بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست +سوابق و ماجرای مرگ مشکوک

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست و همسر و فرزندان و ماجرای مرگ مشکوک

دکتر ایوب انتظاری کیست بیوگرافی و سوابق و ماجرای مرگ مشکوک دکتر ایوب انتظاری دانشمند هوا و فضا یزدی را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست +سوابق و ماجرای مرگ مشکوک

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری

ایشان متولد  1366 در یزد بوده و از دانشمندان هسته میباشد او در رشته مهندسی هوافضا تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده بود و مدتی هم در اروپا در زمینه هسته به تحصیل پرداخته بود.

گفته میشود که وی در یزد در زمینه تولید پهپاد و موشک، قطعات و توربین های هواپیما مشغول به کار بوده است.

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست +سوابق و ماجرای مرگ مشکوک

ماجرای مرگ

ایشان چند روز پبش بر اثر مسمومیت جانش را از دست داد.

حرف و حدیث هایی مبنی بر ترور بیولوژیک این دانشمند یزدی مطرح شد است که برای نخستین بار در نه خردادماه توسط یکی از تورلیدرهای یزدی فعال در اینستاگرام مطرح شد؛ او که در شبکه های اجتماعی خود را “مارکو” مینامد مدعی شد که با شادروان دکتر ایوب انتظاری نسبت خانوادگی داشته و اینک در سوگ این دانشمند نشسته است و نسبت به افشای دلیل درگذشت او اقدام نموده است.

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست +سوابق و ماجرای مرگ مشکوک

“مارکو” در صفحه شخصی خود درباره دکتر ایوب انتظاری گفته او یکی از دانشمندان هوافضای کشور بوده و آبان ماه ۹۸ زمانی که در حضور  حسن روحانی رئیس جمهور وقت کشور توضیح می داد قرار نبود تصاویرش رسانه ای شود ولی بعدها خودش به من گفت بدون اجازه تصویرش رو منتشر کرده اند و از این موضوع راضی نیست و احساس خطر می کند.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی محسن فخری زاده دانشمند هسته ای

مارکو به دنبال این ادعا عکسی را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده برگزاری افتتاحیه توربین سازی شرکت توربین های صنعتی غدیر یزد با حضور حسن روحانی رئیس جمهور سابق، وزیر صمت، محمدعلی طالبی استاندار و مسئولین وقت بود که دکتر ایوب انتظاری در این تصویر در حال ارائه پروژه به اعضای حاضر هیئت دولت در این کارخانه بود.

بیوگرافی دکتر ایوب انتظاری کیست +سوابق و ماجرای مرگ مشکوک

مارکو در ادامه نوشته بعد از گذشت چند روز او را دیدم (بعد از انتشار عکسش در افتتاحیه) و گفتگویی با او داشتم و دکتر به من گفت: اگر به سرنوشت شهید احمدی روشن دچار شدم تعجب نکن!

وی در ادامه افزود: خودش(شادروان دکتر ایوب انتظاری) بهم گفت قرار بوده این تصاویر فقط در آرشیو اطلاعات محرمانه ریاست جمهوری بایگانی بشه ولی فردای اون روز رسانه ای شده و همه دنیا دیدن و خیلی از دوستاش در سراسر دنیا بهش اعلام خطر کرده بودن.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *