بیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه + خانواده و سوابق

بیوگرافی سید سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و چه کاره است؟ سوابق و زندگی شخصی او را در ای صفحه ببینید.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟

بیوگرافی سعیدرضا عاملی

سعیدرضا عاملی متولد ۱۳۴۰ در کرج بوده و در حال حاضر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد و همچنین استاد تمام ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی و استاد مطالعات جهان در دانشگاه تهران است.

آقای سعیدرضا عاملی دارای دو برادر و یک خواهر می باشد و او فرزند سوم خانواده است ایشان اصالتا اصفهانی بوده اما در کرج بزرگ شده است.

او مدتی در منطقه جبل عامل لبنان زندگی کرده است.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟

تحصیلات در آمریکا

سعیدرضا عاملی در آخرین روزهای دوران پهلوی به همراه برادر بزرگترش به آمریکا رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت.

او دوران دبیرستان خود را در آمریکا سپری کرد دوران دبیرستان را در مدرسه جان اف کندی پشت سر گذاشت و سپس در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه کالیفرنیا ادامه تحصیل داد.

بازگشت به ایران

در دانشگاه آمریکا جذب گروه‌های انقلابی شد و به فعالیت علیه رژیم پهلوی پرداخت خانواده سید سعیدرضا عاملی مذهبی بود و بعد از وقوع انقلاب دانشگاه را در آمریکا رها کرد و به ایران بازگشت.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟

در سال ۱۳۶۰ مادرش او را تشویق کرد تا به حوزه علمیه قم برود بعد از ازدواجش به جبهه رفت و در سال ۱۳۶۸ وارد دانشگاه تهران شد و در رشته جامعه شناسی به تاثیر بپردازد.

آقای آملی بعد از گرفتن لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی به ایرلند رفت و در دانشگاه دوبلین به تحصیل پرداخت او موفق شد فوق لیسانس جامعه شناسی ارتباطات را از دانشگاه دوبلین اخذ کند.

عاملی در سال ۲۰۰۳ به ایران بازگشت و در گروه ارتباطات دانشگاه تهران به عنوان عضو هیئت علمی جذب شد. خانواده عاملی در کرج پیشینه کشاورزی دارند و عاملی می‌گوید که پدرش هنوز در آن جا کشاورز است.

بیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟ بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا حوزه علمیه + خانواده و سوابقبیوگرافی سعیدرضا عاملی و همسر و فرزندانش کیست و کجا هستند؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂

  2. آیت اله مایکل دی آندریا رو یادتونه؟ افسربرجسته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکاCIA.این حاج آقاهم بدجور منو یاد اون بزرگوار میندازه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *