بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی ریحانه مبینی رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام و عکس های او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی ریحانه مبینی

وی در 1379 در شهرستان آران و بیدگل (شهری نزدیک به کاشان) به دنیا امده است. او دارای دو برادر و میباشد و خواهری ندارد

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

علاقمند به پرش

ریحانه مبینی در دوران کودکی همیشه علاقه زیادی به جست و خیز و پرش داشته است و نسبت به هم سن و سالهای خود کاملا متفاوت بود و علاقمندی هایش با دختران دیگر فرق داشته او سعی میکرد که از جدول و چاله ها بپرد و از این کا لذت میبرد
برای نخستین بار در مسابقات دو 200 متر که در شهر آران و بیدگل برگزار میشد شرکت کرد و توانست به مقام نخست دست پیدا کند.
از همان موقع علاقه اش به این حرفه بیشتر شدو خانواده اش نیز او را بسیار همراهی و حمایت میکردند.
این دختر وارد رشته دو میدانی شد و استعداد بالای او را مربیانش کشف کردند .

مجددا در مسابقه دو صد متر شرکت کرد و توانست مقام دوم را به دست اورد و در پرش طول مقام اول را کسب کند.

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

او میگوید پس از مدتی برای اولین بار وارد مسابقات کشوری شدم و در مسابقه پرش طول مقام سوم و در دو صد متر رتبه چهارم را به دست آوردم و این موفقیت ها ادامه داشت به نحوی که پس از مدتی کوتاه برای دومین بار در مسابقات پرش طول که در سطح کشور برگزار میشد شرکت کرده و رتبه اول را از آن خود کردم.

ادامه تحصیل در کنار ورزش حرفه ای

خانم ریحانه مبینی درباره ادامه تحصیل در کنار ورزش حرفه ای میگوید خدا را شکر میکنم که در زمینه تحصیلات هم موفق بوده ام چرا که عقیده دارم ورزش را باید در کنار درس و بعد ازآن قرار بدهم و اولویت اصلی من درس خواندن می باشد و با کمک خداوند هرسال با معدل ۲۰ قبول شده ام و تنها معدل ۲۰ کلاس بودم حتی سال چهارم ابتدایی را که به صورت جهشی خواندم باز معدلم ۲۰ شد و از این بابت خدا را شکر میکنم.

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

نماز اول وقت ریحانه مبینی

نماز این خانم ورزشکار همیشه سر موقع اقامه میشود.

او به هم سن و سالهای خود میگوید اول اینکه در هیچ حالی خدا را فراموش نکنند ,نمازاول وقت رافراموش نکنند ,قدر پدر و مادر خود رابدانند و به انها احترام بگذارند و ابتدا تحصیل و سپس ورزش را جز اولویت های خودقراردهند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده و همسرش +اینستاگرام فرزانه فصيحيبیوگرافی فرزانه فصیحی دونده و همسرش

شکستن رکورد پرش طول بعد از 45 سال توسط ریحانه مبینی

«ریحانه مبینی» در جریان مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی که امروز دوشنبه ۳ شهریورماه 1399 در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در حال برگزاری است، با ثبت رکورد ۶ متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد پرش طول ایران را بعد از ۴۵ سال شکست.

رکورد این ماده پیش از این با پرشی به طول ۶،۱۴ متر متعلق به توران شادپور بود که مبینی آن را سه سانتی‌متر بهبود ببخشد.

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

مبینی در گفت‌وگو با ایسنا به رکوردشکنی خود در اولین مسابقه دوومیدانی سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: خوشبختانه توانستم رکوردم را ارتقا بدهم. آقای بادپی(مربی مبینی)  از آبان ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی کرده بود که تا زمان مسابقات آسیایی به اوج آمادگی برسم اما بعد از لغو مسابقات به دلیل شیوع کرونا قرار بر این شد که تا جام امام رضا به اوج برسم. در نتیجه آمادگی بدنی و ذهنی خوبی داشتم، حتی چند بار در تمریناتم رکورد ۶.۴۰ متر پریدم که حس اعتماد به نفس به من داد. در جریان مسابقات هم با اولین پرش رکورد ایران را ارتقا دادم.

او افزود: پرش‌های بهتری هم داشتم که خطا شد.  سعی می‌کنم روی خطاهایم بیشتر کار کنم چون در مسابقات اکثر پرش‌های خوبم خطا می‌شود و شانسم را از دست می‌دهم.

مبینی با اشاره به سطح مسابقات جام امام رضا گفت: رقابت‌ها به خوبی برگزار و همه اصول بهداشتی رعایت شد. از طرفی برگزاری مسابقات در پیست امام رضا تجربه جدیدی بود چون همیشه در تهران مسابقه می‌دادیم و همه چیز عادی شده بود اما با حضور در مشهد شرایط جدیدی را تجربه کردیم. مسابقات هم در سطح متوسطی مثل قبل  برگزار شد.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید این خانم ورزشکار را با ایدی زیر دنبال کنید

بیوگرافی ریحانه مبینی دونده رکورددار پرش طول + افتخارات و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *