بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده
سامان جلیلی خواننده پاپ ایرانی متولد ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج میباشد و اصالتا اهل بابل مازندران است در رشته معماری تحطیل کرده اما انصراف داده است.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده

بیوگرافی سامان جلیلی

سامان جلیلی خواننده پاپ ایرانی متولد ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج میباشد و اصالتا اهل بابل مازندران است در رشته معماری تحطیل کرده اما انصراف داده است و به سراغ رشته مورد علاقه اش یعنی موسیقی رفته است

صدای سامان جلیلی به دلیل شباهت با شادمهر عقیلی خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و توانست طرفداران زیادی را به دست آورد.

در سال 1388 به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد و در سال 1393 اولین آلبوم رسمی خود را به نام پرتگاه منتشر کرد.

سامان جلیلی کیست و اهل کجاست

سامان جلیلی در ۳ مرداد ۱۳۷۰ در کرج به دنیا امده است وی خواننده جوان کشورمان می‌باشد.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

شروع فعالیت از فوتبال تا خوانندگی

سامان جلیلی میگوید شروع کردن من داستان جالبی داشت. من فوتبالیست بودم. با دوستانم نشسته بودیم و تلویزیون آهنگی پخش کرد و من فی البداهه یک مصرع آن را خواندم. دوستِ دوستم که گیتار می‌زد آنجا به من گفت سامان صدایت بد نیست و بیا ما گیتار بزنیم و تو با ما بخوان. ما هر هفته پنجشنبه جمعه‌ها گیتار می‌زدیم و می‌خواندیم. تا اینکه من گیتار زدن یاد گرفتم و یک روز که گیتار می‌زدم و می‌خواندم خانمی که سنش هم زیاد بود و حدود 45-50 سال سن داشت به من گفت چرا فقط آهنگ بقیه را می‌خوانی و خودت نمی‌روی آهنگ بسازی؟ من واقعا ساکت شدم و به حرفش فکر می‌کردم.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده

فردای آن روز از کیش که در آنجا زندگی می‌کردم به شمال و بعد تهران آمدم و کار ساختم. فکر می‌کنم اولین کار من که ساخته شد آهنگ «عشق من» و بعد «بهونه» بود. آن زمان که من این آثار را خواندم، اطرافیانم گفتند که خوب است و ادامه بدهم و همین رویه باعث شد من ناخودآگاه به سمت موسیقی و خواندن بیایم.

آغاز فعالیت سامان جلیلی بعد از منتشر زیرزمینی اثرش در ایران آلبوم رسمی خودرا به نام پرتگاه در ۵ شهریور ۹۳ انتشار شد.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده

وی سال‌های بسیاری است که در عرصه موسیقی پاپ فعال است.که طرفداران بسیاری دارد.

سامان جلیلی از خوانندگانی است که تیفوسی های بسیاری را در فضای مجازی دارد و تقریباً هر کاری از سوی وی واکنش‌هایی در پی دارد.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

اولین آلبوم

در بیوگرافی سامان جلیلی او آمده است که اولین آلبوم او پرتگاه را در چند سال پیش و بعد از همه گیر شدن اثر هایش در اینترنت در بازار موسیقی روانه کرد.

وی می‌گوید تعداد اجراهای زنده اش آنقدر ای است که می تواند بین رکوردداران اجرای زنده در ایران باشد.

نخستین اجرای سامان جلیلی وقتی که ۲۳ ساله بود اجرا کرده این کنسرت در تهران در ۱۲ بهمن ۹۳ برگزار شد.

صدای او شباهت زیادی با صدای شادمهر عقیلی دارد خودش می‌گوید که الگوی من در موسیقی شادمهر عقیلی است.

سامان جلیلی جز خوانندگانی است که کنسرتشان در بهار ۹۴ لغو شد.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده

مجله شبونه – سامان جلیلی میگوید ما وقتی آلبوم را منتشر کردیم محمد قیامتی مدیر برنامه‌های من تصمیم گرفت با تهیه کننده‌های کنسرت در تهران قرارداد ببندیم. محمد در این باره کلی تحقیق کرد و من هم دورادور شرکتی را که با آنها قرارداد تهران را بستیم را می‌شناختم. با ایشان قرارداد بستیم.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده کیست و الان کجاست +عکس و خانواده

من خواننده‌ای با سن کم بودم و آن روزها 23 ساله بودم و تجربه‌ای نداشتم و فقط 34 آهنگ خوانده بودم و نمی‌شد انتظار زیادی از من داشت. آن زمان به من قول‌های زیادی درمورد آلبوم و کلیپ و تبلیغات دادند و کلی وعده و وعید … . اجرای اول را که گذاشتیم و من نمی‌دانستم که میزان سود مالی برای تهیه کننده چطور بوده. چون ما قرارداد داشتیم. اجرای دوم را خود محمد گذاشت و تهیه کننده بود و دیگر آن آقای تهیه کننده برای ما کنسرتی نگذاشت. … همین گونه گذشت تا سرانجام تصمیم گرفتیم همکاری را ادامه ندهیم و به ما برای فسخ قرارداد مبلغی را گفتند و بعد از این مدت محمد مبلغی را آماده کرد و ما قرارداد را فسخ کردیم. متاسفانه این شد بدترین تجربه زندگی من در فضای حرفه‌ای.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

سامان از خواننده هایی می باشد که آلبوم‌های وی در کتاب پاپ نامه مورد بررسی قرار گرفته و برنامه موسیقی هفت شنبه بی‌بی‌سی فارسی به بررسی آهنگ های جلیلی رسیده است.

علاقه به فوتبال

سامان جلیلی می‌گوید که ورزش کردن من هم داستانش جالب می باشد من خودم دوست داشتم همیشه به فوتبال بروم اما پدرم می‌گفت که سر کوچه کلاس کاراته است و به کاراته بروم و من هم باز می گفتم فوتبال و پدرم می‌گفت کوچه پایین تر کلاس کشتی است برو کشتی آن طور شده بود که پدرم می‌گوید آن زمان فقط برایت اسب نخریدم و اگراسب سواری هم می رفتی همه چیز تمام بود.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

خلاصه ما به کیش رفتیم و من در یک تیم دسته دو یا سه کیش بازی می‌کردم این داستان تقریباً ۷ یا ۸ سال پیش است که خیلی به فوتبال علاقه داشتم من حتی آقای گل هم شده بودم در تیم خدمات کیش فوروارد چپ بازی می‌کردم من شدیدا استقلالی می باشم.

تفریحات سامان جلیلی

وی می‌گوید که عاشق پلی استیشن می باشد و خیلی با آن بازی می کنم در خانه میز بیلیارد دارم و آن را هم بازی می‌کنم و من تفریحاتم همین هاست و خیلی بیرون نمی روم همه چیز را در خانه فراهم کردم تا در خانه تفریح کنم.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

موزیک های مورد علاقه

من زیاد آهنگ گوش نمی دهم و اگر هم گوش کنم فقط ترانه های ترکیه ای و هندی گوش می کنم به خاطر این که گوش دادن به آنها حال و هوایم را عوض می‌کند.

من همه کارهای خوانندگان را دنبال می کنم و می شنوم برایم خوب است که بشنوم تاسعی کنم بهتر از آنها را بسازم.

آهنگ های سامان جلیلی

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

محبوبیت در آذربایجان

سامان جلیلی دربار ه محبوبیت اش میگوید خودم هم نمی‌دانم. با اینکه خودم شمالی و مازندرانی هستم در شمال کشور هم شاید انقدر طرفدار نداشته باشم. وقتی به سمت تبریز و اردبیل می‌روم همه بچه‌ها از دلیل آن عاجز می‌مانیم. فکر می‌کنم تُن صدا دلیل باشد و آن سمت‌ها از این تن صدا خوششان بیاید. واقعا برای خودم عجیب است و فکر می‌کنم در تبریز ظرفیت اجرای زنده زیادی داشته باشم که قطعا بعد از آلبوم در این شهر اجراهای ویژه‌ای خواهم داشت.

بیوگرافی سامان جلیلی خواننده و همسرش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *