بیوگرافی رضا عباسی قاتل خانواده رستوران باباطاهر آبادان کیست +جزئیات قتل

بیوگرافی رضا عباسی قاتل خانواده رستوران باباطاهر آبادان کیست +جزئیات قتل

رضا عباسی قاتل کیست

رضا عباسی قاتل خانواده مالک رستوران باباطاهر آبادان بوده که به علت اختلافات خانوادگی در ۱۳ دی ۱۴۰۲ به خانه مالک رستوران باباطاهر رفته و ۶ نفر اعضای خانواده آنها از جمله طاهره رزمی را مورد هدف گلوله قرار داده و به قتل می‌رساند و بعد از گذشت چند روز خودکشی کرده و به زندگی پایان می‌دهد.

بیوگرافی

رضا عباسی حدود ۴۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و مالی با مالک رستورات باباطاهر آبادان در سیزدهم دی ماه سال جاری به خانه انها رفته و 6 نفر از اعضای خانواده انها را به قتل میرساند و سپس به اصفهان بازمیگردد و بعد از مدتی خودکشی میکند. متاسفانه در این حادثه همسر و پدرزن و مادر زن مالک رستوران باباطاهر و پسر ۱۶ ساله و خواهرزن ۳۵ ساله‌اش با ضرب گلوله به قتل رساند.

ماجرای قتل عام خانواده رستوران باباطاهر آبادان

رضا عباسی (قاتل) قبل از اینکه خودکشی کند ویدیویی از خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و ماجرای قتل عام خانواده رستوران باباطاهر را شرح می‌دهد که به نظر می‌رسد موضوع خانوادگی است و اختلاف آنها در ترکیه شروع شده و به آبادان کشیده می‌شود .

بیوگرافی رضا عباسی قاتل خانواده رستوران باباطاهر آبادان کیست +جزئیات قتل

رضا عباسی می‌گوید که مالک این رستوران برای من خط و نشان کشیده و گفته اگر مردی به آبادان بیا و او هم به آبادان رفته و با مصرف مشروبات الکلی به خانه مالک رستوران باباطاهر در منطقه امیریه رفته و به آنها شلیک کرده است.

مالک رستوران باباطاهر در بیمارستان در حالی که نیمه جان بود موضوع را به پلیس اعلام کرد که با شراکت باجناقش رستورانی در آبادان راه اندازی کرده است و بعد از مدتی با رضا عباسی قاتل شریک می‌شود که به اختلاف مالی و خانوادگی می‌خورند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دنیا چقد جای ترسناکی شده باید تو تنهایی خودت بمونی و از تنهایی نترسی به جاش از آدم ها بترسی حتی از نزدیکانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *