بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا

بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا

بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده

شریعت‌زاده دانش‌آموخته‌ی دانشکده‌ی بریتیش کلمبیا در رشته‌ی الکترونیک است و در حال حاضر در شرکت امنیتی اویجیلون (Avigilon) ونکوور مشغول کار است او متولد دهه هفتاد شمسی (۲۹ ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)

بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا

شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی است که اکنون با ازدواجش با جان سینا کشتی گیر و بازیگر معروف طوفانی از حاشیه و جنجال را در فضای مجازی به پا کرده است؛ در ادامه با ماهمراه باشید تا با شهرزاد شریعت زاده نامزد ایرانی و پرحاشیه جان سینا بیشتر آشنا شوید.

سوابق

شهرزاد از طرفداران پروپاقرص جان سینا بود و همین موضوع موجب آشنایی بیشتر این دو نفر شد؛

همچنین ببینید: ازدواج جان سینا و شهرزاد شریعت زاده (فیلم)

شهرزاد  از بچگی عاشق جان سینا بوده و هیچ گاه تصورش را هم نمی کرد عشق زمان کودکی اش حالا همسر او باشد.

اینکه دختری ایرانی اکنون به عنوان دوست دختر حان سینا در محافل رسمی حضور پیدا کند برای کاربران فضای مجازی بحث برانگیزاست و بدون دلیل او را سوژه اصلی رد و بدل کردن پیام هایشان در فضای مجازی می سازند .

به زودی مراسم عروسی شهرزاد شریعت زاده و جان سینا برگزار خواهد شد و این دو رسما زن و شوهر اعلام می شوند.

بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا

البته نکته مهم این است که آقای جان سینا بار اولش نیست دست دختری را می گیرد و اورانامزد خود اعلام می کند ؛ باید صبر کنیم که ببینیم آیا واقعا انی دوستی به ازدواج منجر خواهد شد یا خیر ؟

یک کشتی گیر حرفه ای، بازیگر و رپر آمریکایی است که با کمپانی دبلیودبلیوای قرارداد دارد، سینا اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت نیمه وقت کشتی میگیرد و در برند راو و هم برند اسمکدان به فعالیت می‌پردازد.

جان سینا از سال ۲۰۱۹ وارد رابطه جدیدی با یک دختر ایرانی بنام شهرزاد شریعت زاده شده است.

جان سینا در سال ۲۰۰۹ زمان بازی در فیلم ۱۲ Rounds اعلام کرد با دوست دبیرستانی خود الیزابت هودبردو نامزد شده است اما این زندگی سال ۲۰۱۲ به طلاق ختم شد

سینا برای دومین بار در سال ۲۰۱۲ با نیکی بلا کشتی کج کار زنان وارد رابطه شد و بعد از ۵ سال در ۲ آوریل ۲۰۱۷ خواستگاری کرد اما چند هفته مانده به عروسی اشان در ۵ می ۲۰۱۸ از هم طلاق گرفتند.

جالب است بدانید شهرزاد در گذشته از طرفداران جان سینا بوده است! موضوعی که زمینه ساز آشنایی بیشتر وی با جان سینا شد! و علاقه ای ارزشمند را بین آن دو به همراه داشت. شهرزاد از دوره بچگی عاشق جان سینا بود و براساس آنچه خود می گوید هیچ گاه این تصور را در سر نداشت که روزی عشق زمان دوره ی کودکی وی، همسر او باشد!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *