بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +پیج اینستاگرام و شغل و عکس

بیوگرافی شهرزاد مدیری و همسرش (دختر مهران مدیری) +شغل و عکس

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری را همراه با عکس های جدید و تیپ متفاوت را با جزئیات کامل در بخش بیوگرافی و زندگینامه در مجله شبونه برایتان جمع آوری کردیم.

شهرزاد مدیری تنها دختر مهران مدیری است که وابستگی شدیدی بین این پدر و دختر است مهران مدیری بارها دربرنامه دورهمی گفته است که هیچگاه دلم نمیخواهد دخترم ازدواج کند چرا که اگر از من دور شود من از افسردگی میمیرم شهرزاد نیز گفته پدرم پادشاه قلبم است و عشق اول و آخرم میباشد و به هیچ گونه نمیتوانم از او جدا شوم و یا یک روز او را نبینم بدون شک این جملات نشان دهنده عشق عمیق و وابستگی این پدر و دختر است .شاید شما هم بخواهید درباره شهرزاد مدیری بیشتر بدانید و درباره او اطلاعات بیشتری را کسب کنید پس در این صفحه با ما همراه باشید.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +پیج اینستاگرام و شغل و عکس

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

شهرزاد مدیری Shahrzad Modiri متولد 13 بهمن 1375 در تهران در تهران میباشد.عکس های شهرزاد مدیری
دختر مهران مدیری کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه کننده ایرانی است.

یک برادر به نام فرهاد دارد.بیوگرافی فرهاد مدیری

تحصیلاتش را در رشته طراحی لباس و مد ادامه است.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری + اینستاگرام و ویکی پدیا

شهرزاد همانند پدرش مهران مدیری مسیر بازیگری را انتخاب نکرد و به طراحی لباس روی آورد. ایشان در فعالیت های هنری دیگر نیز دستی دارد. از جمله هنرهای شهرزاد خانم موسیقی و نقاشی است.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

شغل و رشته فعالیت شهرزاد مدیری

دختر مدیری بر خلاف پدرش وارد عرصه بازیگری نشده و رشته دیگری را دنبال کرده است.

وی در رشته طراحی لباس و مد تحصیل کرده و اکنون یکی از طراحان لباس در حوزه مد می باشد.
مهازت زیادی نیز در رشته های نقاشی و موسیقی دارد و قصد بازیگر شدن ندارد.

 

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

عکس شهرزاد مدیری و برادرش فرهاد

اما گفته است اگر پدرم بخواد برایش بازی کنم این کار را انجام می دهم.
شباهت بیش از حدش به پدرش دارد و بی نهایت چهره شبیه پدرش را دارد.

 

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

تیپ بی آلایش شهرزاد

چهره بدون آرایش و تیپ ساده و با وقارش باعث تحسین همگان شده است.

وی همیشه در همه مراسم و مجامع هنری با ظاهر ساده و بدون گریم و آرایش حاضر می شود.

انتقاد و پیشنهاد در سریال های پدر

شهرزاد از سن کم در کنار پدرش گاهی حضور می یافت و در پشت صحنه بعضی سریال های پدرش شرکت داشت و گاهی به پدرش درباره بعضی قسمت ها تذکر و یا انتقاد می کرد.

مانند باغ مظفر درباره سکانسی از  پدرش انتقاد کرد.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری + اینستاگرام و ویکی پدیا

رابطه خوب و صمیمی با پدر

شهرزاد مدیری رابطه خوبی با پدرش دارد و احساس خوبی دارد از این که پدرش معروف است.

صحبت های شهرزاد مدیری درباهر عشق به پدرش

وی درباره پدرش گفته است که قابل اعتماد و همبازی خوبی در وسطی و گل کوچیک و فردی است که خیلی زود برای آشتی پیش قدم می شود.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

عکس فرهاد پسر مهران مدیری

وی گفته است که ما مدیری ها با هم مثل زنجیر هستیم و جمع صمیمی و دوستانه ای با هم داریم و حسابی پشت هم و حامی یگدیگر هستند.
رابطه فرهاد برادرش نیز با شهرزاد بسیار خوب و حامی خوبی برای خواهرش است.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

ازدواج و همسر

شهرزاد مدیری ازدواج نکرده و فعلا مجرد است و در حال تحصیلات دانشگاهی می باشد.

از پدرش بعنوان یک همبازی برای گل کوچیک و وسطی یاد می کند و می گوید در زمان قهر، پدرش برای آشتی پیش قدم می شود و با توضیح منطقی یا با قربان صدقه رفتن او را راضی می کند.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری + اینستاگرام و ویکی پدیا

شهرزاد مدیری می گوید: بازیگری را دوست ندارم. او در رشته نقاشی و موسیقی در کنار برادر فعالیت می کند و می گوید هرگز به بازیگر شدن فکر نمی کند، البته اگر پدرش بخواهد برایش بازی کند، اینکار را انجام خواهد داد.

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری + اینستاگرام و ویکی پدیا

شهرزاد مدیری تا قبل از اکران ساعت پنج پدرش در سال 96 ناشناخته بود، اما بتازگی او را بیشتر در فستیوال های هنری و تئاتری هم می بینیم.

پیج اینستاگرام

در اینسناگرام پیج های زیادی با نام ایشان وجود دارد که مشخص نیست کدام یکی از انها پیج اصلی شهرزاد مدیری است

شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین انها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند. دختر ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:« سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +پیج اینستاگرام و شغل و عکس

به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم». شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمام سریال های پدرش را موبه مو دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که همۀ وقت} سرکار هست با او به پشت صحنه سریال ها می رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.
اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم». دختر مهران مدیری بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقات از این ماجرا حسابی لذت می برد و گاهی اوقات هم نه.« هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسند که آدم اذیت می شود».

بیوگرافی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +پیج اینستاگرام و شغل و عکس

شهرزاد با کمک برادرش و گرچه هوش ذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگر از شهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی دهد یا این که با جواب های نصفه و نیمه پشیمان تان می کند.
اما اگر فکر می کنید که این سختی ها وی را از دختر مدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباه اید، چون:« همه ی مهران مدیری را دوست دارند. من هم.

بوسه شهرزاد مدیری بر پدرش مهران مدیری

شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین انها «شب هاي برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند. دختر ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:« سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد

به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم». شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمام سریال‌هاي پدرش را موبه مو دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که همۀ وقت} سرکار هست با او به پشت صحنه سریال ها می‌رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.

عکس فیلم لو رفته از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم». دختر مهران مدیری بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقات از این ماجرا حسابی لذت می‌برد و گاهی اوقات هم نه.« هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسند که آدم اذیت می‌شود». شهرزاد با کمک برادرش و گرچه هوش ذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگر از شهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی‌دهد یا این که با جواب هاي نصفه و نیمه پشیمان‌تان می کند. اما اگر فکر می‌کنید که این سختی ها وی را از دختر مدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباه‌اید، چون:«‌همه ي مهران مدیری را دوست دارند. من هم.

سلفی شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری و دوستش

 

چون پدرمه، در تلویزیون می بینمش و کارهایش را دوست دارم و گرچه یک جاهایی هم به‌ درد میخورد». بله، مهمترین نکته همین هست. چه کسی بدش می‌آید که به اردو برود و معرفی خانم مدیر باعث شود تا با یک بغل جایزه به منزل برگردد؟ شهرزاد این ماجرا را با ذوق تعریف می کند و بعد میگوید که تا به حال کاری نکرده که مهران مدیری به مدرسه دخترش برود.

عکس جنجالی و بی حجاب شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری دوست شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری عکس های جدید شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *