراد توسط این پسر جوان همه را متحیر و متعجب نموده است.

این پسر نابغه متولد ۱۳۶۵ میباشد و از دوران کودکی به شعبده بازی علاقمند شده است.

در سن 4 سالگی یکی از دوستان پدر بزرگش با چند کارت کارهای عجیب و غریب کرده و او هم به این حرفه علاقمند شده است.

او میگوید همیشه علاقه داشتم دوست پدربزرگم به خانه ما بیاید و برای من شعبده بازی انجام بدهد.

۱۱ سال سن داشتم که یک روز رفتم و فیلم های شعبده باز مشهور «دیوید بلین» را خریداری نمودم.
من عاشق کارها و ترفندهای وی بودم.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

کارهای عجیب و عجیب و غریب دانیال کاظمی

دانیال کاظمی میتواند با فوت و فن هایی که میداند آب را در هوا نگاه دارد لامپی را در فاصله چند سانتی متری جلوی چشمانمان می گیرد و در یک لحظه لامپ را میشکند و شیشه های خرد شده را درون دهان خود می‌گذارد و آن را می‌خورد.

وی یک تردست ماهر می‌باشد، فردی که می‌توان گفت حتی شاه مالزی هم مخاطب پر وپا قرص فعالیت های او بوده است.

دانیال کاظمی بیان می‌کند : یکی از سرگرمی‌های وی این می‌باشد که در خیابان برود و با مردم عادی که رفت و آمد می‌کنند سلام و احوالپرسی کند و پس از آن برای آنها یک شعبده بازی به راه بیاندازد و آنان با حیرت او را نگاه کنند.
وی تایید می‌کند یکی از بهترین لذت هایی که در دنیای می‌باشد این است که قیافه‌ی عابرهای اخمالوی در کوچه و خیابان را به یک قیافه متعجب مبدل کند.

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیرون کشیدن نخ از چشم

کاظمی بیان می‌کند : نخستین گفتگو این می باشد که همراه با او به خیابان وکوچه ها برویم تا تعجب را در چشم مردم ببینیم.

جلوی یک عابر می ایستد واز او سوال می‌کند که آیا دوست دارد از نزدیک شعبده بازی او را مشاهده کند.

✅ همچنین ببینید

بیوگرافی سعید فتحی روشن شعبده باز + اینستاگرام شعبده باز مسابقه عصر جدیدبیوگرافی سعید فتحی روشن شعبده باز

وی خیلی ریلکس به دانیال نگاه می کند و سرش را تکان میدهد و دانیال، یک نخ را از جیبش خارج می کند و آن را برای لمس و تایید به دست عابر جوان می دهد تا آن را بررسی کند بعد از تایید عابر آن را به دانیال می دهد دانیال نیز با یک چشم بهم زدن جلوی چشم ان جوان نخ را می خورد و پس از آن از یکی از چشمانش خارج می‌کند و دوباره نخ را به وی نشان می‌دهد از وی سوال می‌کند آیا این همان نخ می باشد؟

مرد جوان متعجب به دانیال و نفخ خیره می‌شود و دوباره نخ را از دانیال می گیرد و بررسی می کند، خیر وی اشتباه نکرده. نخ همان نخ می‌باشد.

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

اینکه چطور دانیال باز توانست آن نخ را بخورد و پس از آن از چشمش خارج کند مرد جوان را بسیار سخت حیرت زده نموده بود، مرد جوان به دانیال نگاه کرد وبه دانیال می‌گوید وای خدای من تو بسیار ماهری و دانیال باشاد و خنده از آن عابر خداحافظی می‌کند و به مسیر خود ادامه می دهد.

راز شعبده بازی دانیال کاظمی

«شعبده بازی به معنای که انجام فعالیت های هیجان انگیز، یعنی دست به انجام فعالیت های بزنی که هیچ انسانی توانایی انجام دادن آن را ندارد، هر شعبده باز برای انجام این فعالیت ها یک سری فوت وفن یاد می‌گیرد و هفته‌ها و ماه‌ها تمرین می‌کند و مهمتر از تمامی اینها که روی ذهن و فکر خود هم کار میکند و انرژی بسیاری زمان انجام این فعالیت ها از دست می دهد.
این رمز و رازها تمامی دارایی یک شعبده باز می‌باشد، چیزهایی که من می دانم و می توانم وهیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند وبا مشاهده ی آن متعجب می شوند.

اینکه من چطوری نخ را خوردم و از چشمهایم خارج نمودم یک راز می باشد.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

بهترین شعبده باز جهان

دانیال کاظمی تردستی را از خیابان آموخته است و معتقد است اگر به عنوان بهترین شعبده باز دنیا هم معرفی بشود، باز مسیرش را از روی صحنه های گران قیمت به سوی کوچه و خیابان کج می کند و بدون هیچ مبلغی که از مردم دریافت کند برای آنان شعبده بازی خواهد نمود.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی محمد حیدری مدریک شعبده باز

«خیابان یعنی تمرین، عابرها هم افرادی می باشند که به من کمک می کنند تا هر روز بهتر و بهتر بشوم.
اجرا نمودن برای مردم کوچه و خیابان به من خیلی روحیه می‌دهد.

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

خیلی به چشم خودم دیدم که بعضی از همکارانم نمی پذیرد که بدون گرفتن دستمزد شعبده بازی کنند، اما برای من این فعالیت یکی از لذت بخش ترین فعالیت های دنیا می‌باشد.
اینکه بعضی وقتها به همان صورتی که در حال رفتن از خیابان می‌باشم برای مردم شعبده بازی می کنم و مشاهده قیافه حیرت زده‌ی آنان بسیار خوشحال می شوم.

اجرا شعبده بازی برای پادشاه مالزی

یکی از هیجان انگیزترین نمایش های دانیال کاظمی باز‌می‌گردد سال ۲۰۱۳ هنگامی که مدیر برنامه های وی از پسر جوان درخواست نمود برای اجرا در قصر سلطنتی و جلوی چشم شاه مالزی و خانواده سلطنتی خودش را حاضر کند:
دانیال می‌گوید :
«پس از نخستین اجرا هر روز به من اجراهای تازه ای درخواست می‌شد.
دیگر کمتر وقت مینمودم به دانشگاه بروم و وقتم را صرف یادگیری و اجرای فعالیت‌های هیجان انگیز می شد، بعضی وقتها در روز حتی بیشتر از سه اجرا به من درخواست می‌شد.
ولی این درخواست ها بنا به زمان و مکان خاصی بود.

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

ایام خاص در مناسبتها و عیدهای مهم در کشور مالزی همواره ایام پر کار من به شمار می رفت و بعضی وقت ها نیز برای مراسم افتتاحیه و…. فراخوانده می‌شدم.

درامد دانیال کاظمی

من درآمد خوبی از شعبده بازی به دست می آوردم و درخواست های بسیار خوبی برای تولید فیلم و… به من عرضه می‌شد تا اینکه یک روز مدیر برنامه‌ هایم گفت که باید برای نمایش به قصر سلطنتی شاه مالزی برویم ما قرار می‌باشد جلوی خانواده سلطنتی نمایش بازی کنی.
پس از انجام چند شعبده بازی، یک دفعه شاه مالزی از من پرسید میدانی تودر اجرایت یک جرم را انجام دادی و من می توانم بگویم امروز تو را دستگیر کنند.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی کامیار یاراحمدی شعبده باز

با این حرف، سر جای خودم ماندم و پرسیدم کدام کار من جرم می باشد و وی به سکه خم شده به واسطه من اشاره نمود و بیان کرد که در کشور مالزی آسیب رساندن به سکه، اسکناس و…. یعنی آسیب رساندن به اموال دولت واز نظر ما این کار جرم به شمار می‌آید و پس از آن خندید.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

شعبده بازی در کشورهای خارجی

وی یک روز در یکی از در مهمانی ها جلوی چشم دوستای خودش آغاز به کار با یک سکه ۵٠سنتی نمود:
«برای حیرت نمودن جمع دوستانم، یک سکه۵٠سنتی را که یکی از سکه های رایج و قطور مالزی می باشد از جیب خودم خارج نمودم و آن را جلوی چشمش همگی آنها غیب نمودم پس از چند دقیقه یک آشنا یکی از دوستای صمیمی خودم که در آن میهمانی بود من را صدا کرد وگفت که برنامه گذار می باشد اگر دوست داشته باشم می‌تواند مدیر برنامه‌هایم بشود و برای اجرا های گوناگون با من فعالیت کند.
من نیز پذیرفتم و از آن روز به بعد از اجرای شعبده بازی های من از جمع دوستان و خانواده به روی صحنه و جلوی دوربین رفت.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

سخت ترین روز دانیال کاظمی

یکی از دشوارترین ایام آقای کاظمی روزی بود که برای نخستین بار قرار بر این شد شعبده بازی های وی روی صحنه ببرد :
یکی از دشوارترین لحظه های زندگیم در سال ۲۰۰۴ بود، هنگامی که باید نخستین بار روی صحنه هتلی در شهر کوالالامپور می‌رفتم و تقریبا دویست تماشاچی به انتظار دیدن شعبده بازی های من که با ذهن فعالیت می کنند ودر نمایش هایشان هیچ خبری از خرگوش و کلاه و….. نمی باشد انجام می‌دهند، این می باشد که باید کنترل حواس جمع را در دست بگیرند و بتوانند روی ذهن ها فعالیت کنندو این فعالیت برای نخستین تجارب با این تعداد مخاطب برای من بسیار دشوار بود.
پیش از آغاز برنامه حس می نمودم که برنامه را خراب خواهد کرد، اما پس از اینکه تنها چند دقیقه تپش قلب روند عادی برنامه را طی نمودم پس از اتمام برنامه هم زمانی که از روی صحنه پایین آمدم، مدیر برنامه هایم خیلی از نمایش من راضی بود.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

شعبده بازی در کوآلالامپور

او یک روز در یکی از میهمانی ها مقابل چشم دوستانش شروع به کار با یک سکه ۵۰ سنتی کرد: «برای متعجب کردن جمع دوستانم، یک سکه ۵۰ سنتی را که یکی از سکه های رایج و قطور مالزی است از جیبم بیرون آوردم و آن را مقابل چشم همه غیب کردم. بعد از چند دقیقه آشنای یکی از دوستان صمیمی ام که در آن میهمانی حضور داشت مرا صدا زد و گفت که برنامه گذار است و اگر من موافق باشم می تواند مدیر برنامه های من شود و برای نمایش های مختلف با من کار کند. من هم قبول کردم و از آن به بعد انجام تردستی هایم از جمع دوستان و خانواده به روی استیج، صحنه و مقابل دوربین رفت.»

بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام بیوگرافی دانیال کاظمی شعبده باز خندوانه و همسرش + عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *