بیوگرافی زهرا گونیش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

زهرا گونش 7 ژوئیه 1999 در استانبول متولد شد. او یکی از زیباترین والیبالیست های ترکیه می باشد که عکس های او با چهره زیبا و استالیش این روزها در صفحات مجازی دست به دست می شود.

زهرا گونش فعالیت ورزشی خود را در رشته ی والیبال را از سال 2011 و با تیم والیبال بانوان واقف بانک ترکیه آغاز نمود و در سال 2014 به تیم شهرداری بویوک شهیر استانبول پیوست و بعد یکسال دوباره به تیم قبلی خود بازگشت. سال 2016 به صورت موقتی به مدت یکسال به تیم والیبال بشیکتاش و دوباره به تیم واقف بانک بازگشت. اودر سال 2018 به عضویت تیم ملی والیبال زنان ترکیه در آمد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان این تیم شد.

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی زهرا گونش

زهرا گونش از الیبالیست های حرفه ای ترکیه ای بوده که در حال حاضر در تیم ملی ترکیه بازی میکند و با قد 197 سانتیمتر بهترین مدافع میانی تیم ملی ترکیه شناخته میشود که تا به حالا در تیم باشگاهی خود و تیم ملی ترکیه بسیار تاثیرگذار بوده است.

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

او متولد ۷ ژوئیهٔ ۱۹۹۹ در کارتال ترکیه بوده که خیلی زود توانست استعداد خود را در والیبال نشان دهد.

او در حال حاضر در تیم واکیف‌بانک ترکیه بازی میکند و به دلیل استایل و چهره زیبایی که دارد مورد توجه رسانه های ترکی قرار میگرید

شروع والیبال

زمانی که 15 سال سن داشت به دلیل علاقه به والیبال به مدرسه این رشته رفت و بعد از یک سال به تیم جوانان واکیف‌بانک ترکیه معری شد بازیهای بسیار خوب او در این تیم سبب شد به تیم اصلی واکیف‌بانک بیاید و سپس به تیم ملی ترکیه دعوت شود.

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

افتخارات

زهرا گونش موفق شده در مسابقات کشوری به همراه تیم واکیف‌بانک در سال 2017 مدال طلا به دست آورده است

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام

او در سال 2018 در لیگ ملت‌های والیبال زنان اروپا به همراه تیم ملی ترکیه مدال نقره کسب کرده است

او در مسابقات قهرمانی والیبال زنان اروپا به همراه تیم ترکیه نایب قهرمان این مسابقات شد و مدال نقره به گردن اویخت

بیوگرافی زهرا گونش والیبالیست ترکیه ای و همسرش + عکس و اینستاگرام
زهرا گونس چقدر درآمد دارد؟

اعتقاد بر این است که زهرا گونس دارایی خالص بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار آمریکا است.

زهرا گونش که در سه کلمه خود را «لجباز»، «نترس» و «نزدیک به خانه» توصیف می‌کند، در جلسه‌ای که در سال ۲۰۲۰ برگزار کرد گفت:

«والیبال من را رشد داد و باعث شد در زندگی روزمره چیزهای زیادی داشته باشم. به ویژه، احساس می کردم که افراد به من توجه دارند و از من حمایت می کنند. این باعث شد من بیشتر مستقر شوم.»

زهرا گونس، اهل ترکیه، یک ورزشکار ماهر والیبال است. او در دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن میانی برای تیم ملی والیبال زنان ترکیه و Vakifbank استانبول فعالیت می‌کند.

دانستنی های جالب درباره زهرا گونش

طبق اطلاعات می ۲۰۲۲، زهرا گونس با ارن علی دیسلی رابطه عاشقانه ای داشته است. با این حال، گزارش‌هایی در دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد که نشان می‌داد این زوج به رابطه خود پایان داده‌اند و عکس‌های به اشتراک گذاشته شده را از پروفایل اینستاگرام خود حذف کرده‌اند.

در سال 2015 با پیوستن به تیم ملی دختران زیر 18 سال ترکیه، سفر حرفه ای ورزشی خود را آغاز کرد. او در سال 2015 در مسابقات قهرمانی جهان زیر 18 سال دختران والیبال FIVB که در پرو برگزار شد، شرکت کرد. در طی این رویداد، او به عنوان بهترین بلوکر میانی شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت. علاوه بر این، در همان سال، او همچنین در جشنواره المپیک تابستانی جوانان اروپا در سال 2015 که در گرجستان برگزار شد، شرکت کرد.

در سال 2016، او در تیم زیر 20 سال زنان ترکیه حضور داشت و در مسابقات جایزه بزرگ جهانی FIVB در سال 2016 شرکت کرد. در سال 2017، او در مسابقات قهرمانی جهان زیر 20 سال والیبال زنان FIVB 2017 که در مکزیک برگزار شد، شرکت کرد و در آنجا با نشان بهترین بلوکر میانی ممتاز شد.

در سال 2017، او به شرکت تیم زیر 23 سال زنان ترکیه در مسابقات قهرمانی جهانی والیبال زنان زیر 23 سال FIVB که در اسلوونی برگزار شد، کمک کرد و تیمش به عنوان قهرمان ظاهر شد. علاوه بر این، در همان سال، او با “جایزه ویژه Vestel” در لیگ سلاطین Vestel Venus 2017-2018 مفتخر شد.

او در سال 2017 نیز در لیگ قهرمانان زنان CEV 2017-18 شرکت کرد و با کسب عنوان قهرمانی به قهرمانی دست یافت.

در مارس 2018، او در تیم زنان ترکیه جایگاهی کسب کرد. او که اولین بازی خود را با تیم ترکیه انجام داد، در لیگ ملت‌های والیبال زنان FIVB 2018 شرکت کرد و تیمش مدال نقره را به دست آورد. پس از آن، در سال 2020، او به عنوان نماینده کشورش در بازی های المپیک تابستانی 2020 توکیو، به مقام پنجم دست یافت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *