بیوگرافی سردار مرتضی طلایی و همسرش و فرزندانش +شغل جدید و عکس

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی و همسرش و فرزندانش +شغل جدید و عکس

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی و همسرش و فرزندانش +شغل جدید و عکس های خانوادگی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی

مرتضی طلایی رئیس پلیس سابق تهران بوده و از نظامیان بازنشسته کشورمان می باشد .

او متولد ۱۳۳۷ در اصفهان بوده و سالها در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خدمت کرده است.

تحصیلات

سردار مرتضی طلایی در مدرسه طیب دوران مقدماتی تحصیلی اش را سپری کرد و سپس به مدارس حاتم بیک و صارمیه تحصیلاتش را ادامه داد او دارای لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد شهرضا می باشد ایشان فوق لیسانس خود را در رشته برنامه ریزی امور فرهنگی از دانشگاه خوراسگان دریافت کرده است.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی و همسرش و فرزندانش +شغل جدید و عکس

همسر و فرزندان

سردار طلایی اصالتاً اهل خمینی شهر است در سال ۱۳۵۸ و یکسال بعد از انقلاب ازدواج کرد حاصل ازدواج یوسف فرزند دختر می باشد.

ماجرای آشنایی با همسرش

همسرش درباره نحوه آشنایی با سردار طلایی می‌گوید که یکی از اقوام سردار همسایه خواهرم بود و من هم با خواهرم رفت و آمد زیادی داشتم پدر و مادر سردار طلایی تصمیم داشتند برای پسرشان همسری انتخاب کنند و خواهرم مرا به خانواده او معرفی کرد من زمانی که ۱۴ سال سن داشتم به خواستگاریم آمدند اما بعد از این که تحقیقاتی درباره خانواده ایشان انجام دادیم فهمیدیم خانواده بسیار محترم و آبرومندی هستند

و در نهایت بعد از چند بار رفت و آمد با یکدیگر بیشتر آشنا شدیم.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

سوابق مرتضی طلایی

سردار طلایی از اعضای سپاه پاسداران نیز می باشد و در سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۸۶ به عنوان یکی از اعضا و فرماندهان سپاه پاسداران فعالیت می کرد و بعد از اینکه در سپاه بازنشسته شد وارد نیروی انتظامی گردید مهمترین سمت رئیس پلیس تهران می باشد و همچنین به عنوان نایب رئیس شورای شهر تهران مدتی فعالیت داشت

سردار طلایی در سال ۱۳۷۰ رئیس پلیس اصفهان بود

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

سردار طلایی در سال ۱۳۷۶ به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران انتخاب شد و مدتی در مازندران زندگی می کرد

ماجرای مهاجرت به کانادا

در بهمن ۱۴۰۰ ویدیویی منتسب به سردار طلایی در فضای مجازی منتشر شد که در یک باشگاه بدنسازی در کانادا در حال ورزش کردن بود بعد  از واکنش‌های بسیار زیاد به این ویدیو در نهایت سردار طلایی ویدیویی را از خود به اشتراک گذاشت در حالی که در پل طبیعت تهران بود و اعلام کرد ویدیو هایی که من تا ساعت ۲ در کانادا منتشر می‌شود جعلی هستند و من هیچگاه به کانادا نرفتم.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

فرزندان سردار طلایی چکاره هستند؟

دختر بزرگش میگوید: پدرم سه دختر دارد. خواهر بزرگترم در رشته روان شناسی مدرک کارشناسی گرفته و دارای یک فرزند دختر است. خودم تا دو سال پیش تهران زندگی می‌کردم. اما به علت برخی از مشکلاتی که در پایان‌نامه‌ام داشتم به اصفهان برگشتم و همراه همسر و دخترم در اصفهان زندگی می‌کنم. کارشناسی ارشد تصویرسازی هستم و در دانشگاه اصفهان تدریس می‌کنم. تصمیم دارم در دوره دکترا در رشته پ‍ژوهش و هنر ادامه تحصیل دهم. خواهر کوچکترم نیز لیسانس حسابداری گرفته و صاحب یک دوقلو شده، فعلاً فعالیت بیرون از خانه ندارد. اما علاقه زیادی به موسیقی و هنر دارد. گیتار می‌زند و نقاشی می‌کند.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

خصوصیات رفتاری دخترها چطور؟
خب ویژگی‌های پدر و مادر را به ارث برده‌ایم. مثلاً محکم بودن و مقاومت در برابر مشکلات را از پدر به ارث برده ایم و صبوری را از مادر یاد گرفتیم. مادرم در خانه نماد عشق و صبوری است. فردی که در طول این سالها آرامش را برای ما فراهم کرد.

کدام یک از دخترها شبیه پدر و کدام یک شبیه مادر هستند؟
خواهر بزرگترم بسیار شبیه مادر است اما من خیلی از خصوصیات اخلاقیم به پدرم رفته است.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

پس شما هم اهل سیاست هستید؟
خیر. فقط مسائل سیاسی را دنبال می‌کنم. اما درگیر مباحث سیاسی نیستم و یا در حزب خاصی فعالیت ندارم. بیشتر دنبال هنر هستم. حوادث و سیاست را کمتر دنبال می‌کنم چون با خلقیاتم اصلاً هماهنگی ندارد. ما دخترهای آقای طلایی بیشتر به دنبال آرامش در زندگی هستیم. خودم را در هنر غرق کرده‌ام تا از این دنیای پرهیاهو کمی‌ دور شوم. خوشبختانه پدر هم این موضوع را می‌داند و اصلاً درباره مباحث کاریش در خانه حرف نمی‌زند. البته یکی از ویژگی‌های خوب پدر این است که کمتر درباره سیاست و مباحث کاری در خانه حرف می‌زند. مگر اینکه برای ما شبهه‌ای ایجاد شود یا سؤالی داشته باشیم. پدر هم درباره آن موضوع توضیح مختصری می‌دهد. اصلاً اهل توضیح زیاد و یا باز کردن مسأله نیست.

بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس بیوگرافی سردار مرتضی طلایی +شغل جدید و عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *