شکیب شجره و همسرش | بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش داوود در سریال هیولا

بیوگرافی شکیب شجره و همسرش کیست و اهل کجاست +عکس و حواشی

شکیب شجره بازیگر و مدرس تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱ شهریور ۱۳۶۸ در تهران بوده و دارای لیسانس فیزیک نظری و فوق لیسانس بازیگری در استرالیا میباشد او با نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا به شهرت رسید او همچنین مربی رقص میباشد که دوره های آن را در خارج از کشور گذرانده است شکیب شجره سابقه بازی در سریال هیولا ، ارتش سری و انفرادی را در کارنامه اش دارد.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا به همراه سوابق و زندگی شخصی و مصاحبه او خواهیم پرداخت.

شکیب شجره | بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا

بیوگرافی شیکب شجره بازیگر

شکیب شجره از بازیگران عرصه فیلم و سینمای ایران در بیست و هفتمین روز از مرداد ماه متولد شده است .
تحصیلات

ایشان دارای مدرک فارغ تحصیلی رشته بازیگری از دانشگاه استرالیا است.

شکیب شجره | بیوگرافی و عکس شکیب شجره بازیگر نقش داوود در سریال هیولا

خانواده شکیب شجره

وی برادرزاده استاد صدرالدین شجره گوینده و بازیگر و فن بیان هستند این استاد گرانقدر چندی پیش بر اثر بیماری جان به جان تسلیم شد.آقای شکیب در خصوص عمو گرانقدر خود میگوید : ایشان همیشه به من لطف داشته و مرا کمک میکرد و بنده مدیون زحمات عمو خود هستم بخصوص در اجرا اژدها که بسیار بنده را یاری کرده است .

ازدواج شکیب شجره

وی مجرد است و هنوز وارد رابطه ازدواج نشده است.

تصاویر شکیب شجره بازیگر سریال هیولا

آغاز فعالیت

ایشان حرفه بازیگری را با تئاترآغاز کرده و چندین نمایش را در این زمینه روی سن به هنرنمایی پرداخت و توانست جزء بازیگران با تجربه در عرصه تئاتر بشود. از فعالیت هنری شجره در عرصه تئاتر میتوان به اژدهاک ، ماراساد ، تهوع ، فیلم خوب و بد ، جلف و ارتش سری ساخته پیمان قاسم خانی که به عنوان اولین هنرنمایی ایشان میتوان نام برد.

بازیگر نقش داود بیزاکودیل در سریال هیولا

آقای شجره در جدیدترین کار هنری خود در زمینه بازیگری با کارگردان محبوبی چون مهران مدیری در سریال هیولا که یک نمایش خانگی است همکاری کرده است ‌،  وی در این سریال در نقش داود بیزاکودیل مشاور املاک و دارو فروش در ناصر خسرو و به عنوان خواستگار مادر هوشنگ بازی کرده و توانسته نظر مردم را به خود معطوف کند .

فعالیت موسیقی شکیب شجره

ایشان علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت می‌کند و نوازنده ماهر در ساز پیانو می باشد.

شکیب شجره | بیوگرافی شکیب شجره بازیگر نقش داوود در سریال هیولا

وی در زمینه حرفه موسیقی و  نحوه آشنایی با استاد هوویان بیان داشت  وقتی ایشان  او را به عنوان هنرجو پذیرفته و چون  خیلی خوش شانس بوده چون  استاد وقت نداشتن و خیلی از دوستان و آدم های دیگر در انتظار بودند که با ایشان کلاس داشته باشند و بهشون آموزش دهند در کلاس استاد هوویان در زمینه متد روز دنیا تجربه کسب کردم و اولین متد من واکای بود.

همچنین ببینید

از جمله فعالیت‌های دیگر وی می‌توان به برگزاری ورکشاپ های تنفس مربوط به انرژی و آگاهی از اعضای بدن اشاره کنیم که در این کلاسها به مددجویان خود نیز آموزش‌های لازم را ارائه می دهد.

عکس هی جذاب شکیب شجره و گریم جالب شکیب شجره

شکیب شجره با انتشار عکس در مورد بازیگری گفت : یک چیز رو زندگی به من یاد داد… “غرق در عشق شو مخصوصا در چیزی که عاشقشی”… بازیگری راهی از عشق را به من نشون میده که هیچ چیز جاش رو نمیگیره… سخت و درست رو تمرین میکنم… خیلی اتفاقای خوب یا بد در این راه پیش روم هست… آسمان گاهی ابری و گاهی آفتابی میشه ولی یک چیز همیشه ثابت هست و وجود داره و اون خود آسمان هست… بازیگری برای من به مثابه آسمان می مونه. همه اتفاقات توش میوفته ولی یک چیز ثابت هست و اون بازیگری در حال تمرین

بیوگرافی شکیب شجره و همسرش بازیگر نقش داوود در سریال هیولا

شکیب شجره در اولین کارش در نمایش خانگی در سریال هیولا ابتدا در نقش

داوود بیزاکودیل داروفروش ظاهر شد پس از آن نیز نقش شروین مشاور املاک را بازی میکند

و در حال حاضر نیز خواستگار مادر هوشنگ (گوهر خیراندیش) است

وی توانسته با بازیه خوبش در این سریال محبوب و مشهور شود.

فیلم شناسی و تئاتر های شکیب شجره

1- شبکه نمایش خانگی در سریال هیولا

2- فیلم های سینمایی :  خوب، بد، جلف به نام ارتش سری

3- تئاترها : اژدهاک، تهوع،ماراساد ،آشغال -مرد،بیدرمن و آتش افروزان، شاتر و …

شکیب شجره: در اصل بازی در سریال هیولا، باعث محبوبیت مـن شد کـه از مردم متشکرم. در تئاتر سارت بودم کـه موبایلم زنگ خورد و فردی بنام افشین آقایی بـه مـن گفت کـه برای کار آقای مدیری بـه سریال بیا و نقش داوود را بازی کن. لطف مردم اسـت کـه کار مـن را در سریال هیولا پسندیدند.

او میگوید: مـن بدن منعطفی دارم چون ۴ روز در هفته تمرین می‌کنم. مـن همیشه در حال تمرین هستم و آقای اسلاوسکی در سن ۷۰ سالگی تمرین میکرد. تمرینات بدنی و بیان و انجام متدها. پیانیست نیستم اما سال ها هست کـه کلاسیک می زنم و هم اکنون در راستای بازیگری می زنم.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید این بازیگری را با آی دی shakibshajareh دنبال کنید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *