بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

بیوگرافی ستواندوم علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس و زندگینامه و ماجرای شهادت و تصاویر علی شیخی ستواندوم مرزبان را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی ستواندوم علی شیخی کبیر

علی شیخی کبیر اهل زابل بوده و دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر بود که روز گذشته در حین گشت زنی توسط قاقچیان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجروح می‌شود او بعد از انتقال به مرکز درمانی متاسفانه به علت خونریزی شدید به شهادت میرسد.

بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

شهید علی شیخی کبیر در سیستان و بلوچستان خدمت میکرد و روز گذشته در هنگ مرزی زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان در راستای تامین امنیت منطقه در حال گشت زنی بود که با قاچاقچیان مواجه می‌شوند و بعد از درگیری بین آنها علی شیخی کبیر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و متاسفانه راهی بیمارستان می شود و در آنجا بر اثر شدت جراحت و خونریزی شدید به درجه رفیع شهادت دست پیدا میکند.

پیکر این شهید عزیز بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ستوانیکم علی شیخی کبیربا حضور امام جمعه زابل، فرماندهان، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهید پرور شهرستان زابل روز ۳۰ فررودین ۱۴۰۱ و خانواده و فرزندان و همسر و پدر و مادرش تشییع شد.

همزمان با عصر روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در تاریخ بیست و پنجم فروردین، مرزبانان هنگ مرزی زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان که برای تامین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار شده بودند، در حین پوشش امنیتی منطقه، یکی از کارکنان بر اثر اصابت گلوله زخمی می‌شود.

بیوگرافی شهید علی شیخی کبیر و همسرش و فرزندان +شهادت و عکس

گفتنیست چندی پیش دكتر محمد مختاري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اظهار تاسف از بمب‌گذاري امروز در زاهدان و كشته‌شدن 11 نفر و زخمي شدن 31 نفر ديگر، گفت: در استان سيستان و بلوچستان مردم با هم مشكلي ندارند، اما گروه‌هايي هستند كه مدت‌هاست با تهديد، ارعاب، وحشت، گروگانگيري و راه‌بندي‌هاي و چند مورد بمب‌گذاري كه منجر به شهادت برخي از شهروندان شد، وحشت و اضطراب مردم استان را فراهم كرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *