بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش + خانواده و اینستاگرام

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش + خانواده و اینستاگرام و قد و وزن و سن او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

بیوگرافی رضا اطری

رضا اطری از کشتی گیران آزاد کار تیم ملی ایران بوده که تا بحال افتخارات زیادی را برای ایران به دست آورده است

او متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳ در شهر بابل بوده و دارای مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ می باشد

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

سوابق و افتخارات

رضا عطری در سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید او در دوره اول مسابقات قهرمانی آسیا حریف ازبکستانی را با نتیجه ۸ بر ۶ شکست داد و موفق شد حریفان ژاپنی و تایلندی را از پیش رو بردارد و در نهایت در مقابل حریف کره جنوبی قرار بگیرد و او را با نتیجه ۵ بر صفر شکست بدهد و مدال برنز را از آن خود کند

همچنین ببینید بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش شبنم لالمی

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

در سال ۲۰۱۸ و بازی های آسیایی موفق شد که حریف اهل نپال را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست بدهد و در دور دوم حریف هندی خود را 15 بر 9 از پیش رو بردارد رضا اطری کشتی گیر وزن اول ایران در مقابل حریف مغولی با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب شد و در نهایت توانست کشتی گیر کره‌جنوبی را شکست بدهد و مدال برنز آسیایی را از آن خود کند

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

مدال طلای آسیا

اما اوج درخشش افتخار رضا اطری برای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بود او که موفق شد حریف تاجیکستانی را ۱۴ بر ۴ شکست بدهد به مصاف حریف ازبکستانی رفت و او را هم شکست داد حریفی که دارای مدال نقره آسیا بود رضا عسگری در فینال حریف کره شمالی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و مدال طلا را به گردن آویخت این مهمترین افتخار رضا اطری در مسابقات کشتی بوده است

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

المپیک 2020

او همچنین موفق شدن بازیهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ سهمیه المپیک را به دست آورد و در دوره اول و دوم حریفان خود را شکست بدهد

او درباره المپیک گفته ورزش یک سرش برد است و یک سرش باخت و اگر چیزی بگویم می گویند دارد توجیه می کند، اما من در فشار تمرین این مسابقات تدارکاتی را انجام دادم و قطعا در المپیک شرایطم از لحاظ بدنی بسیار تفاوت می کند. برای رسیدن موفقیت همه باید پشت هم باشیم و همدل شویم، حتی کسانی که از ما خوششان نمی آید باید حمایت کنند این من نیستم این تیم ایران است و همه باید در این مدت کوتاه تا المپیک از تیم ملی خود حمایت کنند. قول هایی دادند که امیدوارم انجام شود تا بتوانم بدون دغدغه به کار خود ادامه دهم. البته به خاطر المپیک باید تمامی مشکلات را از ذهنم خارج کنم و تمام تمرکزم روی المپیک باشد چراکه بیش از 17 سال است که در کشتی زحمت می کشم و باید نتیجه کارم را در المپیک ببینم.

همسر و خانواده رضا اطری

درباره زندگی شخصی این کشتی گیر اطلاعاتی در دسترس نیست

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی reza.atri این ورزشکار را دنبال کرده و با فعالیت های او بیشتر آشنا شوید

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر و همسرش +عکس و اینستاگرام و قد و وزن

ابتلا به کرونا امیکرون

۱۰روز به بیماری امیکرون گرفتار شدم و هیچ تمرین نداشتم اما در مسابقات قهرمانی کشور کشتی‌های خوبی گرفتم و به دلیل اینکه به خاطر مشکل بدنی با وزن کم کردن زیاد ‌آسیب می‌دیدم، تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر بروم و از کادر فنی خواهش می‌کنم یک بار دیگر به من فرصت دهند که در جام تختی خودم را نشان دهم.

آزادکار المپیکی کشورمان درباره اظهارات غلام محمدی سرمربی سابق تیم ملی که تاکید داشت بدنسازی ملی‌پوشان در بازی‌های توکیو مشکلی نداشت، تصریح کرد: ما نزدیک المپیک نمی‌دانستیم تمریناتی که انجام می‌دهیم چگونه است. تمرینات خوب بود اما زمان مناسبی نبود مثلاً می‌توانستیم این تمرینات را دو سال قبل از المپیک انجام دهیم. من اصلا نمی‌دانستم بدنم خالیست یا بی‌جان؟ بدن خیلی از بچه‌ها با این تمرینات خالی کرده بود. حتی در مسابقات لهستان نمی‌دانستم شرایطم چگونه است.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: ما برای المپیک نتوانستیم به آمادگی لازم برسیم. الان با توجه به وزنی که قرار است مسابقه دهم و برای دوبنده تیم ملی تمرین می‌کنم هفته‌ای سه روز تمرین دارم. ممکن است یک نفر ۴ بار تمرین وزنه داشته باشد، شاید بدن من نیازی به تمرین وزنه نداشته باشد اما در تیم ملی همه تمرینات یک جور بود که این درست نیست. من نمی‌توانم مانند امیرحسین زارع ۳ بار تمرین وزن داشته باشم. بزرگترین ضربه را در المپیک خوردیم اما در جهانی همه دیدند بدن بچه‌ها آماده بود، شاید سطح مسابقات خیلی بالا نبود اما کسانی که با رقیبان اصلی‌شان کشتی گرفتند مشخص بود بدنشان چقدر آماده است.

این کشتی گیر کشورمان با انتقاد از رفتارهایی که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با او داشت، خاطرنشان کرد: دوست داشتند عموزاد جای من به المپیک برود. از روزی که برنده شدم غلام محمدی به جای اینکه به من روحیه بدهد، می‌گفت فکر نکن اول شدی، هنوز رقیب داری. در لهستان در یک وزن بالاتر کشتی گرفتم، من گفتم تمرین مرا سبک کنید چون با این شرایط نمی‌توانم در یک وزن بالاتر رقابت کنم اما سرمربی تیم ملی گفت که حتی اگر باختی فدای یک تار مویت.

شکست رضا اطری در فینال جام جهانی 2022

در ادامه رقابت های کشتی قهرمانی جهان رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی، در دیدار فینال برابر ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک ریو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین 10 بر صفر شکست خورد و برای نخستین بار به مدال نقره جهان رسید.

اطری تاکنون سابقه حضور در ۳ دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در وزن ۵۷ کیلوگرم را دارد اما نتوانسته بود صاحب مدال شود و امسال در چهارمین تجربه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای نخستین بار موفق به کسب مدال شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *