دکتر مهناز اسدی فوق تخصص ریه + بیوگرافی و تصاویز

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی متخصص ریه + اینستاگرام و آدرس مطب

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی متخصص ریه + عکس ، اینساگرام ، و آدرس مطب را در سایت شبونه بخوانید.

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی

خانم مهرناز اسدی قراباغی فوق تخصص ریه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است وی علاوه برکسب رتبه ممتاز  و تحصیلات عالیه در کشوردارای گواهی بین الملی  ریه از انجمن ریه اروپا می باشد.

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی متخصص ریه + اینستاگرام و آدرس مطب

حرفه اصلی خانم اسدی  تشخیص و درمان سرطان های ریه و روش های فوق پیشرفنه نمونه برداری از ریه در مورد بیماران ریوی می باشد.

ایشان همچنین در تشخیص  و درمان بیماری های مبتلا به ریوی و عوارض ناشی از آ« از جمله بیماری های مثل ، روماتیسم ،  و سرطان های غیر ریوی را میتوان از حرفه اصلی ایشان در کار طبابت دانست.

بیشتر ببینید :

درگذشت دکتر افشار امیری روانپزشک بر اثر کرونا +عکس

اقدامات تشخیصی

دکتر مهرناز اسدی فوق تخصص ریه + تصاویر

خانم  اسدی در اقدامات تشخیصی مثل بیوپسی  به روش فریز کردن ، استنت گذاری ریه ، درمان برونکوسکوپی ، تنگی های مربوط به تومور های ریوی  و نمونه برداری و سونوگرافی  با ایباس تخصص ویژه دارد .

وی از شاگران آقای دکتر عنایت صفوی بوده و علاوه بر کار در مطب در بیمارستان امام خمینی تهران و بیمارستان ساسان فعالیت میکند .

دکتر مهناز اسدی فوق تخصص ریه + بیوگرافی و تصاویز

آدرس مطب و شماره تماس

تهران – بلوار کشاورز- تقاطع کارگر – جنب کتاب آمه – پلاک 306- طبقه اول – واحد اول

تلفن تماس

021-66901481

09197177951

آدرس اینستاگرام

instagram.com/dr-mehrnaz-asadi

واقعبت هایی درباره کرونا از زبان دکتر مهرناز اسدی

وی با حضور در برنامه فرمول یک  با حضور علی ضیا در خصوص ویروس کرونا و اینکه کرونا چه زمانی اتمام میرسدتا اینکه واکسن ساخته شود صحبت کرده است.

سوابق و فعالیت ها

دکتر اسدی تخصص ریه دارد و در زمینه تشخیص و درمان سرطان ریه و روشهای فوق پیشرفته نمونه برداری از ضایعات ریوی فعالیت دارد و تحقیقاتی نیز در این باره انجام داده است
وی استاد دانشگاه پزشکی تهران و مدرس نیز می باشد
همچنین او از شاگردان دکتر عنایت صفوی است علاوه بر مطب شخصی، در بخش ای سی یو ریه بیمارستان امام خمینی تهران و ریاست بخش عفونی این بیمارستان و بیمارستانهای ساسان نیز فعالیت دارند.

او تشخیص و درمان بیماران مبتلا به فیبروز ریه و عوارض ریوی ناشی از بیماری های روماتیسمی و بیماری های ریوی در زمینه انواع تومور ها و سرطان های غیر ریوی از شاخص های حرفه ای وی میباشد.

دکتر مهرناز اسدی که مهمان علی ضیا در برنامه فرمول یک بود درباره کرونا ویروس و مبتلا شدن مردم سخنانی را گفت که باعث شد تا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته باشد

او که یک پزشک متخصص بیماری‌های عفونی است درباره شیوع ویروس کرونا در کشور به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است

این کارشناس در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا که از شبکه اول سیما پخش می‌شود گفت: قرنطینه اشتباه است، باید کاری کنیم که همه این ویروس را بگیرند فقط همزمان نگیرند!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *