بیوگرافی شایان دارمی پور بازیگر خردسال فیلم کاپیتان که رپ خوانی هم میکند

بیوگرافی شایان دارمی پور بازیگر خردسال فیلم کاپیتان که رپ خوانی میکند

بیوگرافی شایان دارمی پور

شایان دارمی پور بازیگر متولد دهه 90 است مهمترین تجربه بازیگری او حضور در فیلم سینمایی کاپیتان میباشد که نشان داد  استعداد زیادی در زمینه بازیگری دارد.

شایان دارمی پور میگوید کلاس بازیگری می‌روم و به خوانندگی نیز علاقه زیادی دارم و دوست دارم که هر دو را ادامه دهم، برای بازی در این فیلم تقریبا هر روز تمرین می‌کردم. کارم را با تبلیغات شروع کردم و این اولین فیلم طولانی که من بازی کردم و تهران‌ به دنیا آمدم اما اصالتا آبادانی هستم. برای اینکه بتوانم با لهجه آبادانی بهتر صحبت کنم،‌آقای حمزه‌ای به من گفته بود که در خانه نیز باید با لهجه صحبت کنم.

بیوگرافی شایان دارمی پور بازیگر خردسال فیلم کاپیتان که رپ خوانی هم میکند

بازی در فیلم کاپیتان

فیلم سینمایی کاپیتان توسط محمد حمزه ای کارگردانی شده و در آن بازیگران شناخته شده ای حضور دارند. شایان دارمی پور موفق شده تجربه خیلی خوبی در فیلم کاپیتان به دست اورد و در کنار بازیگرانی همچون پانته آ پناهی ها و پژمان بازغی بازی کند.

فیلم کاپیتان به نویسندگی امیرمحمد عبدی و کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سیدصابر امامی محصول سال 1401 است.

محمد حمزه ای کارگردان فیلم سینمایی «کاپیتان» گفت: خیلی خوشحالم که بعد از 5 سال دوباره در جشنواره فیلم فجر حضور دارم. متاسفانه زمان بسیار کمی داشتیم و نسخه ای که نمایش داده شد دارای 5 نقص عمده بود که در نسخه بعدی برطرف خواهد شد. من دوست دارم در زمینه ها و ژانرهای مختلف تجربه کنم. در این چند ماه سعی کردم به داستان هایی فکر کنم که به مردم مربوط می شود و شرایط اجتماعی را به تصویر می کشد. تا اینکه با بنیاد سینمایی فارابی شروع به همکاری کردیم و تصمیم گرفتیم روی این موضوع کار کنیم.

کارگردان این فیلم درباره چالش کار با کودکان در فیلم گفت: این بچه ها شگفت انگیز بودند. امیرحسین (بازیگر نقش عیسی در فیلم کاپیتان) دو ماه تمام هر روز ساعت دو و نیم و سه بامداد از مهرشهر کرج می آمد و نیمه شب به خانه برمی گشت و حتی وزن و تلاش زیادی هم کم کرد. عالی بود من همیشه معتقد بودم که فیلمنامه اساس فیلم است و فیلمنامه می تواند مکان و جزئیات را تعیین کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *