شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی و همسر و فرزندان +عکس و تصاویر

شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی حسن صیاد خدایی (خدایاری)

ایشان از نیروهای قدس سپاه پاسداران بوده که امروز در مقابل منزلش توسط افراد ناشناس به شهادت رسید

یکی از آشنایان او میگوید من خودم از 5 سالگی عضو هیئت بودم. در واقع ما اجداد یک هیئت بودیم و هیئتی بزرگ شدیم. وقتی سعید آقا وارد زندگی ما شد، متوجه حالات و دنیای جدیدی شدم. (خانواده شهيد او را «سعيد» خطاب مي كردند.) با نماز خيلي آشنا بود. چند شب پیش همین شب جمعه در جلسه ای کنار من نشسته بود، زیارت امین الله می خواندم، اما بخشی از زیارت را فراموش کردم. آنجا دستش را به من رساند و کلمه ای را که فراموش کرده بودم گفت. خدا بیامرزدش. او ارتباط خاصی با عوالم برتر داشت. من همیشه حسود بودم بهش حسودی کردم با خودم می گفتم در هفتاد سالگی از دامادم یاد بگیرم؟ بعد می گفتم بله! من باید از او یاد بگیرم. درست بود.

او بسیار پایبند به اصول بود. من در بحث های سیاسی قهر می کردم، ترمز مرا می کشید و می گفت نه حاجی! اینجا اینطور نیست، شما افراطی هستید. او اجازه نداد که ما افراطی باشیم. او به ما اجازه نمی داد که افراطی باشیم، نه تنبل. در تشکیلات امام حسین (ع) هر جا که می توانست روی زمین نمی نشست. او باید در تهیه چای و اداره هیئت نقش داشته باشد. گاهی با ما صحبت می کرد و می گفت چرا فلان هیئت نمی روید؟ داشتم توجیه میکردم می گفت این یک توجیه است، این مسئله امام حسین (ع) است، چشمشان به راه است که شما بروید. دیدم در دستگاه امام حسین (ع) از من پیشروتر است. من گاهی تنبلی میکردم خب منم پیر شدم حاجی میگفت الان وقت کوتاهی نیست. حتی اگر بتوانید دو بیت بخوانید. یک بار در روز عاشورا ناراحت شدم و گوشه ای نشستم. همه می آمدند می گفتند حاج حسین پاشو، همه منتظرند، من می گفتم نه. یه بار دیدم سعید اومد و با چشمای عصبانی گفت حاج آقا الان وقتشه که میله رو بالا ببری!؟ رفتیم و چه خانه ای، چه عزاداری، چه عاشورایی. بعدا گفتم تنها عزادارم سعید بود. چون نمی خواستم برم.

ماجرای ترور

شهید خدایی در خیابان فدائیان اسلام در حالیکه مقابل منزلش قصر سوار بر خودروی خود پراید سفید را داشت مورد حمله گروهی از افراد ناشناس قرار گرفته و با ۵ گلوله چطور می شود به شهادت میرسد اولین کسی که بعد از شهادت با پیکر او مواجه شده است همسرش بود که میگوید افراد ناشناس با موتور سیکلت پا به فرار گذاشتند و همسرم را به شهادت رساندند.

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی (خدایاری) و همسر و فرزندان +عکس

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ” به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی (خدایاری) و همسر و فرزندان +عکس

این اتفاق ساعت ۱۶ ظهر امروز روز ۱ خرداد ۱۴۰۱ رخ داده است این اتفاق در حالی رخ داده است که ایشان نه تنها از مسئولان بلند مرتبه سپاه قدس نیست بلکه از سربازان بازنشسته سپاه قدس بوده که مشخص نیست چرا و توسط چه کسانی ترور شده است به احتمال زیاد رژیم صهیونیستی مرتکب چنین جنایتی شده است

شهید خدا یاری دارای دو فرزند می باشد

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی (خدایاری) و همسر و فرزندان +عکس

روایت شاهد عینی

یکی از شاهدان عینی حادثه ترور به خبر فارس گفت: دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و در حالی که درب صندوق عقب خودرو را باز نگه داشته بود اجازه ورود به خودروها نمی‌داد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل مراسم خاکسپاری شهیدا صیاد خدایی

وی ادامه می‌دهد ماشین‌ها مجبور شدند مسیر را دور زده و از طرف دیگر کوچه از خیابان مجاهدین اسلام وارد کوچه غلامیان شوند.

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایی (خدایاری) و همسر و فرزندان +عکس
شاهد دیگر ماجرا که از همسایگان شهید صیاد و اولین کسی است که با اورژانس تماس می‌گیرد نیز می‌گوید همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه را شنیده است.

او می‌گوید وقتی خودم را به کوچه رساندم با پیکر نیمه‌جان شهید صیاد مواجه شدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

بیوگرافی شهید حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان +عکس
ماموران امنیتی و قضایی در صحنه هستند و تیم های تخصصی صحنه با تجهیزات ویژه بررسی می‌کنند. پلیس محل ترور شهید بن بست آذری در کوچه غلامیان را با روبان زرد رنگ بسته است.

یک دوربین مدار بسته یکی از ساختمان های محل وقوع ترور در بن بست دیده می‌شود. پیکر شهید دقایقی قبل توسط آمبولانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

صبح امروز رئیس جمهور پیش از عزیمت به عمان در ابتدای سخنان خود با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده معظم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای وی از خداوند متعال علو درجات مسألت کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری این رخداد اثبات خواهد کرد که بدون تردید دست استکبار جهانی پشت این جنایت دیده می‌شود.

شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

رئیسی گفت: کسانی که در میدان از نیروهای مدافع حریم و حرم شکست خوردند، می خواهند به این شکل استیصال خودشان را نشان دهند. پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است.

شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در واکنش به این جنایت تروریستی خاطرنشان کرد: قطعاً دشمن با ارتکاب اعمال جنایتکارانه علیه ملت ایران و امت اسلامی به ویژه مجاهدان و رزمندگان دلاور و پیشتاز حاضر در میدان امنیت، راه به جایی نخواهد برد و شهادت سردار سرافراز صیاد خدایی، عزم و اراده پاسداران انقلاب در صیانت از امنیت و اقتدار ملی و مقابله قاطع با دشمنان این سرزمین به ویژه رژیم تروریستی امریکا و رژیم جعلی، جنایتکار و موقتی صهیونیستی را مستحکم تر می سازد.

در اطلاعیه سپاه آمده است ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز مدافع حرم سرهنگ صیاد خدایی به خانواده ایشان تاکید شده است که اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان پیش بینی و در حال انجام است.

العین نیوز در همین راستا اعلام کرد: سرهنگ حسن صیاد خدایی در سن 15 سالگی به صفوف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

این منبع آگاه با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: ترور سرهنگ خدایی از خط قرمزها عبور کرد که بسیاری از معادلات را تغییر خواهد داد و عاملان این عملیات و پشت سر آنها تاوان سنگینی خواهند پرداخت.

شبکه العربی قطر در این باره نوشت: امروز یکشنبه افراد ناشناس در پی شلیک مستقیم 5 گلوله در شرق تهران، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی را ترور کردند.

این رسانه عرب زبان افزود: یک شبکه سرویس اطلاعاتی اسرائیل در ایران دستگیر شد.

شهید حسن صیاد خدایی کیست بیوگرافی حسن صیاد خدایاری نیروی قدس سپاه و همسر و فرزندان و عکس و سوابق او را در این صفحه بخوانید.

وی همچنین از کشف و دستگیری اعضای یک شبکه اطلاعاتی اسرائیل توسط سپاه پاسداران خبر داد.

در پی انتشار خبر ترور شهید خدایی، پایگاه خبری روسی اسپوتنیک با اشاره به سخنان علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب ایران، اعلام کرد: دادستان ایران دستور تسریع در شناسایی و دستگیری این شهید را صادر کرده است. عاملان ترور سرهنگ صیاد خدایی.

صالحی در بازرسی از صحنه حمله و تایید دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تروریستی تاکید کرد: عاملان این جنایت به اشد مجازات خواهند رسید.

روزنامه «العمارت الیوم» نیز در گزارشی با انتشار خبر ترور شهید خدایی نوشت: «افسر ارشد سپاه پاسداران حسن صیاد خدایی در یک عملیات ترور نادر در تهران و در یکی از … خیابان های فرعی خانه اش.”

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

50 نظر

  1. ای مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا ای مرگ بر منافق ای کافر ملحد لعنت بر تو بر پدرومادرت لعنت براون شیر کثیفی که خوردی کور خوندی کسی که لباس سبز پر افتخار سپاه را می پوشد خودش را آماده شهادت می کند ای ملحد خودت را به عذاب خدا رسانید ی ولی شهید سربلند را به ارزویش رسانیدیم

    • ههههههه

      • زهر مار

      • به شعور نداشته ت بخند….

      • مدافع حرم

        ههههههههه ودرد بی درمون تیر غیب

      • سیدمحسن هل اتائی

        این جنایت نشانه استیصال و درماندگی آمریکای جنایتکار و سگهای دست آموزش یعنی منافقین و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.دست انتقام الهی انشأالله گریبان آمران و عاملان این جنایت ناجوانمردانه و بزدلانه را خواهد گرفت.درود و سلام خدابر ارواح طیبه تمامی شهدای اسلام از جمله سردار سلیمانی عزیز.زنده باد اسلام.زنده باد سیدعلی زنده باد سپاه قدس.مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و حکام مرتجع و وهابیت ملعون

  2. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا. مرگ بر پیروان این شیاطین. شهید به وجه الله نظر میکنه ولی شمایی که به خاطر یه پاپاسی حاضری جون عزیزترین‌های این مرز و بوم رو بگیری خودت رو آماده کن.هم تو این دنیا باید با خاک برسری و ترس و لرز دائمی زندگی سگی خودت رو ادامه بدی و هم اون دنیا باید عذابی رو بچشی که تصور خرمغزت بهش نمیرسه.مرگ بر شیطان بزرگ که حیوانات دست آموز خودشون رو بین مظلومین و مومنین رها میکنه. مرگ بر صهیونیست جهانی که به خون پاک‌ترین انسان‌ها تشنه است.
    مرگ این ابلیس‌ها عین زندگی برای انسان‌ها رو به دنبال داره.پس محکم تر از قبل میگم مرگ بر شما و ننگتان باد.

    • سلام
      منتظر پاسخ سخت باشید

    • ایرج آسیائی ازارومیه

      باسلام اینجانب شهادت این بزرگ مردرابمحضرحضرت آقا وخانواه معزاوبه ملت شهیدپرورایران اسلامی تبریک وتسلیت میگویم.رهبرا ازتوبه یک اشاره ازمابسردویدن.
      انشاله باموشکهای خون شهداتلاویب رابرسرشان خراب خواهیم کردآقاجان منتظرانتقام هستیم فتواازشما عمل ازما.مرگ براسرائیل

    • یه ذره یواش تر ..هیچ کس وارث بهشت و جهنم از پیش نیست ..در ضمن خوب و بد بودن انسان ها رو فقط فقط خدا میدونه…

      • سلام برادر، پیامبر خود وارث آخرت است اگرقضیه شب معراج پیامبر وهمچنین سوره مبارکه اسراء به همراه تفسیرش رامطالعه بفرمایی خیلی ازاین ابهامات برات حل میشه، موفق باشید

  3. مرگ بر اسرائیل

  4. خوش بحالش شهید شد.

    • باسلام، امیرآقای گل، پیغمبر درشب معراج وارث همه دنیا وآخرت وجهان پس از مرگ بود پیشنهاد میکنم سوره مبارکه معراج باتفسیرش مطالعه بفرمایید

  5. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷مابرای شهادت انتظارمیکشیم بدبختهای بیچاره باشهادت رساندن دوستانمان مابیدارترمیشویم آنقدربی عرضه وبدبختیدکه جرآت نداریدبیاییدرو در روبجنگیدزنده بادایران مرگ برآمریکا مرگ براسراعیل مرگ برآل سعود

  6. خدالعنتشون‌کنه ایشون ک بهشتی ان بهشت گوارای وجودت مرد❤️ بدبخت اونیه ک قاتل ایشونه روسیاهی براش موند هم این دنیا هم اون دنیا

  7. روحش شاد .راهش ادامه دارد.خداعاملین این امر را خوار و ذلیل بفرماید

  8. ای لعنت بر پدر و مادرت که شیر نجس و لقمه حروم بهت دادن!!!دستت بشکنه،زنده بادایران،زنده باداسلام،زنده بادشیرمردانی که دلیرانه برای ایران کشته شدند…

  9. لعنت خدا به تو ای ملون…دلت بحال فرزنداش نسوخت

  10. مطمن باشید خونش پایمال نمیشود 😪

  11. خدا لعنت کنه کسانی رو که باعث و بانی شهادت عزیزانمون هستن.😢

  12. کوفت … خنده داره آشغال

  13. مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر مزدور کثیف داخلی،

  14. ایران وطنم

    من مطمعنم اونایی که دست به جنایت میزنن حرام زاده اند وگرنه ادمی که خدا و پیامبر رو قبول داره و معاد رو قبول داره جرات کشتن مورچه رو هم نداره چه برسه به یک ادم
    خدا لعنت کنه کسی که دست به این جنایت زده و اسمش رفت کنار شمر لعنت الله

  15. لبیک یا حسین

    چقد دلم سوخت برای اون دو زنی که بالاسرش گریه میکردند لعنت خدا به باعث و بانیش

  16. خوشا به حال همه شهدا

  17. حالا چرا سردار سرهنگ سرلشکر سپاه پاسدار اسلام ایران با پراید میره اینور اونور 😒

  18. شهادت مبارک
    مرگ بر جنایتکاران عالم

  19. محمد محمدی

    قاتلان این شهیدان بزودی پشیمان و رسوا خواهند شد

  20. تبریک بر روح پاک و مقدست ای عزیز از جان گذشته🌷🌷

  21. مهیار طهماسبی نڗاداصل

    واقعا باید چقدر شهید بدیم خدا لعنت کنه قوم ظالمین
    انسان های شیادوحسود که جان افرادبیگناه رو میگیرن
    برام سخته درکش خدابه همشون صبربده

  22. مجنون الحسین

    وقتی لایق شهادت باشی تفاوتی نمی‌کند که در میدان جنگ باشی یا در خیابان، اگر مطاع وجودت را خریدنی بیایند میخرندت خوشا به حالش♥️
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین👊
    بیچاره ها از ملتی می‌کشند که آرزوی قلبشان شهادت است😏♥️😍

  23. خدا لعنت کند خائنین در کشور به ویژه جاسوسان موساد در سپاه پاسداران که این ها دیگر خیلی نامرد و مزدورند

  24. ایشالله شهادت نصیب همه ارزومندان بشه

  25. درست نیست که این شهید بزرگوار با درجه با همچین ماشینی به بیرون بره و باید ماشین ضدگلوله برای ابن قشر مهم جامعه تهیه بشه !!
    شهادت گورای‌ وجودت شیر مرررد
    #زنده_باد_انقلاب
    #مرگ_بر_آمریکا
    #مرگ_بر_اسرائیل
    تا واپسین خون پای انقلاب ایستاده ایم‌

    • جانباز علیرضا

      شهادت هنر مردان خداست-امام خمینی
      نیازی به صدگوله نیست مردان پاک و مخلص آماده شهادت هستن
      😢😭😢😭😢😭😢

  26. مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل

  27. یاامام‌رضا

    ما ملت شهادتین ما ملت امام حسینیم
    #لبیک‌_یا_حسین #سردار #لعنت_بر_مذدور_کثیف_داخلی #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه
    #لبیک_یا_حسین
    :((((((

  28. یاامام‌رضا

    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل

  29. بهشت گوارای وجودت ای شهید

  30. فرزند ایران

    برادر عزیزم شهادات مبارک 🌹سلام ما را به سیدالشهدا و سردار شهیدان مدافع حرم شهید سلیمانی عزیز برسان.
    خوشا به سعادت شما
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر آمریکا

  31. بکشید ما را…..
    ملت ما بیدارتر می شود….
    ما ملت امام حسینیم ….
    ما ملت شهادتیم ..
    ابالفضل (ع) اول مدافع حرم به استقبال شما آمده …
    سلام ما را برسان .دعا کن برای سعادت ما و نابودی دشمنان خدا

  32. باسلام، امیرآقای گل، پیغمبر درشب معراج وارث همه دنیا وآخرت وجهان پس از مرگ بود پیشنهاد میکنم سوره مبارکه معراج باتفسیرش مطالعه بفرمایید

  33. سیدمحسن هل اتائی

    این ترور نشانه استیصال و درماندگی آمریکای جنایتکار و انگلیس روباه پیر و اسرائیل غاصب صهیونیستی و منافقین کوردل و حکام مرتجع و وهابیت ملعون است.دست انتقام الهی انشأالله گریبان تمامی آمران و عاملان این جنایت کور و بزدلانه را خواهد گرفت.

  34. رقص و جولان برسر میدان کنند
    رقص اندر خون خود مردان کنند.
    ایشان هم روستایی من بودند ولی حیف که نشناختمشون.
    پدرشان را در بچگی میشناختم خیلی آدم با خدایی بود.
    روحش شاد

  35. با سلام. به خدا قلبم می سوزه از این همه ترور و خرابکاری رژیم منحوس صهیونیستی. ایران قدرتش رو داره که با یک حمله موشکی و هوایی یک روزه، این غده سرطانی رو برای همیشه از پیکر دنیا برداره و دور بریده این زباله تاریخ رو … چرا اقدام نمیشه چقدر دیگه صبر … تو رو خدا تمومش کنید

  36. امیدوارم همه شما به زودی به فیض شهادت برسید و با امام حسین (ع) محشور شوید.

  37. املت خوشمزست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *