بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز کیست +حواشی و جنجال ها

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز کیست با حواشی و جنجال های راضیه جلیلی که این روزها نامش در رسانه های معاند بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز کیست +حواشی و جنجال ها

بیوگرافی راضیه جلیلی

راضیه جلیلی از جواهرسازان نخبه ایرانی بوده که سالهاست به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکند و موفق شده گام مهمی را در زمینه جواهرسازی و طراحی بردارد او موفق شد که مدال طلای رشته جواهرسازی در سوئیس را به دست آورد.

چهل و پنجمین رقابت‌های جهانی مهارت ۲۰۲۲ رشته جواهرسازی، در کشور سوئیس، شهر ژنو با حضور ١۵ کشور ایران، انگلیس، استرالیا، چین، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، فرانسه، سوییس، پرتقال، هند، ژاپن، نروژ، سوئد و امارات برگزار شد.

حسینی نیا اذعان داشت: راضیه جلیلی، نخبه مهارتی رشته جواهرسازی تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت کشورمان بوده است که موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با تجلیل از بانوی مهارتی ایرانی، اظهار داشت: افتخارآفرینی زنان ایرانی باعث مباهات، برای کشورمان است و ضروری است زمینه‌های لازم برای ارتقای توانمندی‌ بانوان کشور در عرصه‌های جهانی بیش‌ازپیش مهیا شود.

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز کیست +حواشی و جنجال ها

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا