بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو +‌ عکسهای رضا عظیمی

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو +‌ عکسهای رضا عظیمی

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو +‌ بیوگرافی و عکس و عکسهای مدیرعامل عظیم خودرو و سوابق و فعالیت ها را در ادامه در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو

رضا عظیمی کارآفرین نمونه و خودروساز متولد دهه شصت و ایران بوده و در سال ۱۳۹۶ به عنوان جوانترین و موفق ترین کارآفرین و مدیر
از وی تقدیر و قدردانی شد.بیوگرافی چهره های مشهور

مدیرعامل عظیم خودرو در یازدهمین جشنواره‌ تولید کنندگان و مدیران جوان به عنوان مدیر برتر جوان انتخاب شد.

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو +‌ عکسهای رضا عظیمی

تاسیس و مشخصات شرکت عظیم خودرو

عظیم خودرو شرکت خودرو سازی شامل ۵ شرکت بوده که قدیمی ترین آنها شرکت پارسیان عظیم خودرو می باشد.امیر سهیلی کارتونیست
این شرکت با مدیریت رضا عظیمی در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد.
سپس زیر مجموعه هایی چون شرکت های خدمات پس از فروش عظیم خودرو، حمل و نقل عظیم خودرو، صنایع تولیدی عظیم خودرو و واسپاری و لیزینگ عظیم خودرو تشکیل شدند.بیوگرافی سلما بابایی

عکس های رضا عظیمی

بیوگرافی رضا عظیمی در رزومه و درباره ما شرکت اینگونه آمده است:شرکت پارسیان عظیم خودرو در راستای تحقق و نیل به اهداف سیاست های کلان اقتصادی و مشارکت در رشد اقتصادی کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با تفکر تغییر، تحول در ایجاد رفاه و آسایش مردم آغاز نمود.

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو +‌ عکسهای رضا عظیمی

بخش های غیر خودرویی

عظیم خودرو علاوه بر فعالیت در زمینه خودرو سازی در عرصه غیر خودرویی نیز فعالیت داشته و یک شرکت گردشگری با چهارصد آژانس مسافرتی را تاسیس کرده است.

رضا عظیمی کیست

همچنین در بخش صنایع غذایی ، سه شرکت شامل صنایع غذایی ایده‌آل را تاسیس کرده و در بخش ساختمانی نیز پنج شرکت فعال دارد.
تعداد کارمندان این شرکت ۱۱۵۰ نفر هستند.

رضا عظیمی علاوه بر این که چندین سال است که کسب و کاری را در اقتصاد و چرخ اقتصادی راه اندازی کرده بلکه توانسته چندین نفر را جذب کار کند و باعث توسعه خانواده ها شده تا نان آور خانواده باشند.

جزئیات پرونده عظیم خودرو

جعفری دولت آبادی دادستان تهران خبر از بازداشت دو متهم در پرونده عظیم خودرو داد.
وی علت این بازداشت را پیش فروش بیشتر از حد توان تحویل عنوان کرده و گفته: این شرکت ۱۵۰ فقره مجوز پیش فروش خودرو داشته، ولی متاسفانه حدود ۴ هزار پیش فروش انجام داده و اکنون ۷۰۰ میلیارد تومان به ثبت نام کنندگان بدهکار است و شکات از این شرکت مطالبه دارند.
این شرکت و شرکت های فروش لیزینگی خودرو مشکلاتی اینچنینی را بوجود می آورند و فراتر از خودروهایی که دارند پیش فروش می کنند ، در حالیکه در زمان معین اتومبیلی ندارند تا تحویل دهند.

پیش فروش عظیم خودرو

جعفری دولت آبادی دادستان گفت: پرداخت سود توسط شرکت‌ های پیش فروش خودرو و لیزینگ ممنوع است و این شرکت‌ ها فقط می‌توانند خودرو را اگر مجوز خرید و فروش داشته و تعهد دارند، تحویل دهند و نمی‌توانند سود پول میش خرید را به مشتری دهند.

بیوگرافی رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *