دکتر کوروش گودرزی پور فوق تخصص بیمارستان مفید تهران +درگذشت

بیوگرافی دکتر کوروش گودرزی پور فوق تخصص بیمارستان مفید تهران +درگذشت

دکتر کوروش گودرزی پور فوق تخصص بیمارستان مفید تهران +درگذشت او را به همراه جزئیات درا دامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دکتر کوروش گودرزی پور کیست؟

ایشان یکی از پزشکان متخصص هماتولوژی و انکولوژی در بیمارستان مفید تهران بوده که گفته میشود امروز به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده است.

دکتر کوروش گودرزی پور فوق تخصص بیمارستان مفید تهران +درگذشت

این پزشک سالها در بیمارستان های مختلف کشورمان بیماران زیادی را معالجه کرده بود و اکثر بیمارانی که به وی مراجعه کرده بودند از این مرحوم رضایت کامل داشتند و از محبوبیت زیادی نیز در بین مردم برخوردار بود.

همچنین ببینید: درگذشت علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم رشت کار

این روزها که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشورمان تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند برخی از کادر پزشکی بیمارستان های درگیر با این بیماری نیز در این راه مبتلا شده و در نهایت جانشان را از دست داده اند.

در روزهای اخیر خبر درگذشت کادر پزشکی متعددی در فضای مجازی به گوش میرسد که از وضعیت نگران کننده شیوع این بیماری حکایت دارد که حتی کادر پزشکی که نسبت به مردم عادی از اطلاعاتی علمی بیشتری برخوردار هستند در نهایت ممبتلا به این ویروس میشوند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفرهای درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی با تاکید بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفرهای درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: در خانه ماندن هموطنان و عدم حضور در معابر و خیابان‌ها رمز غلبه بر ویروس کرونا بوده و با تحمل و بردباری در مدتی کوتاه خواهیم توانست از این مرحله عبور کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *